eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Przebudowa drogi ul. Słoneczna 12 - 14 - Zespół Inspektorów nadzoru inwestorskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa drogi ul. Słoneczna 12 – 14 – Zespół Inspektorów nadzoru inwestorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/898252

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi ul. Słoneczna 12 – 14 – Zespół Inspektorów nadzoru inwestorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0982bcc2-dc63-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078691/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: Przebudowa drogi ul. Slonecznej 12-14

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235411

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na powołaniu Zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego w celu nadzorowania robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi
ul. Słoneczna 12 – 14”.
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę następującego składu Zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego:
1) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej, który będzie pełnił funkcję koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego;
2) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
3. Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski obejmuje: korytowanie, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża
z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym, podbudowa
z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5mm, ułożenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej, wykonanie nowej konstrukcji zjazdów indywidualnych do przyległych nieruchomości, wykonanie 8 wpustów deszczowych fi 500 z kręgów betonowych wpiętych do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez istniejące studnie fi 1200 oraz wykonanie przyłącza kanalizacyjne z rur PCV200 SDR34. Zakres robót obejmuje również wykonanie obustronnych pasów zieleni przyległych do terenów jezdni (granice pasa drogowego) wraz
z obsianiem ich trawą a także dokonaniem nowych nasadzeń drzew.
4. Nadzorowane roboty budowlane wykonywane będą w ciągu drogi
wewnętrznej przy ul. Słonecznej 12 – 14. Realizacja robót odbywać się będzie w granicach działek o numerach ewidencyjnych: 20/5, 20/34, 38/9, 37/47, 37/50, 37/51 obręb IX, należących do Gminy Miejskiej Zgorzelec i będących w jej zarządzie. Droga w obecnym stanie posiada nawierzchnię gruntową utwardzoną kruszywem łamanym. W ciągu drogi występują studnie kanalizacyjne, które wymagają regulacji.
5. Szczegółowy opis i zakres nadzorowanych robót budowlanych został zawarty w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1) Projekt techniczno-budowlany,
2) Ocena stanu technicznego kanalizacji deszczowej,
3) Projekt nasadzeń,
4) Przedmiar robót,
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na przyjęte w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca wyceniając ofertę winien opierać się na zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa
w niniejszym ustępie. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te będą ujęte w dokumentacji projektowej, to Wykonawca wykona te roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
5) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.1.242.2022.2 z dnia 12 września 2022r. wydane przez Starostę Zgorzeleckiego,
6) Standardy zakładania i pielęgnacji zieleni w mieście Zgorzelec, część II wytyczne projektowania, zakładania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej,
Dokumentacja spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest projektowana z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami wykonawczymi.
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą
Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Sawicki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Saw-Tech Studio Wojciech Sawicki Studio Projektów Inżynierii Lądowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151955929

7.3.3) Ulica: Oliwkowa 8

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.