eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Budowa Hospicjum - etap I w ramach zadania pn. "Budowa Hospicjum - udział Gminy Miejskiej Głogów".



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Hospicjum – etap I w ramach zadania pn. „Budowa Hospicjum – udział Gminy Miejskiej Głogów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Hospicjum – etap I w ramach zadania pn. „Budowa Hospicjum – udział Gminy Miejskiej Głogów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a72e2875-281f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003361/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa Hospicjum - udział Gminy Miejskiej Głogów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226013/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP 271.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6065331,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Branża budowlana:
Zamawiający informuje, iż posiada opracowaną dokumentację projektową wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi do rozpoczęcia robót budowlanych na budowę budynku Hospicjum w Głogowie przeznaczonego docelowo dla 40 pensjonariuszy wraz z projektem zamiennym.
Z ww. zakresu Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy, który zrealizuje pierwszy etap budowy Hospicjum dla 20 pensjonariuszy (segmenty A B C E F) w zakresie budowy stanu surowego, zamkniętego oraz na wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej deszczowej i wodnej. Zamówienie obejmuje wykonanie pełnych fundamentów dla obiektów Hospicjum także w zakresie segmentu D.

Charakterystyka – Etap I

powierzchnia netto/użytkowa - 1926,98 m2
w tym
budynek hospicjum (20 łóżek) - 1608,81 m2
budynek kuchni - 318,17 m2

powierzchnia całkowita - 2269,48 m2
w tym
budynek hospicjum - 1877,90 m2
budynek kuchni - 391,58 m2

kubatura - 11 553,12 m3
w tym
kubatura budynku hospicjum - 9 359,01 m3
kubatura budynek kuchni - 2 194,11 m3
Realizowany budynek hospicjum będzie budynkiem wolnostojącym, jednokondygnacyjnym, z płaskim dachem. W ramach zamówienia przewiduje się przebudowę istniejącego budynku gospodarczego z przeznaczeniem na kuchnie i zaplecze techniczne.

Etap I przewiduje wykonanie następujących prac:
- roboty ziemne,
- roboty betonowe, w tym fundamenty, płyty stropowe, słupy, belki, ściany, zbrojenie
- roboty murowe,
- roboty izolacyjne,
- stolarka drzwiowa i okienna w zakresie drzwi i ścianek aluminiowych zewnętrznych
oraz okien zewnętrznych z PCV,
- podłoża pod posadzki,
- kompletne pokrycie konstrukcji dachowych,
- kompletne wykończenie elewacji budynku wraz z obróbkami, rynnami i rurami
spustowymi.
- wykonanie instalacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej wraz z przyłączami celem
podłączenia budynku do sieci.

Przyjęte rozwiązania materiałowe budynku Hospicjum:
Ławy fundamentowe żelbetowe, słupy, stropy, belki żelbetowe wg. szczegółowego projektu branży konstrukcyjnej zamiennej.
Pozostały zakres opisano w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7125417,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9072249,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7125417,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WITO Instalatorstwo Sanitarne c.o. Instalatorstwo Gazowe Tomasz Wiśniewski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KINGA-SERWIS Kinga Tkacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172141942

7.3.3) Ulica: Zygmunta Starego 6

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7125417,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.