eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Przebudowa pomieszczeń na parterze w budynku przy ul. Głównej 58 w Wyrach na pomieszczenia administracyjno-biurowe. Etap I.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń na parterze w budynku przy ul. Głównej 58 w Wyrach na pomieszczenia administracyjno-biurowe. Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 3256800

1.5.8.) Numer faksu: 32 3256809

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugwyry.rekord.pl/3320023/dokument/27889

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń na parterze w budynku przy ul. Głównej 58 w Wyrach na pomieszczenia administracyjno-biurowe. Etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91c0a34e-16b7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003552/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa pomieszczeń na parterze w budynku przy ul. Głównej 58 w Wyrach na pomieszczenia administracyjno-biurowe. Etap I.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182543/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 969215,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104664,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Przebudowa pomieszczeń na parterze w budynku przy ul. Głównej 58 w Wyrach na pomieszczenia administracyjno-biurowe. Etap I.
2. Zadanie obejmuje część robót zawartych w dokumentacji projektowej.
3. Załącznik B określa część budynku, w którym należy wykonać niżej wymienione roboty w poziomie piwnic i parteru.
B. Zakres robót do wykonania w 2021 r. ze względu na dofinansowanie z GZM:
1. Dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia rozpoczęcia robót w PINB.
2. Roboty rozbiórkowe, m.in.: wyburzenie części ścian wewnętrznych zgodnie z dokumentacją, w celu zmiany układu funkcjonalno-użytkowego, demontaż okien i drzwi, demontaż okładzin ściennych i podłogowych, odbicie tynków.
3. Roboty murowe i konstrukcyjne, m.in.: wykonanie nowych ścian dla nowego układu funkcjonalno-użytkowego, wykonanie zamurowań, wykonanie robót konstrukcyjnych.
4. Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych.
5. Wykonanie posadzek bez montażu okładzin podłogowych.
6. Uzupełnienie izolacji cieplnej budynku w miejscach zamurowań wraz z otynkowaniem.
7. Wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej zgodnej z wymogami GZM -lokalizacja tablicy zostanie ustalona z Zamawiającym. Wzór tablicy i wytyczne w załączeniu.
8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla wykonanego zakresu robót.
C. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa.
D. Załączony przedmiar stanowi tylko i wyłącznie funkcję pomocniczą i nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wynikających z ewentualnych braków lub błędów w przedmiarze.
E. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45000000-7 Roboty budowlane
F. Gwarancja
1. Wykonawca robót udzieli 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego.
G. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych
1. Zadanie jest współfinansowane z Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z siedzibą w Katowicach, w ramach Programu „Metropolitalny Fundusz Solidarności”.
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
H. Informacje Zamawiającego:
1. Zamawiający wymaga, aby do dnia 27.12.2021 r. został wykonany cały zakres robót przewidziany do wykonania.
2. Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie, dlatego roboty należy uzgadniać z Zamawiającym.
I. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289163,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289163,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289163,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PLATER" Spółka Jawna Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638-00-04-845

7.3.3) Ulica: ul. Jaworowa 16

7.3.4) Miejscowość: Łąka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-241

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289163,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.