eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Batowice › Budowa pobocza oraz konserwacja istniejących elementów odwadniających wraz z wykonaniem elementów BRD w ciągu drogi powiatowej 2151K w m Wola Zachariaszowska.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pobocza oraz konserwacja istniejących elementów odwadniających wraz z wykonaniem elementów BRD w ciągu drogi powiatowej 2151K w m Wola Zachariaszowska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106

1.5.2.) Miejscowość: Batowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 126221010

1.5.8.) Numer faksu: 126221012

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/zdpkrakowskiego/Article/id,58268.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pobocza oraz konserwacja istniejących elementów odwadniających wraz z wykonaniem elementów BRD w ciągu drogi powiatowej 2151K w m Wola Zachariaszowska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-187eb3c5-35a7-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245020/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/63/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 192343,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa pobocza oraz konserwacja istniejących elementów odwadniających wraz z wykonaniem elementów BRD w ciągu drogi powiatowej 2151K w m Wola Zachariaszowska”.
Droga objęta przedmiotowym zamówieniem posiada kategorię ruchu KR3.
1. Zakres robót obejmuje :
1) mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni bitumicznej;
2) Regulacja wysokościowa studzienek wodościekowych, włazów kanalizacyjnych oraz zasuw przyłączy wodociągowych;
3) Rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych z odwozem i utylizacją
4) Ustawienie nowych krawężników i obrzeży betonowych
5) Rozbiórka chodnika z kostki i el.betonowych z odwozem i utylizacją
6) Rozbiórka chodnika z kostki z posortowaniem na paletach i odwozem na miejsce wskazane przez zamawiającego
7) Rozbiórka warstwy podbudowy i ponowne jej wykonanie z kruszyw łamanych
8) Rozbiórka zjazdów betonowych wraz z odwozem i utylizacją
9) Ułożenie kostki na zjazdach
10) Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego BA AC11S;
11) Ułożenie ścieku w rowie
12) Drobne naprawy elementów betonowych
13) Umocnienie skarp płytami betonowymi.
14) Ścinanie istniejących poboczy ziemnych
15) Odtwarzanie istniejących rowów ziemnych
16) Remont podbudowy istniejących poboczy z kruszywa.
17) Stabilizacja poboczy grysem i emulsją.
18) Wykonanie oznakowania poziomego-cienkowarstwowo.
19) Czyszczenie przepustów
20) Regulacja istniejących studni rewizyjnych i wpustów deszczowych
21) Wykonanie barier chodnikowych stalowych
22) Plantowanie ziemi
23) Wycinka zakrzaczenia
Roboty prowadzone w km drogi od 2+805,00 do 3+415,00
Roboty będą polegały na ścięciu istniejących zawyżonych poboczy (obustronnie) wraz z wywiezieniem urobku wraz z utylizacją. W dalszej części wykonania wykopów pod podbudowę istniejących poboczy na głębokość ok 15cm i szerokości 0,75-1,5 m. W przygotowanych wykopach wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie wraz z wykonaniem ulepszenia poprzez zastosowanie emulsji i grysu. Na odcinku ok 277 m tj istniejącego krawężnika, należy naprawić i uzupełnić istniejącą podbudowę a następnie wykonać warstwę ścieralną ciągu pieszego. A następnie od strony istniejącego korytka wykonać barierę ochronna U-12a. W miejscach istniejących rowów należy wykonać ich konserwację a na wskazanych odcinkach umocnić dno i skarpy el. betonowymi.
2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w „tabeli elementów rozliczeniowych” i w Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót (ST).
3. Dokładna lokalizacja i zakres robót oraz termin ich wykonania będzie określony w protokole przekazania placu budowy.
4. Wymagania dotyczące robót przewidzianych do wykonania przedstawiają Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót (ST) związanych z wykonaniem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03452000-3 - Drzewa

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344425,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344425,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344425,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Transportową TRANSFIG Wiesław Figa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6770049985

7.3.4) Miejscowość: Przeginia Duchowna

7.3.5) Kod pocztowy: 32-061

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344425,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.