eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej - pobyt dzienny w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej z terenu Powiatu Kaliskiego w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej – pobyt dzienny w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej z terenu Powiatu Kaliskiego w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. św. Józefa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 5014292

1.5.8.) Numer faksu: 627664564

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f269125-fb73-11ec-8000-d680d39e541a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej – pobyt dzienny w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej z terenu Powiatu Kaliskiego w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f269125-fb73-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00204852/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej z terenu powiatu kaliskiego w ramach programu "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237448/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCPR-VIII.222.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego, w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej, tj. miejscu bezpośredniej opieki nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności, osobami ze znacznym stopniem niepełnosprawności/osobami z orzeczeniem traktowanym na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności.
2. Program realizowany będzie na terenie Powiatu Kaliskiego, na podstawie Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego, przyjętego do realizacji Uchwałą NR XLIV/409/2022 Rady Powiatu Kaliskiego z dnia 30 marca 2022 r., w sprawie określenia planu rzeczowo – finansowego na 2022 rok dotyczącego realizacji zadań z zakresu świadczenia usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednia opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz nad osobami ze znacznym stopniem niepełnosprawności/ osobami z orzeczeniami równoważnymi z programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” - edycja 2022.
3. Usługi w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022 kierowane są do członków rodzin lub opiekunów, którzy wymagają wsparcia w postaci doraźnej, czasowego odciążenia od codziennych obowiązków łączących się ze sprawowaniem opieki nad:
a) dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności;
b) osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573 ze zm.);
c) osobami z orzeczeniem traktowanym na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych).
4. Zadanie realizowane będzie w ramach programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.
5. Przewidywana liczba osób objętych usługami opieki wytchnieniowej w 2022 roku wynosi 24, w tym: 2 dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz 22 osoby z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności/osoby z orzeczeniami traktowanymi na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności. Planowana liczba godzin do zrealizowania w ramach programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022 wynosi 4320 godzin. Limit świadczonej usługi opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego podopiecznego wynosi maksymalnie 180 godzin w całym okresie realizacji programu. W tym zakresie Wnioskodawca może skorzystać ze:
a) specjalistycznego poradnictwa psychologicznego – max. 10 godz.,
b) wsparcia w zakresie nauki dietetyki – max. 10 godz.,
c) wsparcia w w zakresie nauki pielęgnacji – max. 80 godz.,
d) wsparcia w zakresie nauki rehabilitacji – max. 80 godz.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia do 20% planowanej liczby godzin.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
7. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem tzw. klauzul społecznych – klauzula pracownicza. W związku z tym określone zostały wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
8. Na podstawie art 95 ustawy Pzp Zamawiający określa, iż następujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia mają być wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę:
a) prowadzenie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego – psycholog,
b) wsparcie w zakresie nauki dietetyki – dietetyk,
c) wsparcie w zakresie nauki rehabilitacji – fizjoterapeuta,
d) wsparcie w zakresie nauki pielęgnacji – pielęgniarka/asystent osoby niepełnosprawnej.
9. Warunek, o którym mowa w ust. 8, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób na stanowiskach: psycholog, pielęgniarka/asystent osoby niepełnosprawnej, dietetyk, fizjoterapeuta. Osoby te powinny posiadać dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w określonym zawodzie.
10. Wybrany Wykonawca, po podpisaniu umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie zawierające liczbę osób, jaka zatrudnił na podstawie umowy o pracę/oddelegował do realizacji czynności wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę stanowi załącznik nr 1 do umowy.
11. W przypadku zmian dotyczących zatrudnienia w ramach czynności objętych klauzulą Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować o nich Zamawiającego, składając każdorazowo oświadczenie o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy.
12. Zamawiający na każdym etapie prac jest uprawniony do kontrolowania czy osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia pozostają w stosunku pracy z Wykonawcą. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania potwierdzić fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób, przedstawiając stosowne oświadczenie i zanonimizowane kopie umów o pracę (informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i zakres obowiązków powinny być możliwe do zidentyfikowania).
13. Osoby wyznaczone do realizacji zamówienia powinny posługiwać się językiem polskim w zakresie umożliwiającym skuteczną komunikację z osobami korzystającymi z usług opieki wytchnieniowej oraz z osobami z ich otoczenia, ponadto powinny posiadać umiejętność sprawnego i rzetelnego prowadzenia dokumentacji niezbędnej do realizacji usług opieki wytchnieniowej w języku polskim.
14. Wspólny Słownik zamówień CPV:
85320000-8 – Usługi społeczne,
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamówienie publiczne unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12 lipca 2022 r. do godz.9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.