Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00294687/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowego prania wraz z dzierżawą pościeli, bielizny, odzieży szpitalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Milickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021370427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 797307787
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sz@mcm-milicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego prania wraz z dzierżawą pościeli, bielizny, odzieży szpitalnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ffa5f3-1726-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/7868093.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/786809
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MCM/WSM/ZP/088/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 462880 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług prania oraz dzierżawy pościeli szpitalnej i operacyjnej, odzieży operacyjnej, odzieży medycznej, opisanej w załącznikach 1,2,3,6.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Styczeń 20244.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się:a) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usług obejmujących swoim zakresem świadczenia usług kompleksowego prania, wynajmu bielizny
i/lub dezynfekcji oraz odbioru i dostawy bielizny szpitalnej, odzieży roboczej personelu, materacy, poduszek, kołder i koców i/lub wynajmu bielizny szpitalnej / roboczej odzieży szpitalnej o łącznej wartości minimum 200000,00 zł - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz posiadaniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub
są wykonywane należycie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 usług obejmujących swoim zakresem świadczenia usług kompleksowego prania, wynajmu bielizny i dezynfekcji oraz odbioru i dostawy bielizny szpitalnej, odzieży roboczej personelu, materacy, poduszek, kołder i koców i/lub wynajmu bielizny szpitalnej/ roboczej odzieży szpitalnej o łącznej wartości minimum 200000,00 zł - załącznik nr 7 do SWZ wrazz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
6) PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE - dla asortymentu dzierżawionego Wykonawca załączy do oferty dokumenty:a) dla poszew , poszewek, prześcieradeł ( poz.1-3a załącznika nr 3 )
Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład
Aktualny Certyfikat wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę badawczą
potwierdzającą zgodność wyrobu gotowego z normą ENV 14237
Certyfikat Oeko-Tex Standard na tkaninę
Raporty z badań wykonanych przez niezależną jednostkę badawczą potwierdzające
zgodność z określonymi parametrami technicznymi
Instrukcja używania
Folder handlowy producenta produktów oferowanych
b) podkłady (Poz. 4załącznika nr 3)
Deklaracja zgodności CE
Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
Instrukcja używania
Folder handlowy producenta oferowanych produktów
c) bielizna i pościel operacyjna ( poz :5-11 załącznika nr 3)
Deklaracja zgodności CE
Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny
Wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawczą,
potwierdzającą parametry
techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795
Instrukcja używania
Folder handlowy producenta oferowanych produktów
Akredytowany raport z badań wykonanych przez niezależną jednostkę
badawczą potwierdzający skład i gramaturę tkaniny
d) dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanego rozwiązania świadczenia usługi prania i dzierżawy w zakresie wymaganym przez Zamawiającego – jeżeli Wykonawca zaoferuje rozwiązanie równoważne.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie powyżejSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w specyfikacji SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w projektowanych postanowieniach umownych7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- REMONT TOALET W BUDYNKU B SZKOŁY TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
- Remont ogrodzenia w Internacie Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
- Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego w Herbach
- Usługi pralnicze
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKS. USŁUG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, RĘCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.