eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaręby Kościelne › "Budowa odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Zaręby Kościelne"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa odnawialnych źródeł energii na terenie gminy
Zaręby Kościelne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaręby Kościelne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kowalska 14

1.5.2.) Miejscowość: Zaręby Kościelne

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-323

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzar@zareby-kosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zareby-kosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zareby_kosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa odnawialnych źródeł energii na terenie gminy
Zaręby Kościelne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24bbe6cc-d466-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086861/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Zaręby Kościelne.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167865

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Zaręby Kościelne ‘’ w formie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części:
Część I
Budowa 5 instalacji fotowoltaicznych w obrębie obiektów gminy do których należą:
- Urząd Gminy w Zarębach Kościelnych,
- Szkoła podstawowa im. Jana Pawła II w Zarębach Kościelnych,
- Świetlica wiejska w Chmielewie,
- Oczyszczalnia ścieków w Nienałtach Brewkach,
- Stacja uzdatniania wody w Zarębach Kościelnych.
Część II
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w zakres której będzie wchodziła budowa zbiornika retencyjnego o poj. Nie mniejszej niż 100 m3 wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
Przedmiotem prac jest zaprojektowanie, roboty instalacyjne, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD instalacji PV.
Preferowanym sposobem instalacji fotowoltaicznych jest montaż na gruncie, oraz na dachach budynków projektowane moce instalacji fotowoltaicznych to minimum:
- Urząd Gminy w Zarębach Kościelnych – 20 kWp (do weryfikacji – instalacja na garażach, czy na budynku Urzędu Gminy )
- Szkoła podstawowa im. Jana Pawła II w Zarębach Kościelnych – 30 kWp,
- Świetlica wiejska w Chmielewie – 10 kWp,
- Oczyszczalnia ścieków w Zarębach Kościelnych – 40 kWp,
- Stacja uzdatniania wody w Zarębach Kościelnych – 40 kWp.
Budowa instalacji fotowoltaicznych ma pozwolić na ograniczenie kosztów związanych z bieżącą eksploatacją obiektów tj. kosztów energii elektrycznej.
Wykonawca w swoim zakresie ujmuje także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla prawidłowego, stabilnego funkcjonowania działania mikroinstalacji.
Opracowanie projektowe musi obejmować cały zakres realizowanego zadania. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna i spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy powiązane i odpowiednie normy PN-EN lub równoważne.
Realizacja instalacji fotowoltaicznej polega na:
a) Zaprojektowaniu i uzgodnieniu instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbędnymi składnikami i włączeniem do instalacji elektrycznej,
b) Uzyskanie wymaganych pozwoleń/zgód na realizację zadania jeżeli takowe będą wymagane,
c) Dostarczenie urządzeń i materiałów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbędnych do wykonania instalacji fotowoltaicznych,
d) Wykonaniu instalacji obejmujących współpracujący automatycznie system paneli fotowoltaicznych, inwertery, niezbędną instalację elektryczną i zabezpieczenia oraz uziemienie,
e) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
f) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
g) Zamontowanie inwerterów dla obsługi paneli PV,
h) Przeprowadzenie prób całej instalacji oraz niezbędnych pomiarów,
i) Zaprogramowaniu i uruchomieniu układu sterującego,
j) Przeprowadzeniu rozruchu instalacji fotowoltaicznej,
k) Opracowaniu instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej,
l) Przeszkoleniu osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oraz bezpieczeństwa użytkowania instalacji fotowoltaicznej.
m) Zgłoszenie instalacji do Zakładu Energetycznego oraz podpisanie wszelkich zobowiązań w imieniu Gminy na odbiór energii elektrycznej z zamontowanych paneli fotowoltaicznych.
n) Na budynku szkoły podstawowej im. Jana Pawła II należy zaprojektować układ umożliwiający grzanie wody w budynku szkoły w zależności od produkowanej energii elektrycznej przez panele fotowoltaiczną
Energia elektryczna wytwarzana przez zaprojektowany system przewidziana jest do zasilania obiektów ww. wymienionych zredukowania jej zużycia, tym samym zredukowania kosztów zakupu energii od Operatora Energetycznego.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, Wykonawca sporządzi projekty techniczno-budowlane obejmujące:
- dwa egzemplarze projektu budowlano-wykonawczego w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w ilości dwóch egzemplarzy w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej,
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego.
Projekt techniczny powinien być sporządzony w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i kompletny, przekazany Zamawiającemu do akceptacji przed rozpoczęciem prac budowlano-montażowych. Projekt ten musi uwzględnić wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w prawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454).
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w zakres której będzie wchodziła budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa studni głębinowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Rozbudowa stacji uzdatniania wody z uwzględnieniem wykorzystania instalacji fotowoltaicznej w zakresie:
- budowa i odwierty studni nr 3 w sąsiedztwie studni nr 1 i 2 wraz z zagospodarowaniem terenu poprzez obsianie trawą i wykonanie ogrodzenia studni , wykonaniem instalacji i połączenie rurami PE z SUW, instalacja elektryczna pomiędzy studniami i SUW.
- wykonanie pełnej dokumentacji projektowej obejmującej budowę studni wraz z robotami towarzyszącymi oraz zbiornika retencyjnego wraz z posadowieniem i sterowaniem łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na pobór wód podziemnych na potrzeby korzystania z wodociągu gminnego (studnia nr 3 nowobudowana, studnie 1 i 2 eksploatowane).
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załączniki nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

71351910-5 - Usługi geologiczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2039000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2039000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.