Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097683/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00112433/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00115269/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00118593/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00125284/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy i miasta Lwówek Śląski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowekslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy i miasta Lwówek Śląski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b099d4be-ab44-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039112/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego
1.1.12 Montaż 2 lamp oświetleniowych przy przystanku autobusowym w Sobocie
1.1.13 Montaż oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 301, obręb Płóczki Dolne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.17.2022.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Modernizacja oświetlenia ulicznego w zachodniej i południowej części województwa dolnośląskiego”.Zamówienie obejmuje na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski, wymianę istniejącej infrastruktury należącej do inwestora w zakresie: demontażu oświetlenia (demontaż kabli, przewodów linii napowietrznej, słupów, opraw, wysięgników), budowy oświetlenia oraz pomiarów i pozostałych prac.
Modernizowane oprawy oświetleniowe będą przystosowane do systemu zarządzania oświetleniem.
Inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
• uzgodnienie zakresu prac z zarządcami drogi - opracowanie, zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac instalacyjnych, oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego terenu na czas montażu, organizację zaplecza, organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prac instalacyjnych, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie prac instalacyjnych, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych;
• wykonanie prac naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji prac montażowych uległ pogorszeniu, w tym prac odtworzeniowych;
• projekt przewiduje zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie zarządzania energią - zainstalowane zostanie sterowanie oświetleniem ulicznym. Pozwoli to na racjonalniejsze zarządzanie oświetleniem, poprzez optymalizowanie prac opraw pod kątem czasu pracy i zużywania energii elektrycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera Załącznik nr 11 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 4953517,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: „Montaż 2 lamp oświetleniowych przy przystanku autobusowym w Sobocie”.Zakres prac obejmuje:
Montaż 2 lamp oświetleniowych w sołectwie Sobota, na podstawie dokumentacji projektowej autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. Nr 22 do niniejszego postępowania.
Zamawiający informuje, że posiada:
- słup oświetleniowy – 2 szt. (stalowe, okrągłe, cynkowane ogniowo, stożkowe, posadowione przy użyciu fundamentów prefabrykowanych o wysokości 8 m),
- fundament prefabrykowany – 2 szt. (wykonane z betonu zbrojonego, minimalne wymiary fundamentu: 300x300x1000 mm),
- rura osłonowa niebieska 50 – 133 m, wysięgnik W1R1/10 – 2 szt.,
-kabel zasilający latarnie YKY 3x4 - 133 m, folia kablowa niebieska 20 cm x 0,40 mm – 200 m,
- bednarka ocynkowana 25x4 – 100 kg, oprawa oświetleniowa ze źródłem LED (30 LED 870mA) – 2 szt.,
- złączka słupowa bezpiecznikowa – 2 szt.,
- złączka słupowa fazowa – 4 szt.,
- złączka słupowa zerowa izolacyjna – 2 szt.,
- wkładka bezpiecznikowa – 2 szt.,
- szafka oświetleniowa SO2 1F – 1 szt.
– jako materiał własny, który przekaże Wykonawcy za pokwitowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 15500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: „Montaż oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 301, obręb Płóczki Dolne”.Zakres prac obejmuje:
Montaż 3 lamp oświetleniowych w sołectwie Płóczki Górne przy drodze gminnej nr 301) zgodnie
z dokumentacją projektową autorstwa mgr. inż. Jędrzeja Komana, która stanowi zał. nr 23 do niniejszego postępowania
Zamawiający informuje, że posiada:
- fundament prefabrykowany – 3 szt. (wykonane z betonu zbrojonego),
- oprawa drogowa ze źródłem LED – 3 szt. (oprawa IZYLUMI NW 20 LED 1000mA 5301AS CLII DN66),
- rura osłonowa 75 niebieska – 170 m,
- bednarka ocynkowana 25x4 – 150 kg,
- słup oświetleniowy – 3 szt. (stalowe, okrągłe, cynkowane ogniowo, stożkowe, o wysokości 6 m))
– jako materiał własny, który przekaże Wykonawcy za pokwitowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6506700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6506700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Orange Polska S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Elektros Energetyka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260250995
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6506700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Świadczenie usług schronienia w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi - III postępowanie
- System sygnalizacji pożaru - Realizacja 1 etapu inwestycji - Termomodernizacja budynków Szpitala w Gryfowie Śląskim - II postępowanie.
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Modernizacja układu dróg nr 2501D Brunów-Chmielno-Ustronie oraz 2518D Chmielno-Zbylutów-Skorzynice o dł. 8,7 km
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego poprzez budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Stefana Batorego w Ludwikowicach Kłodzkich
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.