Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00221174/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ ŁAŹNIA
1.3.) Oddział zamawiającego: CSWL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191571237
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jaskółcza 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-767
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 305 40 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@laznia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.laznia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/laznia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0da822ad-25df-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005619/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona fizyczna osób i mienia dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00221174/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/261-24/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 324000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby oddziału CSW Łaźnia Dolne Miasto Gdańsk:1) obsługa portierni i ochrona fizyczna w ramach jednego posterunku budynków przy ul. Jaskółczej 1 i ul. Jaskółczej 3:
1 osoba od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy galerii (praca w systemie zmianowym)
1 osoba dodatkowo w przypadku trwania wystawy, wernisażu, imprez
- dodatkowe osoby w przypadku większych imprez, wernisaży w godzinach i liczbie
osób uzgodnionych z Zamawiającym
- wydłużenie czasu pracy ochrony wg potrzeb Zamawiającego (wcześniejsze rozpoczęcie służby wartowników lub późniejsze zakończenie pracy)
2) ochrona obiektu LKW Gallery ul. Szopy w Gdańsku podczas zajęć z dziećmi, ze zwiększoną intensywnością w okresie wakacji szkolnych
- 1 osoba w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
w okresie od 1 lipca do 31 sierpnia 2022 r. obiektu LKW Gallery - Galeria Zewnętrzna Miasta Gdańska, ul. Szopy.
3) całodobowe monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Zamawiającego: budynek ul. Jaskółcza 1, budynek ul. Jaskółcza 3, obiekt LKW Gallery ul. Szopy.
4) ochrona fizyczna wszystkich organizowanych w Centrum Sztuki Współczesnej wystaw w godzinach otwarcia galerii dla zwiedzających. Biorąc pod uwagę zmienny charakter ekspozycji, przerwy na czas zmiany wystaw oraz okazjonalne imprezy, zakres i przedmiot ochrony oraz liczba pracowników ochrony do danej wystawy lub imprezy każdorazowo ustalana będzie z Przedstawicielem Zamawiającego.
5) obowiązek ochrony imprez plenerowych organizowanych przez CSW Łaźnia, poza godzinami otwarcia Centrum: imprezy plenerowe, nocne weekendowe np. "Cud Na Wisłą", koncerty organizowane w przestrzeni publicznej np. na Dolnym Mieście.
6) Szacunkowa liczba roboczogodzin wynosi: 6 500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.5.) Wartość części: 117000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby oddziału CSW Łaźnia2 Gdańsk Nowy Port:1)obsługa portierni i ochrona fizyczna obiektu przy ul. Strajku Dokerów 5 w Gdańsku Nowym Porcie
- 1 osoba od poniedziałku do niedzieli w godzinach pracy galerii, całodobowo, w systemie zmianowym, przez wszystkie dni tygodnia
wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym – podstawowa obsługa rezydentów - gości Zamawiającego w godzinach popołudniowo-nocnych,
2) Zamawiający wymaga skierowania do realizacji czynności ochronnych czterech pracowników ochrony fizycznej.
- 1 osoba dodatkowo w przypadku trwania wystawy, wernisażu, imprez
- dodatkowe osoby w przypadku większych imprez, wernisaży w godzinach i liczbie osób uzgodnionych z Zamawiającym
- zmiana czasu pracy ochrony wg potrzeb Zamawiającego (okresowa zmiana czasu pracy wartowników, w tym przedłużenie lub skrócenie czasu pracy - trwające maximum 3 tygodnie)
3) zmienny charakter ekspozycji, przerwy na czas zmiany wystaw oraz okazjonalne imprezy.
4) całodobowe monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Zamawiającego: budynek ul. Strajku Dokerów 5.
5) ochrona fizyczna wszystkich organizowanych w Centrum Sztuki Współczesnej wystaw w godzinach otwarcia galerii dla zwiedzających. Biorąc pod uwagę zmienny charakter ekspozycji, przerwy na czas zmiany wystaw oraz okazjonalne imprezy, zakres i przedmiot ochrony oraz liczba pracowników ochrony do danej wystawy lub imprezy każdorazowo ustalana będzie z Przedstawicielem Zamawiającego.
6) obowiązek ochrony imprez plenerowych organizowanych przez CSW Łaźnia, poza godzinami otwarcia Centrum: imprezy plenerowe, nocne weekendowe np. "Cud Na Wisłą", koncerty organizowane w przestrzeni publicznej np. w Nowym Porcie.
7) szacunkowa liczba roboczogodzin wynosi: 11 500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341140-8 - Usługi dozorowania
4.5.5.) Wartość części: 207000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207870 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JANTAR 2 Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JANTAR Sp. z o.o., Sekret Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282670 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282670 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JANTAR 2 Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar Sp. z o.o., Sekret Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa dachu w budynku Urzędu Statystycznego w Gdańsku
- 2024. Dostawa słupków wygrodzeniowych i stojaków rowerowych - II post.
- Przebudowa węzła żywienia oraz dostosowanie budynku SP nr 65 przy ul. Śluzy 6 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach modernizacji w obiektach oświatowych - realizacja nakazów służb.
- Modernizacja systemu parkingowego w budynku Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku
- USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Pełnienie nadzoru nad dokumentacją projektową podczas realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu Zadania pn.: "Budowa obwodnicy Kartuz - etap II"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Usługi ochrony fizycznej w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz ochrony mienia na terenie Zesp.Domów Studenckich [ZDS] oraz SWFiS, Wydz.Farmaceut. i CIEM
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Słupsku, Sądzie Rejonowym w Bytowie i Sądzie Rejonowym w Miastku w II półroczu 2024 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.