eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › "wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GRAJEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 4

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-203

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 862728858

1.5.8.) Numer faksu: 862728858

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpgraj27@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-zdp-stgrajewo.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.starostwograjewo.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8006ce2-36f0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008836/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247522/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133717,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ciągnika o mocy min. 120KM z przednim Womem przystosowanym do pracy z pługiem wirnikowym HYDROG – szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 3707,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ciągnika lub koparko-ładowarki o mocy 100-130KM z pługiem jednolemieszowym o szerokości min. 3,00m -szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 4384,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ciągnika lub koparko-ładowarki o mocy 100-130KM z pługiem jednolemieszowym o szerokości min. 3,00m -szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 4384,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ciągnika lub koparko-ładowarki o mocy 130-150KM z pługiem jednolemieszowym o szerokości min. 3,00m -szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 17123,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ciągnika lub koparko-ładowarki o mocy 130-150KM z pługiem jednolemieszowym o szerokości min. 3,00m -szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 17123,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ciągnika szybkobieżnego o mocy min. 160 KM (prędkość nie mniejsza niż 50km/h) z pługiem jednolemieszowym o szerokości min. 3,00m lub dziobowym o szer. min. 2,5m (kąt30o) -szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 21470,21 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ciągnika o mocy min. 180 KM z pługiem dziobowym lub bocznym o szer. min. 2,5m (kąt 30o) -szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 19429,54 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ładowarki o poj. łyżki min. 1,5-2,0 m3 -szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 5350,95 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ładowarki o poj. łyżki min. 2,0-3,0 m3 -szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 8918,25 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ładowarki o poj. łyżki min. 4,0-5,0 m3 -szt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 8323,70 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg
powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2021/2022” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ przy użyciu ciągnika z piaskarko-solarką – szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 23501,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiającego

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "MAG-BUD" Piotr Lipski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191335263

7.3.3) Ulica: Nowo-Osiedle 11

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-03-10

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiającego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe „KOP-TRANS” Waldemar Modzelewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190007261

7.3.4) Miejscowość: Łosewo 16

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-03-10

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiającego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe „KOP-TRANS” Waldemar Modzelewski „KOP-TRANS” Waldemar Modzelewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190007261

7.3.4) Miejscowość: Łosewo 16

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-03-10

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiającego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiającego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe „KOP-TRANS” Waldemar Modzelewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190007261

7.3.4) Miejscowość: Łosewo 16

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-03-10

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe „KOP-TRANS” Waldemar Modzelewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190007261

7.3.4) Miejscowość: Łosewo 16

7.3.5) Kod pocztowy: 19-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-03-10

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 05.11.2021r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiającego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.