eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 18

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 688 45 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d901ff09-f21e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014701/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 75 szt. fabrycznie nowych laptopów (komputerów przenośnych) dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych, którzy są mieszkańcami Gminy Miasto Wąbrzeźno w ramach konkursu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” wraz z systemem operacyjnym, niezbędnym wyposażeniem dodatkowym do każdego komputera przenośnego (dalej: laptopa) wymienionym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej: SOPZ).
2. Laptopy powinny posiadać zainstalowany system operacyjny i być objęte gwarancją producenta, realizowaną w zakresie serwisu gwarancyjnego przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, na okres minimum 24 miesięcy.
3. Zamawiający nie dopuszcza laptopów poleasingowych. Wymagana jest dostawa laptopów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, pełnowartościowych, użytkowania w języku polskim wraz z niezbędnym wyposażeniem producenta. nie mające defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania, a także spełniać parametry techniczne i jakościowe wymagane przez zamawiającego.
4. Dostarczane laptopy muszą być kompletne, tj. mieć okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie.
5. Wszystkie wymagania określone w dokumentach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty.
6. Dostarczane laptopy powinny być przystosowane do zasilania z sieci energetycznej dostępnej w Polsce i wyposażone w obowiązującą w tym kraju wtyczkę sieciową.
7. Zamawiający wymaga:
- dostarczenia przez wykonawcę sprzętu na własny koszt i ryzyko wraz z jego wniesieniem w miejsce wskazane przez zamawiającego, tj. do siedziby Urzędu Miasta Wąbrzeźno, mieszczącej się przy ul. Wolności 18, 87 – 200 Wąbrzeźno,
- przekazania zamawiającemu sprzętu na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi wykonawca i przedstawi go do podpisu zamawiającemu po wykonanej dostawie.
8. Jeżeli w czasie odbioru jakościowego jakikolwiek laptop wybrany do odbioru jakościowego nie będzie działał poprawnie lub nie spełni wymagań konfiguracyjnych, cała partia przeznaczona do odbioru jakościowego zostanie zwrócona wykonawcy, a cała procedura odbioru zostanie powtórzona od początku.
9. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Rozdziale 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, tj. Hardsoft – Telekom Jarosław Kaźmierczak z siedzibą w Poznaniu przesłał do Zamawiającego drogą elektroniczną informację, w której poinformował o odstąpieniu od podpisania umowy.
Ponieważ Zamawiający, zgodnie z przepisami Pzp, na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 Pzp, w zaistniałej sytuacji może unieważnić postępowanie, a przyczyna unieważnienia nie leży po stronie Zamawiającego – postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166111,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.