eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Przebudowa drogi ul. Słoneczna 12 - 14 - Zespół Inspektorów nadzoru inwestorskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przebudowa drogi ul. Słoneczna 12 – 14 – Zespół Inspektorów nadzoru inwestorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi ul. Słoneczna 12 – 14 – Zespół Inspektorów nadzoru inwestorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0982bcc2-dc63-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00078691/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: Przebudowa drogi ul. Slonecznej 12-14

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/898252

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, z uwzględnieniem zapisów Rozdziału XIV SWZ. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający i Wykonawcy mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, jak niżej:
1) Wykonawca na adres e-mail Zamawiającego: k.mroz@zgorzelec.eu
Zamawiający (za pośrednictwem służbowej poczty e-mail osoby uprawnionej do komunikowania się z Wykonawcą k.mroz@zgorzelec.eu) – na adres e-mail wskazany do korespondencji w ofercie Wykonawcy.
4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Oferta powinna być:
1) Sporządzona w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Zgorzelec, reprezentowany przez Burmistrza Miasta.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych,
z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@zgorzelec.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urząd Miasta Zgorzelec na podstawie przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres wskazany w ww. przepisach, tj. 5 lat dokumentacja zamówień publicznych oraz 10 lat umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11) Jednocześnie Miasto Zgorzelec przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na powołaniu Zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego w celu nadzorowania robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi
ul. Słoneczna 12 – 14”.
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę następującego składu Zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego:
1) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej, który będzie pełnił funkcję koordynatora czynności zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego;
2) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
3. Zakres robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski obejmuje: korytowanie, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża
z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym, podbudowa
z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5mm, ułożenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej, wykonanie nowej konstrukcji zjazdów indywidualnych do przyległych nieruchomości, wykonanie 8 wpustów deszczowych fi 500 z kręgów betonowych wpiętych do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez istniejące studnie fi 1200 oraz wykonanie przyłącza kanalizacyjne z rur PCV200 SDR34. Zakres robót obejmuje również wykonanie obustronnych pasów zieleni przyległych do terenów jezdni (granice pasa drogowego) wraz
z obsianiem ich trawą a także dokonaniem nowych nasadzeń drzew.
4. Nadzorowane roboty budowlane wykonywane będą w ciągu drogi
wewnętrznej przy ul. Słonecznej 12 – 14. Realizacja robót odbywać się będzie w granicach działek o numerach ewidencyjnych: 20/5, 20/34, 38/9, 37/47, 37/50, 37/51 obręb IX, należących do Gminy Miejskiej Zgorzelec i będących w jej zarządzie. Droga w obecnym stanie posiada nawierzchnię gruntową utwardzoną kruszywem łamanym. W ciągu drogi występują studnie kanalizacyjne, które wymagają regulacji.
5. Szczegółowy opis i zakres nadzorowanych robót budowlanych został zawarty w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi:
1) Projekt techniczno-budowlany,
2) Ocena stanu technicznego kanalizacji deszczowej,
3) Projekt nasadzeń,
4) Przedmiar robót,
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na przyjęte w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca wyceniając ofertę winien opierać się na zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa
w niniejszym ustępie. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te będą ujęte w dokumentacji projektowej, to Wykonawca wykona te roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
5) Zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę nr AB.6743.1.242.2022.2 z dnia 12 września 2022r. wydane przez Starostę Zgorzeleckiego,
6) Standardy zakładania i pielęgnacji zieleni w mieście Zgorzelec, część II wytyczne projektowania, zakładania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej,
Dokumentacja spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest projektowana z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz przepisami wykonawczymi.
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”, stanowiącą
Załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1)Cena (C): Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni oferty według wzoru: C = (Cn/Cb) x 60; C – liczba punktów za kryterium „cena”; Cn – cena najniższa z badanych ofert, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu; Cb – cena badanej oferty; 60 – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w tym kryterium. 2)Dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej (Koordynatora) (D): Podstawą przyznania punktów w ww. kryterium będzie wykazane w Wykazie osób – Załączniku nr 4 do SWZ, dodatkowe doświadczenie zawodowe osoby, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej (Koordynatora). Zamawiający oceni oferty w następujący sposób: a)Na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp wezwie wszystkich Wykonawców, których oferty niepodlegają odrzuceniu, do złożenia Wykazu osób – Załącznika nr 4 do SWZ; b)Na podstawie złożonego Wykazu osób, zgodnie z procedurą wynikającą z lit. a niniejszego punktu, Zamawiający w pierwszej kolejności dokona sprawdzenia warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ; c)Po dokonaniu czynności badania i oceny ofert w zakresie spełniania warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert wynikających z ust. 2 pkt 1 (cena) oraz ust. 2 pkt 2 niniejszego Rozdziału (dodatkowe doświadczenie inspektora w specjalności inżynieryjnej drogowej - koordynatora). Zgodnie z warunkiem udziału, Zamawiający wymaga aby inspektor(Koordynatora) wykazał się doświadczeniem w zrealizowaniu 1 usługi nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu. Wykonawca może zaoferować większą ilość zrealizowanych usług (nadzorów), ponad wymaganą przez Zamawiającego. Za wykazanie dodatkowego doświadczenia inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej (Koordynatora), w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu, nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi z nawierzchni asfaltowej o długości min. 200,00 mb każda (dot. konkretnej umowy/nadzoru), zostaną przyznane punkty jak niżej: - za jeden dodatkowo zrealizowany nadzór – 10 punktów,
- za dwa dodatkowo zrealizowane nadzory – 20 punktów,
- za trzy i więcej dodatkowo zrealizowane nadzory – 40 punktów;
Pod pojęciem „zrealizowany nadzór”, Zamawiający rozumie usługę zrealizowaną w ramach jednej umowy obejmującą swoim zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu, nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi z nawierzchni asfaltowej o długości min. 200,00 mb.
d)Zamawiający uzna tylko nadzory inwestorskie, które zostały zrealizowane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; e)W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Wykazie osób wszystkich wymaganych przez Zamawiającego danych dot. doświadczenia, Zamawiający nie przyzna ofercie Wykonawcy punktów w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert; f)Maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w tym kryterium – 40 punktów; 3)Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona, wg poniższego wzoru: P = C+D; P – całkowita liczba punktów ; C – liczba punktów uzyskanych
w kryterium „cena”; D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej (Koordynatora)” 2. Szczegółowy opis sposobu oceny ofert został zawarty w Roz. XIX SWZ (ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający nie zamieścił pełnego opisu).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej (Koordynatora)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Osoby zdolne do Wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia:
1) Inspektora nadzoru – Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego:
- posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w ww. specjalności,
oraz
- wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizował 1 usługę nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi z nawierzchni asfaltowej o długości minimum 200 mb;
2) Inspektora Robót Instalacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w ww. specjalności.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektorów pod warunkiem łącznego spełnienia przypisanych im warunków.
UWAGA!
Dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru inwestorskiego
w specjalności inżynieryjnej drogowej (Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego), będzie punktowane w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIX SWZ.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp wezwie wszystkich Wykonawców, których oferty niepodlegają odrzuceniu, do złożenia Wykazu osób (Załącznik Nr 4 do SWZ).
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca winien wykazać się osobami posiadającym uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innymi
uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Zgodnie z art. 104 ustawy Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995 r.) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Powyższe oznacza, że w razie złożenia oferty zawierającej wskazanie osób posiadających uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga się od Wykonawcy, aby osoba ta posiadała uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w SWZ.
W przypadku osób, posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP, w tym obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz pozostałych przepisów ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a, oraz zgodnie z odrębnymi przepisami wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.

Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej, o którym mowa w ust. 2, dopuszcza spełnienie warunku w następujący sposób, tj.: warunek w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia może zostać spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, co oznacza, iż każdy z wykonawców może wykazać się jedną z ww. osób lub jeden z wykonawców może wykazać się dwoma osobami.
Powyższe zasady ubiegania się o udzielnie zamówienia będą miały zastosowanie w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wobec powyższego Zamawiający zgodnie z art.117 ust 4 ustawy Pzp wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączenia do oferty oświadczenia, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, określonego Załącznikiem nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowego środka dowodowego, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.: Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2D do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z nich.
W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego, aktualne na dzień złożenia oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie, również w odniesieniu do tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie wszystkich Wykonawców, których oferty niepodlegają odrzuceniu, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnego na dzień złożenia niżej wymienionego podmiotowego środka dowodowego, na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, tj.:
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Powyższy wykaz będzie składany w celu potwierdzenia przez Wykonawców spełniania warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu (Rozdział VIII ust. 2 SWZ), a także będzie służył przyznaniu punktów w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert. Wykonawca, który wykaże, ponad wymagane przez Zamawiającego w warunku udziału, doświadczenie osoby przewidzianej do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej (Koordynatora) otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIX niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
Wspólnicy spółki cywilnej jako Wykonawcy składający ofertę wspólną, na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z treści umowy spółki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy. W takim przypadku nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo. Jeżeli treść oświadczenia podpisują wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, pełnomocnictwo nie musi być przez nich dołączone do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie określonej w Rozdziale X SWZ.
2. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kwalifikacji zawodowych, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W powyższym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – określone Załącznikiem Nr 3 do SWZ.
Powyższe oznacza obowiązek osobistego wykonania części zamówienia wskazanego w przedmiotowym oświadczeniu przez poszczególnych Wykonawców.
3. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia
z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 2, 2A i 2D do SWZ.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, o ile umowa taka nie zostanie załączona do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projekcie umowy (Załącznik Nr 5 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-18 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.