eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Maz.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Maz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11

1.5.8.) Numer faksu: 44 724 23 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfa99959-fa1c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Maz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa99959-fa1c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.1.18.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2111943,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni dróg prefabrykowanych żelbetowymi płytami (typu YOMB) w Tomaszowie Mazowieckim w ulicach:
Etap I
- ul. Na Skarpie dz. nr 850
- ul. Jolanty dz. nr 788,
- ul. Joanny dz. nr 836,
- ul. Jadwigi dz. nr 328,
ETAP II
- ul. Pawła dz. nr 158,
- ul. Nikodema dz. nr 130,
- ul. Ludwikowska dz. nr 37/2,
- ul. Piotra dz. nr 144,
- ul/ Renaty dz. nr 183,
- ul. Sabiny dz. nr 177,
- ul. Pauliny dz. nr 617,
- ul. Olgi dz. nr 203,
- ul. Magdaleny dz. nr 231,
- ul. Natalii dz. nr 212.
3. Zakres podstawowych robót w Etapie I i w Etapie II obejmuje:
1) wytyczenie geodezyjne trasy,
2) korytowanie wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża oraz wywozem urobku,
3) wykonanie podbudowy żwirowo-piaskowej grubości 10 cm,
4) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB 100x75x12,5 cm,
5) regulację wysokości studni kanalizacyjnych oraz zasuw wodociągowych wraz z obłożeniem be-tonową kostką brukową,
- Łączna powierzchnia utwardzenie- około 10 641,53 m2
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorys nakładczy.
5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.:
1) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy;
2) wykonanie prac pomiarowych/geodezyjnych w zakresie wyznaczenia przebiegu pasów drogowych, bez naruszenia prywatnej własności działek z nimi sąsiadujących;
3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót;
4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy;
5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy;
6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy);
7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
8) ewentualne koszty związane z wyłączeniem energii elektrycznej i innych mediów;
9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru;
10) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1948904,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2454251,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2454251,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJSTER BRUK SEBASTIAN SPUTOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731713801

7.3.3) Ulica: Cegielniana 33, Wąwał

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2454251,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający mając na względzie art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozdział 22 ust. 4 SWZ wezwał P.P.H.U. Sebastian Śliwiński, Małecz 44, 97-217 Lubochnia w dniu 14.06.2023 r. do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w dniu 20.06.2023 r. przedstawił pismo, w którym informuje o rezygnacji z wykonania zadania. Tym samym zrezygnował z przedstawienia dokumentów i podpisania umowy.
W związku z powyższym Zamawiający wezwał MAJSTER BRUK SEBASTIAN SPUTOWSKI Wąwał, ul. Cegielniana 33, 97-200 Tomaszów Maz. w dniu 22.06.2023 r. do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłożył wymagane dokumenty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.