eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Rewitalizacja kompleksu pediatrycznego - II etap - Remont i modernizacja pomieszczeń I piętra budynku HR Regionalnego Szpitala Specjalistycznego w Grudziądzu z przeznaczeniem na Oddział Pediatryczny



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja kompleksu pediatrycznego – II etap – Remont
i modernizacja pomieszczeń I piętra budynku HR Regionalnego Szpitala Specjalistycznego w Grudziądzu z przeznaczeniem na Oddział Pediatryczny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośredniohttps://platformazakupowa.pl/pn/bieganski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja kompleksu pediatrycznego – II etap – Remont
i modernizacja pomieszczeń I piętra budynku HR Regionalnego Szpitala Specjalistycznego w Grudziądzu z przeznaczeniem na Oddział Pediatryczny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f86bc5-ce23-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024296/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja bloku pediatrycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z/14/PN/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji kompleksu pediatrycznego – II etap – Remont
i modernizacja pomieszczeń I piętra budynku HR Regionalnego Szpitala Specjalistycznego w Grudziądzu
z przeznaczeniem na Oddział Pediatryczny, zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym pt. „Przystosowanie pomieszczeń II piętra budynku HR i I piętra budynku HR i K w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym w Grudziądzu na Kompleks Oddziału Pediatrycznego”, stanowiącym integralną część SWZ – Załącznik nr 2 do SWZ - w zakresie dotyczącym I piętra budynku HR z łącznikiem K, włącznie z wymianą dźwigów oraz zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ tj. projektowanymi postanowieniami umowy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy:
1) opracowanie koncepcji projektowej uwzględniającej układ funkcjonalny pomieszczeń wskazany
w programie funkcjonalno-użytkowym,
2) opracowanie projektu budowlanego,
3) opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej wszystkich branż, uwzględniającej również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
4) wykonanie zaprojektowanych prac adaptacyjnych we wszystkich branżach,
5) uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami prawa funkcjonowania wyremontowanych i zmodernizowanych pomieszczeń.
3. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w budynku szpitala,
w obiekcie czynnym, mieszczącym oddziały, poradnie i pracownie szpitalne.
4. Zakresem przedmiotu zamówienia objęte są również wszelkie roboty i prace, których wykonanie wymagane jest w celu należytej, niezakłóconej, optymalnej realizacji przedmiotu zamówienia
5. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
45000000-7 Roboty budowlane
6. Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy zgodnie
z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji”.
7. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego wytycznymi. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy p.z.p., Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć,
że w odniesieniu do nich użyto sformułowania ,,lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7226644,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9040500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7970400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INFRA-BUD sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541002763

7.3.3) Ulica: Kościuszki 27

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-079

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

COLDSYSTEM sp z o.o Gdańsk ul.Klonowa1
Roboty wentylacja klimatyzacja
Procentowa część zamówienia 25%
AutomatiQ Home Kamil Hoppe 86-032 Niemcz
Roboty elektryczne
Procentowa część zamówienia 20%
Instalsystem sp. j. Bydgoszcz ul.Gdańska 143
Roboty instalacyjne, sanitarne
Procentowa część zamówienia 15%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7970400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.