Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00183941/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 33037474200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-531
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.cossg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cossg/public/postepowanie?postepowanie=456080941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62912bfb-dea3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00174043/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Sprawa nr 02/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 1 jest remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie, w tym wykonanie robót budowlanych na:1) wymianę pokrycia dachu, połacie skośne planuje się pokryć dachówką karpiówką półokrągłą w kolorze ciemno szarym (antracyt), systemem w koronkę, dachówka karpiówka (analogicznie jak na dachach budynku nr 1 i budynku nr 2, znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku nr 3) ;
2) montaż okien połaciowych na połaciach skośnych ;
3) pokrycie dachowe na połaciach płaskich o spadku około 5 %, na istniejących krokwiach należy ułożyć podwójnie płytę OSB4 gr 18 mm mocując ją mechanicznie mijankowo, na tak uzyskanej powierzchni planuje się ułożenie pokrycia z papy w systemie 2 warstwowym NRO;
4) budowę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych energetycznych oraz teletechnicznych, w tym:
a) instalacji oświetleniowej, gniazd, odgromowej itd.
b) systemu sygnalizacji pożaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 979457,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 2 jest remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie, w tym wykonanie robót budowlanych na:1) wymianę pokrycia dachu, połacie skośne planuje się pokryć dachówką karpiówką półokrągłą w kolorze ciemno szarym (antracyt), systemem w koronkę, dachówka karpiówka (analogicznie jak na dachach budynku nr 1 i budynku nr 2, znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku nr 3) ;
2) montaż okien połaciowych na połaciach skośnych ;
3) pokrycie dachowe na połaciach płaskich o spadku około 5 %, na istniejących krokwiach należy ułożyć podwójnie płytę OSB4 gr 18 mm mocując ją mechanicznie mijankowo, na tak uzyskanej powierzchni planuje się ułożenie pokrycia z papy w systemie 2 warstwowym NRO ;
4) budowę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych energetycznych oraz teletechnicznych, w tym:
a) instalacji oświetleniowej, gniazd, odgromowej itd.,
b) systemu sygnalizacji pożaru ,
c) okablowania strukturalnego .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 2014472,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 4 (odmienność numeracji wyjaśniono na końcu ogłoszenia i w swz) jest remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie, w tym wykonanie robót budowlanych na:1) wymianę pokrycia dachu, połacie skośne planuje się pokryć dachówką karpiówką półokrągłą w kolorze ciemno szarym (antracyt), systemem w koronkę, dachówka karpiówka (analogicznie jak na dachach budynku nr 1 i budynku nr 2, znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku nr 3);
2) montaż okien połaciowych na połaciach skośnych;
3) pokrycie dachowe na połaciach płaskich o spadku około 5 %, na istniejących krokwiach należy ułożyć podwójnie płytę OSB4 gr 18 mm mocując ją mechanicznie mijankowo, na tak uzyskanej powierzchni planuje się ułożenie pokrycia z papy w systemie 2 warstwowym NRO;
4) budowę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych energetycznych oraz teletechnicznych, w tym:
a) instalacji oświetleniowej, gniazd, odgromowej itd.,
b) systemu sygnalizacji pożaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 2108199,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 5 (odmienność numeracji wyjaśniono na końcu ogłoszenia i w swz) jest remont dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie, w tym wykonanie robót budowlanych na:1) wymianę pokrycia dachu, połacie skośne planuje się pokryć dachówką karpiówką półokrągłą w kolorze ciemno szarym (antracyt), systemem w koronkę, dachówka karpiówka (analogicznie jak na dachach budynku nr 1 i budynku nr 2, znajdujących się na terenie siedziby Zamawiającego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku nr 3);
2) montaż okien połaciowych na połaciach skośnych;
3) pokrycie dachowe na połaciach płaskich o spadku około 5 %, na istniejących krokwiach należy ułożyć podwójnie płytę OSB4 gr 18 mm mocując ją mechanicznie mijankowo, na tak uzyskanej powierzchni planuje się ułożenie pokrycia z papy w systemie 2 warstwowym NRO ;
4) budowę instalacji wewnętrznych i zewnętrznych energetycznych oraz teletechnicznych, w tym:
a) instalacji oświetleniowej, gniazd, odgromowej itd.,
b) systemu sygnalizacji pożaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 951989,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1408266,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1408266,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1408266,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ LEŚ Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „LEŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 9570006139
7.3.4) Miejscowość: Żydowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1408266,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2472300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2472300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2472300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ LEŚ Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „LEŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 9570006139
7.3.4) Miejscowość: Żydowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2472300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3048547,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3048547,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3048547,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ LEŚ Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „LEŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 9570006139
7.3.4) Miejscowość: ŻYDOWO
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3048547,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1369190,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1369190,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1369190,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ LEŚ Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „LEŚ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 9570006139
7.3.4) Miejscowość: ŻYDOWO
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "LEŚ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1369190,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonywanie i montaż elementów kominowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- "Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
- Adaptacja byłego przedszkola na budynek mieszkalny
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.