Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223342/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00242286/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa publicznego przedszkola ze żłobkiem wraz z instalacjami OZE, komunikacją oraz zagospodarowaniem terenu na cele dydaktyczne i przyrodniczo-rekreacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łubianka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 8
1.5.2.) Miejscowość: Łubianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-152
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 82 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa publicznego przedszkola ze żłobkiem wraz z instalacjami OZE, komunikacją oraz zagospodarowaniem terenu na cele dydaktyczne i przyrodniczo-rekreacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dab6130-f2c9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027609/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa publicznego przedszkola ze żłobkiem wraz z instalacjami OZE, komunikacją oraz zagospodarowaniem terenu na cele dydaktyczne i przyrodniczo-rekreacyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223342/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Charakterystyczne parametry obiektu:
- projektowana kubatura 6352,00 m3
- projektowana powierzchnia zabudowy 1226,32 m2
- projektowana powierzchnia całkowita 1226,32 m2
- projektowania powierzchnia netto 1045,10 m2
- wysokość obiektu( max. od terenu do wierzchu attyki) 6,47 m
- długość obiektu 34,65 m
- szerokość obiektu 42,25 m
- liczba kondygnacji 1 nadziemna
- nachylenie połaci stropodachu 3,5 %
ZAKRES PRAC
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
• rozbiórka istniejących obiektów magazynowych wraz z wywozem gruzu
ROBOTY BUDOWLANE
• roboty ziemne – wykopy, fundamenty, podłoża pod posadzki, roboty murowe, elementy żelbetowe, stropy, konstrukcja i pokrycie dachu, ścianki działowe, stolarka okienna, stolarka drzwiowa wewnętrzna, ślusarka, tynki wewnętrzne, malowanie, posadzki, patio, sufity, elewacje, docieplenie ściany styropianem gr 15 cm między elementami aluminiowo – szklanymi a ścianą murowaną, docieplenie ściany styropianem gr 25 cm z tynkiem cienkowarstwowym barwionym w masie, docieplenie ściany styropianem gr 25 cm z okładziną z blachy kortenowskiej, attyka, elewacja aluminiowo – szklana, rusztowania, elementy zewnętrzne, podesty przy drzwiach.
ZAGOSPODAROWANIE TERENU
• Ogrodzenie, parkingi, drogi wewnętrzne, nawierzchnia z kostki betonowej gr 6 cm, zieleń, plac zabaw.
INSTALACJE SANITARNE
• Instalacja grzewcza, instalacja ogrzewania podłogowego, instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacyjna, instalacja chłodnicza, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja źródła ciepła – pomp ciepła powietrze- woda, instalacja ppoż
INSTALACA ELEKTRYCZNA
• rozdzielnice, oświetlenie ogólne, awaryjne ,ewakuacyjne, instalacja gniazd, instalacja CCTV IP, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna
PRZYŁĄCZA WOD – KAN ZEWNĘTRZNE
• Przyłącze wodociągowe , przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PCV.
[...] Szczegółowe informacje dotyczące wyposażenia pomieszczeń, kuchni znajdują się w Rozdziale 5 SWZ oraz w dokumentacji technicznej (Załącznik nr 11 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 7 050 000,00 brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz BIP) przed otwarciem ofert, które miało miejsce dnia 14.07.2022 o godzinie 11:30. Spośród prawidłowo złożonych w terminie ofert, ofertą z najniższą ceną jest oferta HOSTA GROUP Sp. z o. o. Sp. k., ul. Kowalewska 20, 87-122 Grębocin, której oferta wyniosła 9 060 710,18 zł brutto, co znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 7 050 000,00 zł brutto.Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych stwierdza, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9060710,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.