Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235311/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nakładki bitumiczne na drogach gminnych - część II (Remont ul. Paderewskiego etap II oraz Remonty dróg gminnych w Pile (małe nakładki))
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nakładki bitumiczne na drogach gminnych - część II (Remont ul. Paderewskiego etap II oraz Remonty dróg gminnych w Pile (małe nakładki))2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e2e4cf0-f92f-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025488/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Nakładki bitumiczne na drogach gminnych cz.2 (remont ul. Paderewskiego II etap; remonty dróg gminnych (małe nakładki))
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235311/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.25.22.EB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówieniaZadanie 1 – Remont ul. Paderewskiego w Pile od km 0+441,33 do km 1+074,05 ETAP II w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Nakładki bitumiczne na drogach gminnych”.
a) Zakres robót:
- wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych,
- frezowanie nawierzchni asfaltowych,
- transport destruktu asfaltowego,
- ścinka pobocza gruntowego z uzupełnieniem ziemią, profilowaniem i obsianiem trawą,
- wykonanie warstwy wyrównawczej - AC11W,
- ułożenie geowłókniny PGM14 lub równoważnej,
- wykonanie warstwy wiążącej - AC11W,
- wykonanie warstwy ścieralnej - AC8S,
- wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej AC8S gr. 5cm (zjazdy).
b) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa.
Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) polegających na wykonywaniu robót: obsługa układarki mas bitumicznych, obsługa walca drogowego.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ).
W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
W trakcie realizacji zadania Wykonawca przedłoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2021 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków utraty statusu odpadów dla odpadów destruktu asfaltowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 652206,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Remonty dróg gminnych w Pile (małe nakładki) - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Nakładki bitumiczne na drogach gminnych”.a) Zakres robót dla małych nakładek:
- frezowanie nawierzchni asfaltowych,
- transport destruktu asfaltowego,
- wykonanie warstwy wyrównawczej - AC11W,
- ułożenie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne na połączeniu istniejącej nawierzchni z projektowaną,
- wykonanie warstwy ścieralnej - AC8S,
- odtworzenie oznakowania poziomego jezdni - malowanie cienkowarstwowe.
Zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa Dokumentacja projektowa została udostępniona dla całego przebiegu ww. dróg gminnych. Szczegółowy zakres remontowanych odcinków dróg gminnych wskaże Zamawiający po wyborze Wykonawcy.
b) Zakres robót dla uzupełnienia ubytków w jezdni:
- naprawa nawierzchni bitumicznej - uzupełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarni gr. 4 cm po zagęszczeniu zgodnie z OST (powierzchnia > 2m2)
- naprawa nawierzchni bitumicznej - uzupełnienie ubytku mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarni za każdy następny 1cm powyżej 4cm zgodnie z OST (powierzchnia > 2m2)
Zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres remontowanych odcinków dróg gminnych wskaże Zamawiający po wyborze Wykonawcy
c) Szczegółowy wykaz robót będzie przekazywany wykonawcy wraz ze zleceniem dla poszczególnych odcinków dróg gminnych. Suma zlecanych robót w okresie umownym nie przekroczy wartości wskazanych w kosztorysie.
d) Wykonawca będzie przystępować do robót sukcesywnie, zgodnie z kolejnością zleceń otrzymanych od zamawiającego. Wartość pojedynczego zlecenia każdorazowo przekraczać będzie wartość kwotową, wynoszącą 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Zamawiający w
ramach zamówienia przewiduje zlecenie od 7 do 20 odcinków dróg gminnych podlegających remontowi.
e) Dla robót drogowych wskazanych przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest sporządzić i uzgodnić projekty czasowej organizacji na czas ich prowadzenia.
f) Przewiduje się udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień na podobne usługi na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp. do wysokości 20 % wartości umowy w następującym zakresie: wykonanie nakładki bitumicznej jako uzupełnienie ubytku w jezdni.
g) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (np. frezowania), w sytuacji gdy wykonanie danych prac będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej, wykonania przedmiotu umowy.
Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) polegających na wykonywaniu robót: obsługa układarki mas bitumicznych, obsługa walca drogowego.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji i egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ).
W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.
W trakcie realizacji zadania Wykonawca przedłoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2021 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków utraty statusu odpadów dla odpadów destruktu asfaltowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 480578,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 759919,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 995873,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 759919,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
"POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 759919,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty z najniższymi cenami przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Oczyszczanie jezdni na terenie miasta Piły
- Wykonanie ciągów pieszych i dróg dojazdowych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa kolumbarium wraz z zagospodarowaniem nowo powstałych kwater na cmentarzu komunalnym w Pile"
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.
- Remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów bazaltowych na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
- STAPLERY
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
- Budowa chodnika w ul. Kąckiej w Wiązownie
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.