eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Usługi elektryczne na terenie Z/I w Dylowie A /2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi elektryczne na terenie Z/I w Dylowie A /2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi elektryczne na terenie Z/I w Dylowie A /2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76e9a175-163e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.eko-region.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdziale XII i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Zakładu/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie gm. Pajęczno.
2. Zakres czynności do realizacji w ramach przedmiotu zamówienia wraz z częstotliwością ich wykonywania został opisany w umowie i w załączniku nr 1 do umowy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
1) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
2) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn
i urządzeń;
3) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
4) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i umowy – Harmonogram czynności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za roboczogodzinę

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, tj. wykonywanie bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie zakładu przemysłowego lub budynku biurowego lub socjalno-biurowego
(wykaz z podaniem jej wartości netto, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców), poświadczonej pozytywną referencją inwestora lub innymi dokumentami, o wartości minimum 62 000,00 zł netto.
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualnie obowiązujące świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - dokumenty dla osób wykonujących czynności określone
w umowie i jej załącznikach, tj. poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię świadectwa kwalifikacyjnego SEP pracowników na stanowisku Eksploatacji i Dozoru dla Grupy 1 i Grupy 2 uprawniające do pomiarów urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (G1) oraz urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło (G2).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1). Przed podpisaniem Umowy Wykonawca wniesie i zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% wynagrodzenia całkowitego brutto.
2). Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej w dniu 04.07.2023 r. o godzinie:
-11:00 w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie, gm. Pajęczno (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowo-socjalnymi).
3. Wykonawcy, którzy z przyczyn obiektywnych nie mogą uczestniczyć w wizji lokalnej w pierwszym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, mogą odbyć wizję w dniu 06.07.2023 r. o godzinie:
-11:00 w Zakładzie/Instalacji ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Dylowie, gm. Pajęczno (zbiórka osób biorących udział w wizji lokalnej w budynku biurowo-socjalnym).
4. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu chęć przeprowadzenia wizji lokalnej najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji pisemnie na adres e-mail: sekretariat@eko-region.pl.
5. Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę i Zamawiającego.
6. Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania Wykonawców podczas wizji lokalnej.
7. Oferta Wykonawcy, który przed złożeniem oferty nie przeprowadzili wizji lokalnej, zostanie przez Zamawiającego odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
3). Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza sie Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
- c) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.