Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00216757/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad remontem dróg powiatowych z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DROGOWY W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 48
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zddt@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdwdtarnowskiej1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad remontem dróg powiatowych z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fcc3d8a-f150-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037358/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na realizacją zadania pn. Remont drogi powiatowej nr 1323K Czarkówka – Radgoszcz – Luszowice – Lipiny w miejscowości Luszowice w km 14+964 – 15+622
1.3.12 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na realizacją zadania pn. Remont drogi powiatowej nr 1309K Zalipie – Samocice w miejscowości Zalipie w km w km 1+705 – 2+052
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDDT.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9817,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 1323K Czarkówka – Radgoszcz – Luszowice – Lipiny w miejscowości Luszowice w km 14+964 – 15+622 (658 mb).Zakres robót budowlanych obejmuje:
• roboty przygotowawcze w tym wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• oczyszczenie istniejącej nawierzchni oraz skropienie emulsją asfaltową,
• wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego AC16W,
• wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S,
• roboty w zakresie nawierzchni poboczy
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem dla obu części określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem postępowania na roboty budowlane dostępna pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/620627
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie prowadzone w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i obejmowało będzie w szczególności:
a) Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania z projektem oraz stosownymi pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
b) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
c) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót końcowych.
d) Stwierdzenie gotowości do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy oraz informowania o tym Zamawiającego.
e) Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcą dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania, warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót.
f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy.
g) Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz prawidłowości ich rozliczenia.
h) Osobisty udział w czynnościach nadzoru, przy czym liczba pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót, tj. minimum raz w tygodniu. Ponadto inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 24 godzin od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego, w szczególności podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.
i) Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru.
j) Wstrzymanie prowadzenia wszelkich robót, których realizacja nie została należycie zabezpieczona w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
k) Udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do:
- przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów,
- udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego,
- udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 4204,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi powiatowej nr 1309K Zalipie – Samocice w miejscowości Zalipie w km 1+705 – 2+052 (347 mb).Zakres robót budowlanych obejmuje:
• roboty przygotowawcze w tym wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
• roboty rozbiórkowe:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni,
rozebranie istniejącej podbudowy z kruszywa,
wykonanie koryta na całej szerokości jezdni,
wywiezienie materiału z rozbiórki poza plac budowy
• roboty w zakresie podbudowy:
wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem – mieszanka z dowozu
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
• roboty w zakresie nawierzchni:
wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W,
wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S,
• roboty w zakresie nawierzchni poboczy
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem dla obu części określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem postępowania na roboty budowlane dostępna pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/620627
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie prowadzone w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) i obejmowało będzie w szczególności:
a) Reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy w zakresie sprawowania kontroli zgodności realizacji zadania z projektem oraz stosownymi pozwoleniami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
b) Sprawdzanie, jakości wykonywanych robót, wbudowanych urządzeń i wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
c) Sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót końcowych.
d) Stwierdzenie gotowości do odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy oraz informowania o tym Zamawiającego.
e) Udział w uzgodnieniach Zamawiającego z Wykonawcą dotyczących zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt zadania, warunki wykonawstwa, estetykę i jakość robót.
f) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy.
g) Sprawdzanie stanu zaawansowania robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz prawidłowości ich rozliczenia.
h) Osobisty udział w czynnościach nadzoru, przy czym liczba pobytów inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót, tj. minimum raz w tygodniu. Ponadto inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 24 godzin od powiadomienia na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego, w szczególności podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.
i) Pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach naruszających interes Zamawiającego a mających miejsce w trakcie realizacji nadzoru inwestorskiego lub uzyskanych w związku z pełnieniem nadzoru.
j) Wstrzymanie prowadzenia wszelkich robót, których realizacja nie została należycie zabezpieczona w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami.
k) Udziału w odbiorze zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności do:
- przygotowania wymaganych przy odbiorze dokumentów,
- udzielenia pomocy przy spisywaniu protokołu odbioru końcowego,
- udzielenie pomocy w końcowym rozliczeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 5613,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4292,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9471,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4292,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Doradztwa Technicznego BINGO Beniamin Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572588807
7.3.3) Ulica: Skibowa 24
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-147
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Doradztwa Technicznego BINGO BENIAMIN SZYMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Doradztwa Technicznego BINGO BENIAMIN SZYMCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4292,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4674,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11439,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4674,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Doradztwa Technicznego BINGO Beniamin Szymczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572588807
7.3.3) Ulica: Skibowa 14
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-147
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Doradztwa Technicznego BINGO BENIAMIN SZYMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Doradztwa Technicznego BINGO BENIAMIN SZYMCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4674,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont nawierzchni oraz przebudowę elementów infrastruktury technicznej drogi powiatowej 1303K
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.