Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00238804/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Maz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11
1.5.8.) Numer faksu: 44 724 23 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfa99959-fa1c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Maz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa99959-fa1c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.1.18.2023.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2111943,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni dróg prefabrykowanych żelbetowymi płytami (typu YOMB) w Tomaszowie Mazowieckim w ulicach:
Etap I
- ul. Na Skarpie dz. nr 850
- ul. Jolanty dz. nr 788,
- ul. Joanny dz. nr 836,
- ul. Jadwigi dz. nr 328,
ETAP II
- ul. Pawła dz. nr 158,
- ul. Nikodema dz. nr 130,
- ul. Ludwikowska dz. nr 37/2,
- ul. Piotra dz. nr 144,
- ul/ Renaty dz. nr 183,
- ul. Sabiny dz. nr 177,
- ul. Pauliny dz. nr 617,
- ul. Olgi dz. nr 203,
- ul. Magdaleny dz. nr 231,
- ul. Natalii dz. nr 212.
3. Zakres podstawowych robót w Etapie I i w Etapie II obejmuje:
1) wytyczenie geodezyjne trasy,
2) korytowanie wraz z zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża oraz wywozem urobku,
3) wykonanie podbudowy żwirowo-piaskowej grubości 10 cm,
4) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB 100x75x12,5 cm,
5) regulację wysokości studni kanalizacyjnych oraz zasuw wodociągowych wraz z obłożeniem be-tonową kostką brukową,
- Łączna powierzchnia utwardzenie- około 10 641,53 m2
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorys nakładczy.
5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.:
1) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy;
2) wykonanie prac pomiarowych/geodezyjnych w zakresie wyznaczenia przebiegu pasów drogowych, bez naruszenia prywatnej własności działek z nimi sąsiadujących;
3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót;
4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy;
5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy;
6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy);
7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
8) ewentualne koszty związane z wyłączeniem energii elektrycznej i innych mediów;
9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru;
10) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1948904,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2454251,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2454251,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJSTER BRUK SEBASTIAN SPUTOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731713801
7.3.3) Ulica: Cegielniana 33, Wąwał
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAJSTER BRUK Sebastian Sputowski
jakie przetargi wygrała firma
MAJSTER BRUK Sebastian Sputowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2454251,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W związku z powyższym Zamawiający wezwał MAJSTER BRUK SEBASTIAN SPUTOWSKI Wąwał, ul. Cegielniana 33, 97-200 Tomaszów Maz. w dniu 22.06.2023 r. do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłożył wymagane dokumenty.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim".
- Sprzątanie klatek schodowych w obiektach własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
- Dostawa foteli do dializ, pomp objętościowych, wagi medycznej oraz stojaków do kroplówek
- Roboty kominiarskie w budynkach administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ...
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynków przy ul. Smutnej 19 i ul. Smutnej 21 w Tomaszowie Maz.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Przebudowa zbiornika wodnego małej retencji w Pyszkowie
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
- Budowa leśnej drogi dojazdowej w leśnictwie Siedlice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.