eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Usługi zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim 2024/2025

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa PGL Nadleśnictwo Podanin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podanin 65

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podanin@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb5740e-e1e7-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249580

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim 2024/2025.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim 2024/2025.
b) przedmiot zamówienia będzie realizowany według bieżących potrzeb oraz w czasie uzgodnionym przez strony, w zależności od przyjazdów myśliwych i gości w terminie od dnia podpisania umowy do 31.03.2025 r. (OHZ LP obwodu łowieckiego nr 51 Nadleśnictwa Podanin – całość 25.445 ha – mapa w stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
c) zakwaterowanie myśliwych i gości w hotelu min. kat. ***, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 2166 z późn. zm.) o minimalnym standardzie:
• obiekt całoroczny;
• pokoje jednoosobowe lub dwuosobowe – zakwaterowanie 1 osoby w 1 pokoju, lub 2 osób w 1 pokoju, w zależności od ilości gości lub ich preferencji;
• bezpłatny parking strzeżony dla osób zakwaterowanych w hotelu;
• pokoje wyposażone w wentylację grawitacyjną lub mechaniczną;
• instalacja sanitarna: ciepła i zimna woda przez całą dobę;
• dostęp do Internetu w jednostkach mieszkalnych lub na odrębnych stanowiskach;
• pokoje wyposażone w instalację umożliwiającą odbiór programów radiowych i telewizyjnych;
• pokoje wyposażone w zestaw wyposażenia meblowego tj.:
- łóżko:
w przypadku zakwaterowania 1 osoby w 1 pokoju:
łóżko jednoosobowe o wym. min. 90 x 200 cm lub łóżko dwuosobowe o wym. min. 140 x 200 cm
w przypadku zakwaterowania 2 osób w 1 pokoju:
dwa łóżka jednoosobowe o wym. min. 90 x 200 cm lub łóżko dwuosobowe o wym. min. 140 x 200 cm – Zamawiający poinformuje Wykonawcę o preferencjach z chwilą zgłoszenia noclegu w zamówieniu, o którym mowa w ppkt 3)
- nocny stolik lub półka przy każdym miejscu spania wraz z lampką nocną,
- biurko lub stół,
- krzesło lub inny mebel do siedzenia,
- lustro;
- wieszak ścienny na wierzchnią odzież,
• zestaw do czyszczenia odzieży, obuwia oraz igielnik;
• torba na bieliznę gościa zleconą do prania;
• woda butelkowana w ilości odpowiadającej liczbie osób w pokoju;
• szklanki lub inne naczynia do picia odpowiadające liczbie osób w pokoju;
• pokoje z łazienką wyposażoną w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, z bocznym lub górnym oświetleniem, osłonę wanny lub natrysku, wc, mydelniczkę, wieszaki na ręczniki lub wieszaki ścienne, lustro, gniazdo elektryczne, suszarkę do włosów, pojemnik na śmieci, mydło toaletowe lub dozownik z płynnym mydłem, ręcznik, ręcznik kąpielowy, szklankę lub kubeczek jednorazowy, torbę higieniczną);
• obiekt wyposażony w osobną salę do posiłków;
• zapewnione budzenie;
• akceptacja kart płatniczych;
d) Zapewnienie w okresie realizacji zamówienia wstępnie 1000 szt. noclegów (osobodni) ze śniadaniem;
e) Zapewnienie w okresie realizacji zamówienia wstępnie 2000 szt. posiłków wg wyszczególnienia:
• 1000 szt. obiadów
• 1000 szt. kolacji
Posiłki – obiady i kolacje mogą być zamówione przez osoby korzystające z noclegu, zarówno w dzień przyjazdu jak i w dniu wyjazdu. Zamawiający o tym fakcie poinformuje Wykonawcę, najpóźniej z chwilą złożenia zamówienia, o którym mowa w ppkt 3).
Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia posiłków niezależnie od zamówionych noclegów. Tzn., że Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza możliwość dokonywania zamówień jedynie na posiłki tj. obiady i/lub kolacje, bez rezerwowania noclegów. Fakt skorzystania z zamówienia posiłków zgłoszony zostanie Wykonawcy najpóźniej do 2 (dwóch) dni przed realizacją.
f) Wymagania co do wyżywienia:
• Śniadania będą podawane w godz. od 4.00 do 10.00, w zależności od pory wyjazdu lub powrotu z polowania.
• Obiady będą podawane gościom w godzinach 12.00 – 17.00.
• Kolacje będą podawane gościom w godzinach 18.00 – 22.00.
• możliwość spożycia kawy, herbaty lub zimnego napoju o każdej porze dnia, szczególnie do każdego z posiłków oraz przed i po polowaniu;
• możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu, zorganizowania uroczystej obiadokolacji;
• możliwość zmian i ustalania innych godzin posiłków,
• nie dopuszcza się serwowania posiłków w naczyniach jednorazowych.
• Śniadanie:
- serwowane w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników, uwzględniające dania mięsne i wegetariańskie, obejmujące: min. 2 dania ciepłe (np. jajka, kiełbaski, naleśniki, parówki itp.), min. 5 przystawek zimnych (np. wędliny, sery, jajka, dżemy, płatki śniadaniowe), min. 3 rodzaje pieczywa, min. 3 rodzaje świeżych warzyw i owoców, napoje ciepłe (kawa z ekspresu ciśnieniowego lub przelewowego, herbata czarna, zielona, owocowa), napoje zimne (woda gazowana i niegazowana, min. 2 rodzaje soków owocowych, mleko), cukier, cytryna, śmietanka do kawy, masło.
• Obiad:
- zupa np. rosół, pomidorowa, żurek, gulaszowa, grochowa itp. (minimum 2 zupy do wyboru);
- drugie danie składające się z mięsa, ryb, ziemniaków lub innych, surówki, napoje, bądź też równoważne zestawy (minimum 2 zestawy do wyboru);
- napój zimny lub napój ciepły wg wyboru.
• Kolacja:
- serwowana w formie bufetu w ilości adekwatnej do liczby uczestników, uwzględniająca potrawy mięsne i wegetariańskie, obejmująca: dania ciepłe (min. 1 danie), min. 5 przystawek zimnych (np. wędliny, sery, jajka, ryby), min. 1 sałatka, min. 3 rodzaje pieczywa, napoje ciepłe (kawa z ekspresu ciśnieniowego lub przelewowego, herbata czarna, zielona, owocowa), napoje zimne (woda gazowana i niegazowana, min. 2 rodzaje soków owocowych), cukier, cytrynę, śmietankę do kawy, masło.
g) Wykonawca w okresie od 1 listopada do 31 stycznia winien zapewnić możliwość zakwaterowania grupy myśliwych obejmującej do 50 osób równocześnie.
3) Zamawiający dostarczy (osobiście lub drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w formularzu oferty) informacje o terminie oraz ilości rezerwacji, a także ewentualne dodatkowe wskazania zgodne z dokumentacją zamówienia, niezwłocznie po uzyskaniu zamówień na polowania, nie później jednak niż 3 dni przed zaplanowanym noclegiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL SYPNIEWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070047889

7.3.4) Miejscowość: Sypniewo 1

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.