eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › "Przebudowa dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 33037474200000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-531

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.cossg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/cossg/public/postepowanie?postepowanie=45608094

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62912bfb-dea3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00174043/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sprawa nr 02/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 1 jest remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie, w tym wykonanie robót budowlanych na:
1) wymianę pokrycia dachu, połacie skośne planuje się pokryć dachówką karpiówką półokrągłą w kolorze ciemno szarym (antracyt), systemem w koronkę, dachówka karpiówka (analogicznie jak na dachach budynku nr 1 i budynku nr 2, znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku nr 3) ;
2) montaż okien połaciowych na połaciach skośnych ;
3) pokrycie dachowe na połaciach płaskich o spadku około 5 %, na istniejących krokwiach należy ułożyć podwójnie płytę OSB4 gr 18 mm mocując ją mechanicznie mijankowo, na tak uzyskanej powierzchni planuje się ułożenie pokrycia z papy w systemie 2 warstwowym NRO;
4) budowę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych energetycznych oraz teletechnicznych, w tym:
a) instalacji oświetleniowej, gniazd, odgromowej itd.
b) systemu sygnalizacji pożaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 979457,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 2 jest remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie, w tym wykonanie robót budowlanych na:
1) wymianę pokrycia dachu, połacie skośne planuje się pokryć dachówką karpiówką półokrągłą w kolorze ciemno szarym (antracyt), systemem w koronkę, dachówka karpiówka (analogicznie jak na dachach budynku nr 1 i budynku nr 2, znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku nr 3) ;
2) montaż okien połaciowych na połaciach skośnych ;
3) pokrycie dachowe na połaciach płaskich o spadku około 5 %, na istniejących krokwiach należy ułożyć podwójnie płytę OSB4 gr 18 mm mocując ją mechanicznie mijankowo, na tak uzyskanej powierzchni planuje się ułożenie pokrycia z papy w systemie 2 warstwowym NRO ;
4) budowę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych energetycznych oraz teletechnicznych, w tym:
a) instalacji oświetleniowej, gniazd, odgromowej itd.,
b) systemu sygnalizacji pożaru ,
c) okablowania strukturalnego .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 2014472,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 4 (odmienność numeracji wyjaśniono na końcu ogłoszenia i w swz) jest remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie, w tym wykonanie robót budowlanych na:
1) wymianę pokrycia dachu, połacie skośne planuje się pokryć dachówką karpiówką półokrągłą w kolorze ciemno szarym (antracyt), systemem w koronkę, dachówka karpiówka (analogicznie jak na dachach budynku nr 1 i budynku nr 2, znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku nr 3);
2) montaż okien połaciowych na połaciach skośnych;
3) pokrycie dachowe na połaciach płaskich o spadku około 5 %, na istniejących krokwiach należy ułożyć podwójnie płytę OSB4 gr 18 mm mocując ją mechanicznie mijankowo, na tak uzyskanej powierzchni planuje się ułożenie pokrycia z papy w systemie 2 warstwowym NRO;
4) budowę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych energetycznych oraz teletechnicznych, w tym:
a) instalacji oświetleniowej, gniazd, odgromowej itd.,
b) systemu sygnalizacji pożaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 2108199,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 5 (odmienność numeracji wyjaśniono na końcu ogłoszenia i w swz) jest remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie, w tym wykonanie robót budowlanych na:
1) wymianę pokrycia dachu, połacie skośne planuje się pokryć dachówką karpiówką półokrągłą w kolorze ciemno szarym (antracyt), systemem w koronkę, dachówka karpiówka (analogicznie jak na dachach budynku nr 1 i budynku nr 2, znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku nr 3);
2) montaż okien połaciowych na połaciach skośnych;
3) pokrycie dachowe na połaciach płaskich o spadku około 5 %, na istniejących krokwiach należy ułożyć podwójnie płytę OSB4 gr 18 mm mocując ją mechanicznie mijankowo, na tak uzyskanej powierzchni planuje się ułożenie pokrycia z papy w systemie 2 warstwowym NRO ;
4) budowę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych energetycznych oraz teletechnicznych, w tym:
a) instalacji oświetleniowej, gniazd, odgromowej itd.,
b) systemu sygnalizacji pożaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.5.) Wartość części: 951989,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1408266,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1408266,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1408266,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ LEŚ Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „LEŚ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 9570006139

7.3.4) Miejscowość: Żydowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1408266,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2472300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2472300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2472300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ LEŚ Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „LEŚ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 9570006139

7.3.4) Miejscowość: Żydowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2472300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3048547,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3048547,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3048547,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ LEŚ Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „LEŚ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 9570006139

7.3.4) Miejscowość: ŻYDOWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3048547,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1369190,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1369190,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1369190,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ LEŚ Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „LEŚ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 9570006139

7.3.4) Miejscowość: ŻYDOWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1369190,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.