eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilawa › Rozbudowa i przebudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Goc³awiu - etap II i etap III



Og³oszenie z dnia 2023-06-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Goc³awiu - etap II i etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Pilawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582345

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wyzwolenia

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pilawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-440

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pilawa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pilawa.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Goc³awiu - etap II i etap III

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ddb1fefb-1726-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00283706

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00034026/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Rozbudowa i przebudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Goc³awiu - etap II i etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pilawa.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pilawa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.

1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê
za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link: https://pilawa.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://pilawa.ezamawiajacy.pl.
4. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego, opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego.


5. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami.
Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://pilawa.ezamawiajacy.pl, zgodnie
z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany
do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³
w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty
w postêpowaniu.

6. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://pilawa.ezamawiajacy.pl:

• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±c± przetwarzania danych osobowych

1.Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie ochronie danych) (Dz. Urz. UEL 119
z 04.05.2016,str.1), dale j„ RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Pilawa;
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pan a danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Aleja Wyzwolenia 158, 08-440 Pilawa, poczt± elektroniczn± na adres e-mail: urzad@pilawa.com.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy
na Zamawiaj±cym;
• odbiorcami Pani/Pan a danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata ,okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;
• Posiada Pani/Pan:
na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa wart.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawne, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art.17ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
- na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1lit.c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art.14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska podwykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba
¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IBiGN.ZP.272.20.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek Szko³y Podstawowej w Goc³awiu zosta³ przewidziany do rozbudowy, przebudowy i nadbudowy w trzech etapach. W istniej±cej czê¶ci szko³y zosta³a przewidziana modernizacja kuchni oraz modernizacja sal lekcyjnych. W latach 2019-2021 wykonany zosta³ I etap budowy polegaj±cy na czê¶ciowej przebudowie istniej±cej szko³y, rozbudowie budynku o czê¶æ dydaktyczn± oraz budowie nowego dachu na dwukondygnacyjnej czê¶ci istniej±cej szko³y. Zamówienie jest przewidziane do realizacji w dwóch zadaniach.
Zadanie pierwsze.
Jest to dalsza rozbudowa budynku przewidziana wed³ug dokumentacji jako II i II etap polegaj±cy na dobudowie sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami pomocniczymi oraz dobudowie biblioteki wraz z czytelni±, sali gimnastyki korekcyjnej i obserwatorium astronomicznego. Opisywane pierwsze zadanie zamówienia nale¿y realizowaæ w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 23 sierpnia 2023 roku. Roboty budowlane w ramach pierwszej czê¶ci nale¿y prowadziæ na podstawie dokumentacji projektowej sporz±dzonej w 2017 roku ze zmianami wprowadzonymi w aktualizacji projektu w roku 2023.
Zadanie drugie.
Obejmuje modernizacjê kuchni oraz sal lekcyjnych w najstarszej czê¶ci budynku. Drugie zadanie zamówienia nale¿y realizowaæ w terminie od 21 czerwca 2024 do 23 sierpnia 2024 roku.


Zakres robót i technologiê oraz warunki realizacji zadania okre¶lono w za³±czonych przedmiarach robót i dokumentacji projektowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

• zdolno¶ci technicznej lub zawodowej i do¶wiadczenia, Zamawiaj±cy uzna,
i¿ Wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±:
- Wykonawca posiada do¶wiadczenie w wykonywaniu prac bêd±cych przedmiotem postêpowania, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie i rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni u¿ytkowej min. 450 m² i kubaturze 4000 m³ o warto¶ci 3 000 000,-z³ , w tym jednej roboty dotycz±cej wykonania sali gimnastycznej lub sportowej, o warto¶ci 3 000 000z³.
- Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje: kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej; kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacji sanitarnych; kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacji elektrycznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Okre¶lono w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Okre¶lono w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wadium

1. Wykonawca zobowi±zany jest najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert,
tj. do dnia 17.07.2023 r. do godz. 10.00 wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 50 000,00 z³ s³ownie : (piêædziesi±t tysiêcy z³otych).
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).



2. Sposób udokumentowania wniesienia wadium
a) Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aci przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Nr: 22 1020 4476 0000 8802 0490 8390 ,

z dopiskiem „Wadium na: Rozbudowa i przebudowa Publicznej Szko³y Podstawowej w Goc³awiu – etap II i etap III ”

Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym w pkt. 1 terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.

b) Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz - Wykonawca sk³ada w oryginale ³±cznie z ofert±.

Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz porêczenia z³o¿one jako zabezpieczenie wadium musz± posiadaæ okres wa¿no¶ci nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postêpowania) oraz umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu otrzymanie okre¶lonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie.

3. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wy¿ej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postêpowania (art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Okre¶lono w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ niniejszej umowy zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy w szczególno¶ci przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
1) Zmiana spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi,
w szczególno¶ci:
a. klêski ¿ywio³owe w rozumieniu ustawy z dnia 18.04.2002 roku
( Dz.U z 2017 r. poz. 1897),
b. warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci: temperatury powietrza poni¿ej 0°C utrzymuj±ce siê powy¿ej 3 dni
i wystêpuj±ce w okresie od 20 marca do 22 grudnia, wiatr uniemo¿liwiaj±cy prace maszyn budowlanych, gwa³towne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi,
c. niewypa³y i niewybuchy,
d. wykopaliska archeologiczne,
e. odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, g³azy narzutowe itp.),
f. odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe,
w szczególno¶ci istnienie podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp),
g. Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
h. wstrzymanie robót przez zamawiaj±cego spowodowane protestami w³a¶cicieli dzia³ek objêtych inwestycj±,
i. konieczno¶æ usuniêcia istotnych b³êdów lub wprowadzenia istotnych zmian
w dokumentacji projektowej.
2) Zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji , a w szczególno¶ci:
a. przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.
b. zaleceniem wykonania dodatkowych uzgodnieñ, uzyskania dodatkowych pozwoleñ,
3) Konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, je¿eli Wykonawca
w zwi±zku z wykonywaniem tych robót nie bêdzie móg³ dotrzymaæ terminu realizacji zamówienia podstawowego.
4) Istotnej le¿±cej po stronie Zamawiaj±cego, zw³oki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, o ilo¶æ dni zw³oki.
5) Wyst±pienia awarii nie zawinionej czynno¶ciami lub nie wynikaj±cej z zaniechania czynno¶ci do których Wykonawca by³ zobowi±zany.
6) Dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
7) Mo¿liwo¶æ skrócenia terminu realizacji umowy w uzasadnionym przypadku za zgod± Zamawiaj±cego.

II. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany przedmiotu umowy w zakresie przedmiotowym i finansowym w przypadku:
1) konieczno¶ci wykonania ewentualnych robót zamiennych lub okre¶lonych w ustawie Pzp,
2) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy czego nie mo¿na by³o przewidzieæ mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci.

III. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego opis propozycji zmiany, jej uzasadnienie a nastêpnie sporz±dzenie
i podpisanie przez obie Strony stosownego aneksu do niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pilawa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.