eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Dostawa (leasing operacyjny) nowej ładowarki teleskopowej dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. w Stargardzie - Instalacja Komunalna w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (leasing operacyjny) nowej ładowarki teleskopowej dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. w Stargardzie – Instalacja Komunalna w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320737738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogusława IV, 15

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 915733536

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzo.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zzo.stargard.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka komunalna - odpadowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa (leasing operacyjny) nowej ładowarki teleskopowej dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. w Stargardzie – Instalacja Komunalna w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0e6fb13-1ad4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187639/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 07/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 496834,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nowej ładowarki teleskopowej dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. w Stargardzie.
4.1 Szczegółowe parametry wymagane dla ładowarki teleskopowej:
Charakterystyka techniczna ładowarki teleskopowej – ogólne informacje:
- Przedmiotowa ładowarka winna będzie urządzeniem fabrycznie nowym (nieużywanym) rok produkcji nie starszy niż 2019.
- Udźwig – min 6000 kg – max 7000 kg.
- Waga maszyny - min 10000 kg max 12000kg.
- Szerokość całkowita – od 2,3 m do 2,4m.
- Wysokość całkowita – od 2500mm do 2700.
- Prześwit pod pojazdem – powyżej 0,5 m, dopuszcza się prześwit powyżej 410 mm i powyżej.
- Wysokość podnoszenia – min 8,0 max 9,5 m.
- Ładowarka z zerowym czasem pracy lub proporcjonalnym, wynikających z potrzeb przemieszania, testów fabrycznych, załadunku, rozładunku etc.

4.2 Układ napędowy i jezdny
- Opony w rozmiarze 22,5” dopuszcza się w rozmiarze 24”
- Napęd hydrostatyczny.
- Przekładnia bezstopniowa.
- Pompa tłoczkowa z regulatorem LS.
- Pompa hydrauliczna wydajność min 180 l/min, dopuszcza się wydajność pompy 150 l/min

4.3 Konstrukcja
- Łyżka o pojemności nasypowej 4m³. Zamawiający dopuszcza pojemność łyżki - 3,8 m³
- Podwozie ładowarki całkowicie zamknięte, wszystkie komponenty napędowe oraz podzespoły lokowane w dolnej części maszyny powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem oraz działaniem substancji agresywnych.
- Amortyzacja wysięgnika.
- Funkcja pływającego ramienia.

4.4 Silnik
- Wysokoprężny o moc nominalnej od 130 KM do 145 KM, dopuszcza się silnik o mocy nominalnej 130KM do 170 KM

4.5 Kabina operatora
- Kabina z klimatyzacją.
- Fotel z amortyzacją/regulacją pneumatyczną.
- Szyba dachowa i przednia zabezpieczona kratownicą ochroną.

4. 6 Niezbędne wyposażenie
- Boczne lusterka
- Wskaźnik poziomu paliwa
- Liczniki godzin pacy
- Lampa ostrzegawcza (Kogut LED)
- Oświetlenie główne robocze i drogowe.
- Świetlny i dźwiękowy sygnał cofania.
- Gaśnica przeciwpożarowa G4
- Instrukcja obsługi (Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną)
- Pełna dokumentacja umożliwiająca rejestrację w Urzędzie Dozoru Technicznego.

4. 7 Inne wymagania
- Zbiornik paliwa o pojemności min. 110 l
- Zamykany na kluczyk wlew paliwa i oleju hydraulicznego
- Radio CD
- Radio SB

4. 8 Gwarancja
- Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – min. 12 miesiące/1000 mth w zależności co nastąpi szybciej. Termin liczony od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
- Wykonawca zapewni autoryzowany serwis mobilny dostarczonej ładowarki z dojazdem do Zamawiającego. Serwis realizowany będzie zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji. W przypadku zgłoszonej awarii w okresie gwarancji koszty dojazdu do Zamawiającego oraz ewentualnego transportu pojazdu do serwisu pokrywa Wykonawca.
- Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia.

