eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa placu zabaw przy budynku Przedszkola nr 341 przy ul. Wergiliusza 15 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw przy budynku Przedszkola nr 341 przy ul. Wergiliusza 15 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw przy budynku Przedszkola nr 341 przy ul. Wergiliusza 15 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-191b1a30-db38-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Modernizacja placu zabaw przy budynku Przedszkola nr 341 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104100/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.19.2021.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 360134,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placu zabaw przy budynku Przedszkola nr 341 przy ul. Wergiliusza 15.
Planowane przedsięwzięcie ma na celu rewitalizację istniejącego placu zabaw dla dzieci przy budynku Przedszkola nr 341 zlokalizowanego przy ul. Wergiliusza 15 w Warszawie na działce nr 4 z obrębu 7-08-03 realizowany w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego 31 marca 2021 r. przez Michała Dziubeckiego.
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje m.in.
a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do zrealizowania zadania oraz uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na rozpoczęcie robót,
b) zakup, dostarczenie i montaż nowych urządzeń oraz elementów małej architektury,
c) demontaż istniejących zniszczonych urządzeń,
d) zakup i montaż lamp oświetlenia zewnętrznego z okablowaniem i podłączeniem do instalacji,
e) remont nawierzchni poliuretanowej,
f) demontaż wyznaczonej części nawierzchni poliuretanowej z podbudową i założenie w tym miejscu trawnika,
g) wykonacie chodników z kostki wraz z krawężnikami,
3. Parametry określające zakres robót:
Przedmiotowy teren to istniejący i funkcjonujący plac zabaw przy przedszkolu. Na terenie znajdują się drzewa i krzaki. Krzaki wzdłuż ogrodzenia od ul. Dantego i od strony zachodniej do usunięcia. Nie zmienia się sposobu użytkowania i przeznaczenia terenu.
Powierzchnie:
Plac zabaw - 3252 m2;
Zieleń -trawniki - 1549 m2;
Projektowana powierzchnia wykonana z nawierzchni syntetycznej:- ok. 683 m2,
w tym nowej: - ok. 180 m2;
Chodniki – 617 m2;
4. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie dokumentacji projektowej zdefiniowanej w §4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno – Użytkowego (Dz.U. z 2013r. poz. 1129) placu zabaw na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego,
b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń;
d) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanej dokumentacjo projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w tym m.in. rozbiórki, dostawa i montaż urządzeń placu zabaw z fundamentowaniem, wykonanie robót ziemnych związanych z instalacją bezspoinowej nawierzchni poliuretanowej na wodoprzepuszczalnej podbudowie z kruszyw, wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem podbudowy pod ciągi piesze, wykonanie chodników z kostki betonowej z krawężnikami, założenie trawników oraz dostawa i montaż lamp z okablowaniem;
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Teren, na którym planuje się przeprowadzenie prac budowlanych obecnie funkcjonuje jako plac zabaw przedszkola integracyjnego.
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu, spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Plac zabaw należy zaprojektować i wykonać tak by spełniał wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym „standardów dostępności” wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
6. Wymagania związane z realizacja zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w okresie prowadzenia robót budowlanych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty rozbiórkowe;
b) roboty montażowe;
c) roboty w zakresie zagospodarowania terenu.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady, liczony od daty odbioru ostatecznego robót. Zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528773,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849705,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 528773,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8891520945

7.3.3) Ulica: Słoneczna 24 a

7.3.4) Miejscowość: Radziejów

7.3.5) Kod pocztowy: 88-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 528773,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.