eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Kompleksowa renowacja oficyn przy ul. E. Bałuki 20-21 w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa renowacja oficyn przy ul. E. Bałuki 20-21 w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811015666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta Warszawskiego 1a

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-302

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@stbs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stbs.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/stbs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa renowacja oficyn przy ul. E. Bałuki 20-21 w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f1018c7-bf2f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283749

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Tp 15/DI/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej renowacji oficyn przy ul. E. Bałuki 20-21 w Szczecinie usytuowanych na działkach nr 117/4 i 34/21 z obr. nr 1035 wraz
z dostawami i montażem wyposażenia, zagospodarowaniem terenu oraz wykonanie wszelkich czynności i prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w:
1) dokumentacji projektowej, obejmującej:
a) projekt budowlany kompleksowej renowacji oficyn przy ul. Obrońców Stalingradu 20
i 21 (od grudnia 2017r. – ul. E. Bałuki), sporządzony przez STUDIO A4 spółkę projektową z o.o., al. Wojska Polskiego 20/IIp., 70-470 Szczecin, zatwierdzony decyzją nr 203/17 z dnia 15.02.2017r., wydaną przez Prezydenta Miasta Szczecin,
o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę (załącznik nr 11.1 do SWZ),
b) projekt wykonawczy kompleksowej renowacji oficyn przy ul. Obrońców Stalingradu 20 i 21 (od grudnia 2017r. – ul. E. Bałuki), sporządzony przez STUDIO A4 spółkę projektową z o.o., al. Wojska Polskiego 20/IIp., 70-470 Szczecin (załącznik nr 11.2 do SWZ
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (ST) (załącznik nr 11.3 do SWZ)
3) specyfikacji technicznej dostaw i montażu wyposażenia (załącznik nr 11.4 do SWZ) obejmującej:
a) tablicę z numerem administracyjnym budynku,
b) skrzynki pocztowe oddawcze,
c) znaki ewakuacyjne i ochrony przeciwpożarowej,
d) gablotę ogłoszeniową,
e) piktogramy na drzwiach do pomieszczeń WC i socjalnych w lokalach usługowych,
f) piktogramy na drzwiach do pomieszczeń technicznych, gospodarczych i szachtów
instalacyjnych,
g) uchwyt do flagi,
h) wycieraczki metalowe,
4) przedmiarach robót (załącznik nr 11.5 do SWZ),
5) niniejszej SWZ, w tym zakres wynikający z odpowiedzi udzielonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11243385,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11243385,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11243385,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SARMATA” ZAKŁAD OGOLNOBUDOWLANY PAWEŁ GĄGAŁA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521575061

7.3.3) Ulica: Modrzewskiego

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-266

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11243385,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 720 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.