Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230204/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ulicy Polnej w Bieżuniu - budowa chodnika
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 2
1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056
1.5.8.) Numer faksu: +48236578039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ulicy Polnej w Bieżuniu - budowa chodnika2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28ed46cd-f791-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000696/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej ulicy Polnej w Bieżuniu - budowa chodnika
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej ulicy Polnej w Bieżuniu – budowa chodnika
Zakres robót obejmuje od km 0+023,40 do km 0+492,40 min:
- wymianę krawężnika po stronie lewej jezdni na długości ok 460m,
- budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej grubości 6 cm, po lewej stronie jezdni,
- budowę zjazdów po stronie lewej z kostki czerwonej o grubości 8 cm,
- przebudowę czterech hydrantów do poziomu chodnika,
- pionowa regulację zaworów wodociągowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowo wykonawczej (załączniki do SWZ 11 i 12) i przedmiarze robót – udostępnionym jedynie poglądowo (załącznik nr 10 do SWZ). Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonego projektu budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie czasowej organizacji ruchu – wykonanej i zatwierdzonej na koszt Wykonawcy.
Ponadto koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia - po stronie wykonawcy.
Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza do wykonania po stronie Wykonawcy.
Materiał z rozbiórki Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć i zutylizować na własny koszt zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie.
- załącznik nr 10 do SWZ – Przedmiar robót – udostępnione poglądowo
- załącznik nr 11 do SWZ – Projekt budowlany
- załącznik nr 12 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
"Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić stan pierwotny".
Załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością zgodnie z przedmiarami robót, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy
Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, SWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru i projektanta.
Wykonawca zobowiązany jest na trzy dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego (zgodnego z ceną podaną w formularzu ofertowym) Kosztorys należy opracować na podstawie przedmiaru robót (podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen) z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbędnych do wykonania zadania a nie ujętych w przedmiarze robót. Wykonawca nie ma obowiązku dołączania do oferty kosztorysu ofertowego. Brak załączonego do oferty kosztorysu ofertowego nie stanowi podstawy odrzucenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293834,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293834,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293834,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "ORION" Robert Rochoń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5720004655
7.3.4) Miejscowość: Karniszyn Parcele
7.3.5) Kod pocztowy: 09-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293834,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- "Przebudowa dróg gminnych po PGR"
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Przebudowa drogi gminnej nr 110701L w m. Rozdoły na dł. 230 mb
- Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko - II etap
- Przebudowa drogi gminnej nr 78P w miejscowości Kania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.