eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipusz › Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie Gminy Lipusz w systemie zaprojektuj wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie Gminy Lipusz w systemie zaprojektuj wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPUSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wybickiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Lipusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-424

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lipusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lipusz.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie Gminy Lipusz w systemie zaprojektuj wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de6cadc1-c280-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036422/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie Gminy Lipusz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4220100,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3249477,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zakupem koszy do segregacji odpadów, pojazdu do zbiórki i przewożenia odpadów, niezbędnych maszyn i urządzeń do prawidłowego funkcjonowania (PSZOK) oraz budowa magazynu dla osadów pościekowych.

(część gwarantowana)

W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wykona następujące roboty:

I. Wykonanie kontenerowego zaplecza socjalno-biurowego o powierzchni ok. 15 m2 wraz z instalacjami i wyposażeniem.
II. Wykonanie wiaty magazynowej w konstrukcji mieszanej o pow. ok. 230 m2.
III. Wykonanie rampy rozładunkowej dla pojazdów o pow. ok. 115 m2.
IV. Wykonanie boksów magazynowych na odpady o pow. ok. 300 m2.
V. Wykonanie utwardzenia terenu z nawierzchni kostki brukowej z wydzieleniem miejsca na kontenery otwarte i miejsca postojowe oraz plac składowania gruzu o pow. ok. 2200 m2,
VI. Wykonanie oświetlenia terenu PSZOK
VII. Wykonanie monitoringu terenu PSZOK
VIII. Wykonanie drogi dojazdowej o pow. ok. 280 m2.
IX. Montaż wagi samochodowej o pow. ok. 54 m2.
X. Wykonanie ogrodzenia terenu działki 223/1, 223/9, 223/8, 223/7 oraz 224 o wys. 1,5m i długości około 220 mb z dwiema bramami wjazdowymi i furtką.

Zakupi i dostarczy kosze do segregacji odpadów, pojazd do zbiórki i przewożenia odpadów oraz niezbędne maszyny i urządzenia do prawidłowego funkcjonowania (PSZOK):

a. Ładowarka przegubowa o mocy min. 48 kW.

c. wielofunkcyjny pojazd do zbiórki i przewożenia odpadów

d. waga elektroniczna do 1500 kg

e. wyposażenie PSZOK w kontenery i kosze na odpady według tabeli nr 2a znajdującej się w PFU

PSZOK


Wykonanie Infrastruktury towarzyszącej:
a. doprowadzenie wody z istniejącej sieci wodociągowej na cele bytowe i p.poż. na terenie oczyszczalni cieków ( działka nr 223/1).
b. odprowadzenie ścieków do istniejącej studni kanalizacyjnej na terenie oczyszczalni ścieków (działka nr 223/1).
c. odprowadzenie wód opadowych poprzez odpowiedni separator do istniejącej sieci na terenie oczyszczalni ścieków (działka nr 223/1). około 70 mb
d. oświetlenie terenu PSZOK,
f. instalacja monitoringu terenu PSZOK,


Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:

a) Program funkcjonalno-użytkowy rozbudowy PSZOK - załącznik nr 1a do SWZ; Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej..


2.a. Część I zamówienia – Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zakupem koszy do segregacji odpadów, pojazdu do zbiórki i przewożenia odpadów, niezbędnych maszyn i urządzeń do prawidłowego funkcjonowania (PSZOK) oraz budowa magazynu dla osadów po ściekowych.

(część objęta prawem opcji)

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1:

− Budowa magazynu dla osadów pościekowych o pow. ok. 140 m2

Magazyn otwarty, powierzchnia ok 140 m2, wysokość ścian magazynu min. 1,5 m, długość ścian magazynu ok. 50 m

Opis konstrukcji

Fundamenty – stopy fundamentowe, betonowe, wylewane.

Konstrukcja – konstrukcja mieszana bloczki betonowe/żelbeton.
Ściany zewnętrzne – ściany zewnętrzne do wysokości 1,5m bloczek betonowy, Ściany boksów – betonowo/żelbetowe.


Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2:

Zakupi i dostarczy kosze do segregacji odpadów do prawidłowego funkcjonowania (PSZOK):

- wyposażenie PSZOK w kontenery i kosze na odpady według tabeli nr 2b znajdującej się w PFU PSZOK

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:

a) Program funkcjonalno-użytkowy rozbudowy PSZOK - załącznik nr 1a do SWZ;
b) Program funkcjonalno-użytkowy fotowoltaiki PSZOK - załącznik nr 1b do SWZ;


Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45410000-4 - Tynkowanie

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

4.5.5.) Wartość części: 3036500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zakupem koszy do segregacji odpadów oraz budowa instalacji Fotowoltaicznych na potrzeby PSZOK wraz z przyłączem energetycznym i magazynem energii.
(część gwarantowana)

I. Wymianę istniejącego źródła ciepła w budynku komunalnym działka 223/9 dla potrzeb ogrzewania PSZOK oraz Oczyszczalni ścieków na dwu stopniowy system ogrzewania:
- pompę ciepła ( I stopień)
- kocioł na pelet (II stopień) w celu pokrycia zapotrzebowania na ciepło szczytowego (wraz z dostawą peletu w ilości 24Mg)
II. Wykonanie przyłącza ciepłowniczego pomiędzy budynkiem komunalnym działka 223/9 a projektowanym kontenerem biurowym do obsługi PSZOK około 70 m.b. oraz między projektowanym kontenerem biurowym do obsługi PSZOK a istniejącym budynkiem oczyszczalni ścieków około 90 m.b.
III. Wykonanie zasilania energetycznego zalicznikowego z istniejącego złącza oczyszczalni ścieków
(działka nr 223/1) około 60 m.b.
IV. Budowa instalacji Fotowoltaicznych na potrzeby PSZOK o mocy min 50 kWp dostosowanej do pracy w trybie „ON GRID” z przyłączem i układem rozdzielczym na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lipuszu oraz słupową stacją transformatorową 15/0,4kV z transformatorem 150kVA.
V. Wykonanie prac adaptacyjnych budynku kotłowni.

Uwaga: Panele fotowoltaiczne należy zamontować na stelażach wolnostojących, montowanych na boksach magazynowych PSZOK od strony południowej.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:

a) Program Funkcjonalno - Użytkowy rozbudowy PSZOK - załącznik nr 1a do SWZ; b)Program Funkcjonalno - Użytkowy (fotowoltaika)- załącznik nr 1b do SWZ

Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.

3.a Część II zamówienia –Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zakupem koszy do segregacji odpadów oraz budowa instalacji Fotowoltaicznych na potrzeby PSZOK wraz z przyłączem energetycznym i magazynem energii.
(część objęta prawem opcji)

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 1:
Dostawa magazynu energii o pojemność min 125 kWh.

Moc magazynu 50 kW
Żywotność (zachowanie  80 % pojemności) przy ładowaniu i rozładowywaniu

Przedmiotu zamówienia opcjonalnego nr 2:
Budowa przyłącza energetycznego wraz z siecią strukturalną. Linia światłowodowa od przepompowni P-1 do stacji Młyn

Długość przyłącza energetycznego kabel o przekroju nie mniejszym niż 120 mm² ( np. YAKY 0,6/1kV 4x120)
– 400 m.b.

Długość kabla światłowodowego jedno-modowym 12 włókien (SM 9/125 OS1)- 400 m.b.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
1) Program Funkcjonalno - Użytkowy rozbudowy PSZOK - załącznik nr 1a do SWZ;
2) Program Funkcjonalno - Użytkowy (fotowoltaika) - załącznik nr 1b do SWZ

Zamawiający zaleca do przeprowadzenia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

45252121-2 - Instalacje osadu

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

4.5.5.) Wartość części: 1183600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3036500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5372158,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3036500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. SZTAMA Paweł Szymański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911558100

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bałachy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-424

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3036500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 630 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1183600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1375000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1183600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMEX Janusz Pióro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381089725

7.3.3) Ulica: ul. Wodna 14

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1183600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 630 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.