eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piątnica Poduchowna › "Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica (II etap)"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica (II etap)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piątnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stawiskowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Piątnica Poduchowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 215 21 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pstragowski@gminapiatnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminapiatnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminapiatnica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i przebudowa dróg w gminie Piątnica (II etap)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f631127-daf7-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053978/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej ul. Cmentarna w Piątnicy Poduchownej

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej ul. Ogrodowa w Piątnicy Poduchownej

1.1.10 Przebudowa ul. Wesołej oraz ul. Nowoprojektowanej w Piątnicy Poduchownej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6391903,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105 680 B ulica Cmentarna w Piątnicy
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 105 680 B ul. Cmentarna w Piątnicy, w lokalizacji od km 0+000,00 do km 0+402,30. W zakresie planowanych prac jest wykonanie robót drogowych wraz z odwodnieniem pasa drogowego, przebudowa na odcinkach kolidujących z rozwiązaniami drogowymi, sieci elektrycznej oraz budowa oświetlenia drogowego. W zakresie robót objętych projektem znajduje się m.in. wykonanie następujących robót: • usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowanymi rozwiązaniami drogowymi, • rozbiórka ogrodzeń, skarp, płyt EKO, nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, zjazdów, • usunięcie warstwy humusu i gruntów organicznych, • roboty ziemne/korytowanie drogi, • grunt ulepszony - mieszanka kruszyw niezwiązanych CNR • grunt ulepszony - geokrata z mieszanką kruszyw niezwiązanych CNR w geowłókninie • grunt ulepszony cementem C1,5/2 • wyrównanie mieszanką kruszyw niezwiązanych CNR • profilowanie pasa drogowego do wymaganych rzędnych dna koryta, • wykonanie kanalizacji deszczowej, • usunięcie kolizji elektrycznej, • zabezpieczenie rurami osłonowymi kablowej sieci telekomunikacyjnej i elektrycznej, • budowa jezdni z kostki betonowej dla kategorii ruchu KR 2, • ustawianie krawężników, oporników i obrzeży, • budowa chodników z kostki betonowej, • budowa parkingów z kostki betonowej, • wykonanie zjazdów na pola i posesje, • wykonanie poboczy z kruszywa, • wykonanie opaski z kruszywa wzdłuż muru cmentarnego i ogrodzenia kościoła, • od km 0+300,83 do km 0+402,30 po wybudowaniu kanalizacji deszczowej - odtworzenie nawierzchni – nakładka bitumiczna, • odtworzenie umocnienia lewego pobocza płytami ażurowymi na szerokości 0,6 m, • nasadzenia żywopłotu, obsianie terenu trawą, • przestawienie kapliczki, • budowa oświetlenia ulicznego, • wykonanie oznakowania, • uporządkowanie pasa drogowego. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa na przedmiotowe zadanie jest ryczałtowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 3202807,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Przebudowa drogi gminnej nr 105672B ulica Ogrodowa w Piątnicy
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 105672B ul. Ogrodowa w Piątnicy, która ma na celu poprawę stanu technicznego i użytkowego drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni spełniającej wymagania nośności dla ruchu kategorii KR2. W ramach zadania planowane jest wprowadzenie nowej organizacji ruchu wraz z elementami bezpieczeństwa pieszych i ruchu drogowego, budowa jezdni, chodników, zjazdów, budowa/przebudowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi, sieci wodociągowej, sieci elektroenergetycznej (oświetlenie drogowe) oraz sieci teletechnicznej Orange. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i dokumentacji projektowej. Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa na przedmiotowe zadanie jest ryczałtowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 1724897,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Przebudowa drogi gminnej nr 105673B ulica Wesoła w Piątnicy
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 105673B ulica Wesoła w Piątnicy, która ma na celu poprawę stanu technicznego i użytkowego drogi poprzez wykonanie nowej nawierzchni spełniającej wymagania nośności dla ruchu kategorii KR2. W ramach zadania planowane jest wprowadzenie nowej organizacji ruchu wraz z elementami bezpieczeństwa pieszych i ruchu drogowego, budowa/przebudowa jezdni, chodnika, zjazdów oraz budowa/przebudowa sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi, sieci wodociągowej oraz sieci elektroenergetycznej (oświetlenie drogowe). Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i dokumentacji projektowej. Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa na przedmiotowe zadanie jest ryczałtowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 943181,84 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Remont drogi gminnej nr 105674B ulica Nowoprojektowana w Piątnicy
Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr 105674B ul. Nowoprojektowanej w Piątnicy. Zakresem inwestycji objęto remont jezdni, chodnika, zjazdów, wymianę opraw oświetleniowych, budowę sieci wodociągowej oraz kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonej do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dokumentacji projektowej oddzielnie dla prac remontowych i oddzielnie dla budowy wodociągu i kanalizacji deszczowej. Załączony przez Zamawiającego przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa na przedmiotowe zadanie jest ryczałtowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 521016,8 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.03.2024 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęły do Zamawiającego trzy oferty. Zamawiający stwierdził, że cena najkorzystniejszej oferty, która wpłynęła na ogłoszone zamówienie publiczne przewyższała środki finansowe zabezpieczone przez Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający nie może zwiększyć środków przeznaczonych na realizacje ww. zadania, wobec powyższego konieczne jest unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3053939,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3291233,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.03.2024 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęły do Zamawiającego trzy oferty. Zamawiający stwierdził, że cena najkorzystniejszej oferty, która wpłynęła na ogłoszone zamówienie publiczne przewyższała środki finansowe zabezpieczone przez Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający nie może zwiększyć środków przeznaczonych na realizacje ww. zadania, wobec powyższego konieczne jest unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1731289,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1985266,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.03.2024 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęły do Zamawiającego trzy oferty. Zamawiający stwierdził, że cena najkorzystniejszej oferty, która wpłynęła na ogłoszone zamówienie publiczne przewyższała środki finansowe zabezpieczone przez Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający nie może zwiększyć środków przeznaczonych na realizacje ww. zadania, wobec powyższego konieczne jest unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 998667,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1072426,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.03.2024 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego na ww. przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu wpłynęło do Zamawiającego sześć ofert. Przedmiotowe zadanie realizowane jest
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych pn. „Budowa
i przebudowa dróg w gminie Piątnica (II etap)”. Zadanie to podzielone zostało na cztery części, które stanowiły integralną całość i zgodnie z warunkami dofinansowania były przedmiotem jednego postępowania. Oferty najkorzystniejsze złożone w częściach I-III zamówienia przewyższają kwoty jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia
a Zamawiający nie ma możliwości ich zwiększenia, w związku z czym konieczne jest unieważnienie postępowania w zakresie tych części zamówienia. Mimo udzielania w częściach, całe zamówienie będące przedmiotem tego postępowania stanowi integralną całość objętą jednym wnioskiem o dofinansowanie i jedną promesą. Rozstrzygnięcie postępowania wyłącznie w zakresie jednej części i wykonanie tylko fragmentu przedmiotu zamówienia nie zrealizuje założonych celów. Doszło zatem do istotnej zmiany okoliczności względem założeń przyjętych do wniosku o dofinansowanie zadania, a zmiana ta uniemożliwia udzielenie
i zrealizowanie zamówienia w całości. Dalsze prowadzenie postępowania jedynie w części IV nie leży zatem w interesie publicznym, wobec czego konieczne jest unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398503,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548091,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.