eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471 40 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b65c378c-fb8d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021901/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Modernizacja placu sportowo - rekreacyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Złockie, gmina Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237629/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191692,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 1: „Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna” w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa – MIRS”
Przedsięwzięcie objęte wnioskiem dotyczy modernizacji infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na działce ewid. 118/3, w miejscowości Złockie, gmina Muszyna. Przedmiotowa infrastruktura znajduje się na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Złockiem.

Szczegółowy opis zamówienia:
Niniejsza inwestycja, obejmuje dostawę i montaż w ramach:
Zadania nr 1 - „Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna” w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa – MIRS”:
- zestawu pomostów sprawnościowych o wymiarach około 6,5 x 6,5 m, wysokość zestawu ok. 3,00 m. Zastosowane materiały: konstrukcja – stal ocynkowana, malowana, siatki wykonane z liny polipropylenowej;
- zestawu sprawnościowego, składającego się z trzech drążków, o wymiarach około 0,09 x 0,40 m, wysokość zestawu ok. 1,80 m. Zastosowane materiały: słupy i drążki o konstrukcji ze stali ocynkowanej, malowanej;
- zestawu wspinaczkowego– 1 kpl. składającego się z m.in. z dwóch ścianek wspinaczkowych, drabinki, rury strażackiej. Zastosowane materiały: konstrukcja – stal ocynkowana, malowana. Ścianki np. z tworzywa HPL, poręcze, drabinki – stal nierdzewna.;
- nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej – w kolorach czerwonym i niebieskim o grubości dostosowanej do wysokości swobodnego upadku, w ilości ok. 290 m2;
- tablicy informacyjnej MIRS – 1 szt., o konstrukcji stalowej.
Z uwagi na lokalizację placu zabaw na terenie szkoły, miejsce wykonywanych robót należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, a w szczególności przed dostępem dzieci i młodzieży szkolnej.
Zastosowane nawierzchnie winny odpowiadać wymaganiom PN-EN 1176-1:2017-12 i PN-EN 1177+AC:2019-04 oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty i deklaracje właściwości użytkowych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 161126,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 2: „Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna”- dostawa i montaż urządzeń zabawowych.
Przedsięwzięcie objęte wnioskiem dotyczy modernizacji infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na działce ewid. 118/3, w miejscowości Złockie, gmina Muszyna. Przedmiotowa infrastruktura znajduje się na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Złockiem.

Zadanie nr 2: „Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna”- dostawa i montaż urządzeń zabawowych.
Szczegółowy opis zamówienia:
Niniejsza inwestycja, obejmuje dostawę i montaż w ramach:
Zadania nr 2: „Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna”- dostawa i montaż urządzeń zabawowych:
- huśtawki wahadłowej, o wymiarach min. 0,39 m x 2,51 m. Zastosowane materiały: stal malowana proszkowo;
- huśtawki stojącej trzystanowiskowej (siedziska: ptasie gniazdo, kubełek i deseczka) o wymiarach: min. 1,85 m x 6,40 m. Zastosowane materiały: konstrukcja-stal, siedzisko bocianie gniazdo o śr. min. 1,00m, siedzisko kubełek- aluminium i stal nierdzewna pokryte miękkim poliuretanem, siedzisko deseczka- aluminium, pokryte miękką gumą EPDM,
- karuzeli, o wymiarach 1,50 m x 1,50 m. Zastosowane materiały: stal nierdzewna, płyty ścianek i podestów z tworzywa HPL lub polietylenu HDPE,
- domku o wymiarach min. szer. 1,55 m, gł. 1,40 m, wys. 1,70 m. Zastosowane materiały: stal malowana proszkowo, ścianki i podesty: HPDE lub HPL.
- sprężynowca Konika, o wymiarach: min. 0,80 m x 0,30 m. Zastosowane materiały: sprężyna ze stali sprężynowej, płyty ścianek z HPDE;
- sprężynowca Motoru, o wymiarach: min. 0,80 m x 0,30 m. Zastosowane materiały: sprężyna ze stali sprężynowej, płyty ścianek z HPDE.
Z uwagi na lokalizację placu zabaw na terenie szkoły, miejsce wykonywanych robót należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, a w szczególności przed dostępem dzieci i młodzieży szkolnej.
Zastosowane nawierzchnie winny odpowiadać wymaganiom PN-EN 1176-1:2017-12 i PN-EN 1177+AC:2019-04 oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty i deklaracje właściwości użytkowych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 30566,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zadania tj. 198 185,13 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem tysięcy sto osiemdziesiąt pięć złotych 13/100).
Mając na uwadze powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy „pzp” unieważnia postępowanie pn.: „Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna” dla Zadania nr 1: Modernizacja placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Złockiem, gm. Muszyna” w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa – MIRS.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.