eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek będącego własnością Tauron Nowe Technologie SA."



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek będącego własnością Tauron Nowe Technologie SA.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Toszek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Toszek

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32237-80-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umtoszek@toszek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/toszek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek będącego własnością Tauron Nowe Technologie SA.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9f65cfd-4cfd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: Obowiązkiem gmin jest finansowanie zadań własnych w zakresie oświetlenia ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy (ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1372). Aby realizować usługi w zakresie oświetlenia ulic, dróg i placów znajdujących się w obrębie granic Gminy Toszek, gmina musi posiadać zgodę właściciela sieci oświetleniowej, tj. TAURON Nowe Technologie S.A. na świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego, przez innego wykonawcę niż TAURON Nowe Technologie S.A. Właściciel sieci oświetleniowej TAURON Nowe Technologie S.A. pismem znak nr TNT/NMG/2021-09-22/WA z dnia 22.09.2021 r. nie wyraził zgody na świadczenie usług eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek, będącego majątkiem TAURON Nowe Technologie S.A. przez inne podmioty niż TAURON Nowe Technologie S.A..

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360392,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług „Eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego będącego własnością TAURON Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Toszek”. Zakres czynności związanych z eksploatacją i konserwacją oświetlenia ulicznego:
 bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek,
 sprawdzenie zasilania dla opraw po modernizacji,
 wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej z wyłączeniem opraw oświetleniowych po modernizacji,
 utylizacja wyeksploatowanych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego,
 utrzymanie przez Wykonawcę pogotowia technicznego 24 godziny na dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami, w celu niezwłocznego wykonania zleceń związanych z zagrożeniem życia ludzkiego lub zagrożeniem mienia,
 wymiana uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów,
 bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego,
 lokalizowanie uszkodzeń kabli, naprawa uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych,
 prostowanie słupów oświetleniowych,
 wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem,
 wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego,
 dokonywanie okresowych kontroli zgodnie z prawem budowlanym,
 nieodpłatny montaż punktów świetlnych na koszt Wykonawcy, na istniejących słupach sieci skojarzonej, przy czym za montaż 1 punktu świetlnego uznaje się montaż oprawy oświetleniowej na istniejącej sieci skojarzonej lub montaż sieci oświetleniowej wraz z montażem oprawy świetlnej na istniejących słupach do odległości około 50 m
od istniejącego punktu świetlnego. Montaż punktów świetlnych każdorazowo zostanie uzgodniony z Zamawiającym. W okresie obowiązywania umowy zostanie dobudowanych do 15 punktów świetlnych,
 przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu usług eksploatacyjnych,
 przewieszanie punktów świetlnych w inne miejsce (na istniejącej sieci), jednak nie więcej niż 20 punktów świetlnych w czasie trwania umowy.
 Maksymalny termin wykonania przedmiotowych napraw wynosi 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usunięcia usterki.
Termin wykonania przedmiotowych napraw będzie podlegał negocjacjom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408124,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408124,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408124,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A., Plac Powstańców Śląskich 20, 53-314 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930810615

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Zakres wynikający z § 1 niniejszej umowy obejmuje w szczególności:
a) bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek,
b) sprawdzenie zasilania dla opraw po modernizacji,
c) wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej z wyłączeniem opraw oświetleniowych po modernizacji,
d) utylizacja wyeksploatowanych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego,
e) utrzymanie przez Wykonawcę pogotowia technicznego 24 godziny na dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami, w celu niezwłocznego wykonania zleceń związanych z zagrożeniem życia ludzkiego lub zagrożeniem mienia,
f) wymiana uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów,
g) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego,
h) lokalizowanie uszkodzeń kabli, naprawa uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych,
i) prostowanie słupów oświetleniowych,
j) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem,
k) wycinka gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego,
l) dokonywanie okresowych kontroli zgodnie z prawem budowlanym,
m) nieodpłatny montaż punktów świetlnych przez Wykonawcę, na istniejących słupach sieci skojarzonej, przy czym za montaż 1 punktu świetlnego uznaje się montaż oprawy oświetleniowej na istniejącej sieci skojarzonej lub montaż sieci oświetleniowej wraz z montażem oprawy świetlnej na istniejących słupach do odległości około 50 m od istniejącego punktu świetlnego. Montaż punktów świetlnych każdorazowo zostanie uzgodniony z Zamawiającym. W okresie obowiązywania umowy zostanie dobudowanych do 15 punktów świetlnych,
n) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu usług eksploatacyjnych,
o) przewieszanie punktów świetlnych w inne miejsce (na istniejącej sieci), jednak nie więcej niż
20 punktów świetlnych w czasie trwania umowy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408124,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin i miejsce wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy przez okres 36 miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.