4. 9 Przeglądy okresowe
- Wszystkie koszty okresowych wymaganych przez producent przeglądów wraz z wszystkimi materiałami eksploatacyjnymi (filtry, oleje itp.) przewidzianymi do wymiany w karcie gwarancyjnej dla danego przeglądu w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca.
- Przeglądy gwarancyjne należy przewidzieć w miejscu użytkowania ładowarki tj. na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa (73-112).
- W przypadku konieczności transportu ładowarki w celu przeprowadzenia przeglądów okresowych i naprawy – wszystkie koszty i odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4. 10 Szczegółowy zakres zamówienia
- Ładowarka będzie dostarczona przez Wykonawcę i na jego koszt dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z o.o. do Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa (73-112), koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, ubezpieczenie na czas transportu należy uwzględnić w cenie ofertowej,
- Ładowarka powinna posiadać wymagane prawem dokumenty oraz dokument określające warunki gwarancji a także kartę katalogową z danymi technicznym i parametrami ładowarkami.
- Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty i homologacje, certyfikat CE, katalog części zamiennych (Zamawiający dopuszcza przekazanie katalogu w wersji elektronicznej na przenośnym nośniku).
- Wszystkie dokumenty dotyczące ładowarki sporządzone w języku polskim wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu dostarczenia urządzenia do odbioru.
4.11 Parametry dotyczące leasingu
4.11.1. Czynsz inicjalny (opłata wstępna): w wysokości 10 % łącznej wartości ładowarki płatny w terminie
14 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego w sprawie odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
4.11.2. 60 - miesięcznych równych rat leasingowych płatnych w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres trwania umowy 60 miesięcy.
4.11.3. wartość resztowa (wykup - 61 rata): 5% łącznej ceny netto + VAT płatna w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty ostatniej 60-raty leasingowej. Wartość resztowa (wykup) płatna będzie, po złożeniu oświadczenia przez Zamawiającego o chęci wykupu przedmiotu leasingu. Zamawiający oświadczenie złoży w terminie 14 dni od daty płatności 59 raty leasingowej. Dopuszcza się e-fakturę po podpisaniu oświadczenia przez Zamawiającego oraz podaniu przez Wykonawcę adresu e-mail, z którego Zamawiający otrzymywać będzie e-faktury.
4.11.4. rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczeń (OC, AC i NNW), w tym ubezpieczenia od kradzieży (z sumami ubezpieczenia w wysokości co najmniej w 1- szym roku, - 100 % wartości ładowarki netto, w 2 - im roku – 90 % wartości ładowarki netto, w 3 – im roku – 80 %, wartości ładowarki netto, w 4 –tym roku – 60 %, w 5 – tym roku – 40 % wartości netto przedmiotu leasingu.
4.11.5. oferta bez dodatkowych produktów finansowych.
4.11.6. Zamawiający wymaga, aby w okresie trwania umowy leasingu przedmiot zamówienia był objęty ubezpieczeniem w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk do wysokości odtworzeniowej przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy.
4.11.7. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu ładowarki wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu.
4.11.8. Podmiot któremu zostanie udzielone zamówienie publiczne przedstawi harmonogram spłat, przy czym rata leasingowa w harmonogramie będzie rozbita na wartość raty kapitałowej, raty odsetkowej, wartość ubezpieczenia i podatek VAT. Termin płatności rat leasingowych w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
4.11.9. Zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy Leasingu upoważnia Wykonawcę do uwzględnienia nowej stawki podatku VAT w płatnościach rat.
4.11.10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zabezpieczenia zapłaty ceny w postaci weksla własnego in blanco wraz deklaracją wekslową.
4.11.11. Zamawiający przewiduje spłatę przedmiotu zamówienia w 61 ratach leasingowych z uwzględnieniem 5% wartości resztowej (wykup).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144710-8 - Ładowarki jezdne

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611106,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611106,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611106,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PEKAO LEASING Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121016682

7.3.3) Ulica: Aleja Armii Ludowej 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-609

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa , gwarancja, serwis przedmiotu zamówienia - Korbanek Sp. z o.o. ul. Piaskowa 4, 62-080 Tarnowo Podgórne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611106,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.