eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WM/SZP/TP/28/2023/G, Wykonanie remontu balkonów w budynku przy ul. Krakowskiej 25 i ul. Krakowskiej 27



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WM/SZP/TP/28/2023/G, Wykonanie remontu balkonów w budynku przy ul. Krakowskiej 25 i ul. Krakowskiej 27

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WM/SZP/TP/28/2023/G, Wykonanie remontu balkonów w budynku przy ul. Krakowskiej 25 i ul. Krakowskiej 27

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df6ba730-052f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/28/2023/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235542,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – remont balkonów w budynku przy ul. Krakowskiej 25 obejmuje: oczyszczenie
i zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcyjnych bądź wymianę w przypadku trwałej utraty pierwotnych właściwości technicznych, odtworzenie płyt balkonowych wraz z izolacją przeciwwodną i warstwą dociskową (jeżeli konieczność jej wykonania wynika z przyjętej technologii robót), obróbkami blacharskimi i odwodnieniem, odtworzenie wypraw tynkarskich, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne metalowych balustrad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 143768,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – remont balkonów w budynku przy ul. Krakowskiej 27 obejmuje: oczyszczenie
i zabezpieczenie antykorozyjne elementów konstrukcyjnych bądź wymianę w przypadku trwałej utraty pierwotnych właściwości technicznych, odtworzenie płyt balkonowych wraz z izolacją przeciwwodną i warstwą dociskową (jeżeli konieczność jej wykonania wynika z przyjętej technologii robót), obróbkami blacharskimi i odwodnieniem, odtworzenie wypraw tynkarskich, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne metalowych balustrad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 91773,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne

Jedyną ofertę niepodlegającą odrzuceniu w zakresie zadania nr 1 w postępowaniu w trybie podstawowym z możliwością negocjacji złożył Wykonawca MAXIMA Sp. z o. o. ul. Wielkopolska 27A, 56-415 Twardogóra.

Zadanie 1
Cena oferty brutto 349 915,17zł;
Deklarowany okres gwarancji : 72 miesięcy;
Deklarowane zatrudnienie 1 lub więcej osób bezrobotnych;
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę brutto 143 768,14 zł;
Zamawiający podjął decyzję o nie zwiększaniu kwoty finansowania do wartości umożliwiającej zawarcie umowy.


W związku powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na zadanie nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne

Jedyną ofertę niepodlegającą odrzuceniu w zakresie zadania nr 2 w postępowaniu w trybie podstawowym z możliwością negocjacji złożył Wykonawca MAXIMA Sp. z o. o. ul. Wielkopolska 27A, 56-415 Twardogóra.
Cena oferty brutto 270 411,54zł;
Deklarowany okres gwarancji : 72 miesięcy;
Deklarowane zatrudnienie 1 lub więcej osób bezrobotnych;
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę brutto 91 773,91 zł;
Zamawiający podjął decyzję o nie zwiększaniu kwoty finansowania do wartości umożliwiającej zawarcie umowy.

W związku powyższym Zamawiający unieważnia postępowania na zadanie nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.