Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00250025/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00378059/01 - Wynik z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi gminnej - ulicy Długiej w Sulnowie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124
1.4.2.) Miejscowość: Świecie
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.7.) Numer telefonu: 523332310
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282293
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00250025/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.14. Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.15. Nazwa projektu lub programu Przed zmianą:
Rządowy Funduszu Rozwoju Dróg.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa ulicy Długiej o nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W o pow. 6 240 m2, wykonanie prac rozbiórkowych, frezowanie nawierzchni oraz wykonanie prac ziemnych, ustawienie krawężników i oporników na ławie betonowej z oporem długości 1318,5 m i obrzeży długości 843 m, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego C90/3 0/31,5 gr. 20 cm na pow. 4 387 m2, wzmocnienie podłoża z mieszanki kruszywa związanego cementem o wytrzymałości C1,5/2 gr. 10 i 15 cm na pow. 4 934 m2., wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm na pow. 4 216 m2, wykonanie wjazdów o nawierzchni z kostki polbruk gr. 8 cm (antracyt) o pow. 171 m2, chodnika z kostki polbruk gr. 6 cm na pow. 1650,5 m2
Zadanie polega również na budowie kanalizacji deszczowej z rur PVC SN 8 litych dn. 400, 315, 250,200 o łącznej długości 676 m. z 23 studniami dn.1200 mm i 24 wpustami ulicznymi, robotami ziemnymi, regulacyjnymi.
Prace obejmują również budowę oświetlenia ulicznego z linią kablową nn 04 kV (YAKXS 4x35+FeZn 25x4) długości 1580 m z 33 słupami i oprawami typ. LED, szafką oświetleniową 4-obwodową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SWZ – dokumentacja techniczna.
Przedmiar robót znajduje się w Załączniku Nr 2A do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa ulicy Długiej o nawierzchni z betonu asfaltowego
AC11S i AC16W, wykonanie prac rozbiórkowych, frezowanie nawierzchni oraz
wykonanie prac ziemnych, ustawienie krawężników i oporników na ławie betonowej z
oporem, obrzeży, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego C90/3 0/31,5, wzmocnienie podłoża z mieszanki kruszywa związanego cementem o wytrzymałości C1,5/2,
wykonanie wjazdów o nawierzchni z kostki polbruk gr. 8 cm (antracyt), chodnika z kostki polbruk gr. 6 cm.
Zadanie polega również na budowie kanalizacji deszczowej z rur PVC SN 8 litych dn. 400, 315,
250, 200 ze studniami dn. 1200 mm i wpustami ulicznymi, robotami ziemnymi, regulacyjnymi.
Prace obejmują również budowę oświetlenia ulicznego z linią kablową nn 04 kV (YAKXS
4x35+FeZn 25x4) ze słupami i oprawami typ. LED, szafką oświetleniową 4- obwodową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SWZ – dokumentacja techniczna.
Przedmiar robót znajduje się w Załączniku Nr 2A do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności przy układaniu nawierzchni asfaltowej. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni w/w osoby na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby.
Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na zadanie, które jest przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu oświadczenia, że w/w osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z ustawą o minimalnym wynagrodzeniu. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma możliwość żądać dokumentów i oświadczeń zgodnie z art. 438 ust. 2 Pzp.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj.:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Po zmianie:
Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności przy układaniu nawierzchni asfaltowej. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni w/w osoby na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby.
Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na zadanie, które jest przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu oświadczenia, że w/w osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z ustawą o minimalnym wynagrodzeniu. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma możliwość żądać dokumentów i oświadczeń zgodnie z art. 438 ust. 2 Pzp.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj.:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Zadanie finansowane jest z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-29 09:00
Po zmianie:
2022-08-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-29 09:15
Po zmianie:
2022-08-16 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-27
Po zmianie:
2022-09-14
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu
- Budowa drogi gminnej w Topolinku
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- Przebudowa drogi wew. przy posesji nr 31 i 32 w m. Tupadły
- Przebudowa (na odcinku od ul. Wandy do ul. M. Dąbrowskiej) oraz rozbudowa (na odcinku od ul. M. Dąbrowskiej do ul. Ciepłowniczej) ul. N. Żołnierza wraz z budową ul. Ciepłowniczej w Radzionkowie
- "Przebudowa brukowanych dróg w Kurzętniku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.