eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Realizacja zadań remontowo - inwestycyjnych na terenie miasta Sosnowca



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadań remontowo - inwestycyjnych na terenie miasta Sosnowca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.sarecka@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,83617,c5d43d52e2fcb680002451757df69870.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadań remontowo - inwestycyjnych na terenie miasta Sosnowca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-109ce759-c462-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138749/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.30.2022.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Wymiana podłóg wraz z remontem szatni w Szkole Podstawowej nr 1
przy ul. Niepodległości 7
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : dla Części 1 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2a) do SWZ – w skład, którego wchodzą: decyzje i przedmiary robót.
Wytyczne dla Wykonawcy:
Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania robót (nawet nie objęte przedmiarem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 140233,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Szkoła Podstawowa Specjalna nr 30 przy ul. Suchej 21;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
dla Części 2 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2b) do SWZ – w skład, którego wchodzą: decyzje i przedmiary robót.
Wytyczne dla Wykonawcy:
Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania robót (nawet nie objęte przedmiarem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 56079,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 przy ul. Piłsudskiego 114;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
dla Części 3 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2c) do SWZ – w skład, którego wchodzą: decyzje i przedmiary robót.
Wytyczne dla Wykonawcy:
Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania robót (nawet nie objęte przedmiarem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 319824,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Zespół Szkół nr 2 przy ul. Prusa 253A;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
dla Części 4 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2d) do SWZ – w skład, którego wchodzą: decyzje i przedmiary robót.
Wytyczne dla Wykonawcy:
Zakres robót oraz ilości będące przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót – należy traktować jako zakres poglądowy. Wykonawca powinien wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania robót (nawet nie objęte przedmiarem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 104816,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, dla Części 1 zamówienia pn.: Wymiana podłóg wraz z remontem szatni w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Niepodległości 7 zostały złożone dwie oferty: - oferta nr 1: PRAGMATIC Sp. z o.o. na kwotę: 246.573,64 zł; - oferta nr 2: INVESTMENT Sławomir Raczyński na kwotę: 199.260,00 zł. W toku badania i oceny ofert, oferta Wykonawcy: Sławomir Raczyński INVESTMENT, ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza została wybrana w dniu 10.06.2022 r. jako oferta najkorzystniejsza. Zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia z: 175.000,00 zł do poziomu oferty nr 2, złożonej przez INVESTMENT, Sławomir Raczyński, tj. 199.260,00 zł. Zamawiający w dniu 14.06.2002 r. zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 30.06.2022 r. W dniu 30.06.2022 r. Zamawiający otrzymał oświadczenie Wykonawcy o uchyleniu się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Cena oferty nr 2, złożonej przez: PRAGMATIC Sp. z o.o. znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, o której mowa powyżej, do ceny złożonej w ofercie nr 2, tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246573,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18.05.2022 r. do godziny 900 – w odniesieniu do części 2 zamówienia została złożona tylko jedna oferta:
1) Sławomir Raczyński INVESTMENT ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza – z ceną ofertową – 116.850,00 zł (brutto)
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia kwotę w wysokości 63.000,00 zł brutto. W związku z powyższym, cena oferty znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, o której mowa powyżej, do ceny złożonej w ofercie, tym samym cena ta nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.
W tym przypadku postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wynika to z zasady racjonalności postępowania, która zakłada jego unieważnienie – bez konieczności badania i oceny ofert – w sytuacji, gdy od początku wiadomo, że cena oferty nie zmieści się w ustalonym limicie, a Zamawiający tego limitu nie zmieni.
Sformułowanie przepisu „Zamawiający unieważnia” prowadzi do wniosku, że ustawowy przymus unieważnienia postępowania zachodzi od razu, gdy tylko okaże się, że zaistniała jedna z dwóch alternatywnych przesłanek wskazanych w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, dla Części 3 zamówienia pn.: Remont podłóg wraz z remontem szatni Sali gimnastycznej i przebieralni w Zespole Szkół Ogólnokształcących 3 przy ul. Piłsudskiego 114 została złożona oferta Wykonawcy: Sławomir Raczyński INVESTMENT ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza. W toku badania i oceny ofert, oferta została wybrana w dniu 10.06.2022 r. jako oferta najkorzystniejsza. Zamawiający w dniu 14.06.2002 r. zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy, wyznaczając termin zawarcia umowy na dzień 30.06.2022 r. W dniu 30.06.2022 r. Zamawiający otrzymał oświadczenie Wykonawcy o uchyleniu się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z faktem, iż w niniejszym postępowaniu w zakresie Części nr 3 została złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie ma możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu, zgodnie z art. 263 ustawy Pzp. Wobec powyższego uznać należy, że przesłanki unieważnienia postępowania w zakresie Części 3 zamówienia, zawarte w art. 255 pkt 7) ustawy Pzp zostały spełnione wprost.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165435,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212494,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165435,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Raczyński INVESTMENT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 383727604

7.3.3) Ulica: Pogoria

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165435,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.