Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199734/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na dziennik podawczy w budynku Urzędu Gminy Przeciszów wraz z dostosowaniem dostępności dla osób niepełnosprawnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZECISZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podlesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Przeciszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-641
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338413294
1.5.8.) Numer faksu: 338413201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przeciszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeciszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40a6cd57-b69c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń na dziennik podawczy w budynku Urzędu Gminy Przeciszów wraz z dostosowaniem dostępności dla osób niepełnosprawnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40a6cd57-b69c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050655/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Adaptacja pomieszczeń na dziennik podawczy w budynku Urzędu Gminy Przeciszów wraz z dostosowaniem dostępności dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226148,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Adaptacja pomieszczeń na dziennik podawczy w budynku Urzędu Gminy Przeciszów wraz z dostosowaniem dostępności dla osób niepełnosprawnych”
W ramach adaptacji pomieszczeń zostaną wykonane prace:
- prace rozbiórkowe i przygotowawcze,
- wydzielenie pomieszczeń poprzez wykonanie ścian działowych,
- zamontowanie drzwi wewnętrznych - 1 szt.,
- zamontowanie drzwi wewnętrznych przeszklonych - 1 szt.,
- zamontowanie drzwi zewnętrzne wejściowych - 1 szt. (poszerzenie otworu na drzwi),
- zamontowanie okien - 2 szt. (wykucie otworu pod okno),
- naprawa uszkodzonych miejsc w ścianach i wylewkach na podłodze,
- położenie gładzi na ścianach oraz malowanie,
- ułożenie wykładziny i płytek podłogowych,
- zamontowanie sufitów podwieszanych kasetonowych,
- montaż grzejników - 4 szt. z modernizacją instalacji CO,
- ułożenie płytek ceramicznych na podłodze,
- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych i schodów z podestem wraz z barierkami,
- demontaż starej instalacji elektrycznej,
- montaż przewodów instalacji elektrycznej, montaż osprzętu,
- dostosowanie oświetlenia do współczesnych wymogów - LED,
- wykonanie instalacji teletechnicznej, alarmowej, ppoż.,
- podłączenie instalacji do istniejącej szafy rakowej w serwerowni,
- przeniesienie zasilania WLZ w uzgodnieniu z Tauron,
- wykonanie pomiarów i dokumentacji powykonawczej elektrycznej.
Zakres robót obejmuje pomieszczenia o łącznej powierzchni ok. 45 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250557,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250557,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250557,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kubas Firma Wielobranżowa "PROFILbud"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492033254
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 34
7.3.4) Miejscowość: Laskowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-640
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kubas Firma Wielobranżowa "PROFILbud", Apartamenty BIANCO
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kubas Firma Wielobranżowa "PROFILbud", Apartamenty BIANCO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250557,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZECISZÓW
więcej: przetargi PRZECISZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.