Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00221943/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00311567/01 - Wynik z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa armatury, artykułów hydraulicznych i wodno-kanalizacyjnych dla PGW Wody Polskie RZGW w Krakowie – z podziałem na 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.piszczek@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/postepowania-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa armatury, artykułów hydraulicznych i wodno-kanalizacyjnych dla PGW Wody Polskie RZGW w Krakowie – z podziałem na 7 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abcff971-f2ec-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Dostawy artykułów hydraulicznych i wod-kan na potrzeby jednostek RZGW w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221943/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.109.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury, artykułów hydraulicznych i wodno-kanalizacyjnych dla PGW Wody Polskie z podziałem na części:Część 1 – PGW WP RZGW w Krakowie – ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115210-4 - Tworzywa hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 6200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury, artykułów hydraulicznych i wodno-kanalizacyjnych dla PGW Wody Polskie z podziałem na części:Część 2 – Zarząd Zlewni w Kielcach – ul. Robotnicza 5, 25-662 Kielce
4.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115210-4 - Tworzywa hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury, artykułów hydraulicznych i wodno-kanalizacyjnych dla PGW Wody Polskie z podziałem na części:Część 3 – Zarząd Zlewni w Krakowie – ul. Góra Jałowcowa 1, 32-410 Dobczyce
4.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115210-4 - Tworzywa hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 13461,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury, artykułów hydraulicznych i wodno-kanalizacyjnych dla PGW Wody Polskie z podziałem na części:Część 4 – Zarząd Zlewni w Nowym Sączu – ul. Naściszowska 31, 33-300 Nowy Sącz,
4.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115210-4 - Tworzywa hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 1032,59 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury, artykułów hydraulicznych i wodno-kanalizacyjnych dla PGW Wody Polskie z podziałem na części:Część 5 – Zarząd Zlewni w Sandomierzu – ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz,
4.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115210-4 - Tworzywa hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 821,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury, artykułów hydraulicznych i wodno-kanalizacyjnych dla PGW Wody Polskie z podziałem na części:Część 6 – Zarząd Zlewni w Żywcu – magazyn w Czernichowie, 34-311 Czernichów, skrzyżowanie ul. Żywieckiej i Handlowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115210-4 - Tworzywa hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 9557,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury, artykułów hydraulicznych i wodno-kanalizacyjnych dla PGW Wody Polskie z podziałem na części:Część 7 – Ośrodek zarybieniowy w Świnnej Porębie, Świnna Poręba 258, 34-106 Mucharz
4.5.3.) Główny kod CPV: 42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44115210-4 - Tworzywa hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 06.07.2022r do godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 06.07.2022r do godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr 5.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 06.07.2022r do godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr 6.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 06.07.2022r do godz. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta w zakresie części nr 7.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.