eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Świadczenie usługi dozorowania w kompleksie zamkowym należącym do Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dozorowania w kompleksie zamkowym należącym do Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BYTOWSKIE CENTRUM KULTURY W BYTOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: BCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220428325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bck-bytow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bck-bytow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09a63944-357f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi dozorowania w kompleksie zamkowym należącym do Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09a63944-357f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002947/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi dozorowania w kompleksie zamkowym należącym do Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250731/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BCK-02-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164425,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dozorowania w kompleksie zamkowym należącym do Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie – 77-100 Bytów, ul. Zamkowa 2.
2. Szczegółowy zakres zadania: wykonanie usługi dozorowania, czyli całodobowej ochrony mienia - monitorowanie systemu przeciwpożarowego na dyżurce oraz utrzymanie porządku na terenie dziedzińca zamkowego, w tym:
1) obserwacja zapisów systemu sygnalizacji pożaru i weryfikacja sygnalizowanych alarmów,
2) wydawanie i pobieranie kluczy wraz z prowadzeniem ewidencji wydanych i pobranych kluczy,
3) sprzątanie dziedzińca zamkowego, usuwanie liści oraz śmieci,
4) zapobieganie przedostawaniu się na teren obiektu osób niepożądanych,
5) podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa użytkowników obiektu i mienia Zamawiającego,
6) wykonywanie poleceń Zamawiającego i uprawnionych przez niego użytkowników obiektu w zakresie mieszczącym się w przepisach prawa,
7) zapobieganie zagrożeniom mienia Zamawiającego, takim jak: włamania, dewastacje, zalania wodą, pożar itp.,
8) powiadamianie odpowiednich służb o sytuacjach wymagających interwencji oraz powiadamianie o zaistniałym zdarzeniu Zamawiającego,
9) informowanie personelu Zamawiającego o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody mienia podlegającego ochronie,
10) prowadzenie księgi dyżurów, do której personel Wykonawcy na bieżąco będzie wpisywać wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego. Księga dyżurów będzie przechowywana
w pomieszczeniu wyznaczonym dla pracowników ochrony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

98341120-2 - Usługi portierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164425,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179229,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164425,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SECURITY EMPORIO SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMPORIO SP. Z O.O., VIGOR SECURITY SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381762401

7.3.3) Ulica: CZERNICHOWSKA 28

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 61-334

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

GRUPA INTERWENCYJNA


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164425,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.