eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Jednorazowa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby OR KRUS w Rzeszowie i podległych PT.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby OR KRUS w Rzeszowie i podległych PT.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200299

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 17 867 34 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jednorazowa dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby OR KRUS w Rzeszowie i podległych PT.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91eee701-0699-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123633/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Papier do drukarek i kserokopiarek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256274

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1300-OP.261.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 128140,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie uniwersalnego papieru do drukarek i kserokopiarek formatu A4 w ilości 8600 ryz do wydruków i kopiowania jedno i dwustronnego.
2. Uniwersalny papier biurowy przeznaczony do użytku we wszystkich urządzeniach biurowych oraz maszynach szybko kopiujących o następujących właściwościach: stopień bieli CIE: min.153±3 (średnia z obu stron, PN-ISO 11475:2002), gramatura: 80±3 gr/m2 (PN-ISO 536:2012), wilgotność: 3,6-5,0% (PN-ISO 287:2011), grubość: min.106±3 μm (PN-EN ISO 534:2012), nieprzezroczystość: 90-93% (ISO 2471:2008), gładkość: 160-200±50 cm3/min (metoda Bendtsen, średnia z obu stron, PN-93/P-50166.02).
3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać parametry oferowanego papieru potwierdzające właściwości zawarte w ust. 2. Nie wypełnienie tej pozycji w Załączniku Nr 1a – Formularza cenowego stanowiącego załącznik do Formularza oferty będzie podstawą do jej odrzucenia.
4. Papier musi być pakowany w ryzy po 500 arkuszy w każdej, dodatkowo ryzy papieru formatu A4 pakowane po 5 szt. w zbiorcze kartony. Na opakowaniu musi znajdować się logo producenta papieru.
5. Zamówiony papier dostarczony zostanie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko w terminie do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (dni robocze to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) odpowiednio do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie oraz do Placówek Terenowych w: Przeworsku, Jaśle, Leżajsku, Mielcu i Przemyślu – zgodnie z podziałem wskazanym w załączniku nr 1 do umowy. – zgodnie z podziałem wskazanym w załączniku nr 1 do umowy.
6. Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną całość i zgodnie z dokonaną analizą jest zamówieniem dostępnym dla małych i średnich przedsiębiorstw.
7. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji tzn. został wyprodukowany nie wcześniej niż w II kwartale 2023 roku.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. Okres gwarancji liczony będzie od daty odbioru przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124397,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127888,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124397,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESGRAPH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133258960

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124397,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.