eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Budowa oświetlenia drogowego na obszarze Gminy Oborniki Śląskie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego na obszarze Gminy Oborniki Śląskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 35 19

1.5.8.) Numer faksu: 71 310 22 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl, http://bip.oborniki-slaskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego na obszarze Gminy Oborniki Śląskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41b36e5b-20f4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002471/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa oświetlenia drogowego na obszarze Gminy Oborniki Śląskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195773/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.89.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 429928,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lokalizacja inwestycji:
dz. nr 16 i 34/3 AM-5 obręb Oborniki Śląskie,
dz. nr 80/4, 80/16, 80/28, 274 AM-1 obręb Kuraszków, Gmina Oborniki Śląskie.
Zadanie swym zakresem obejmuje wykonanie między innymi wbudowania następujących elementów związanych z rozbudową oświetlenia drogowego:
- oprawa uliczna LED 55 w - 18 szt.
- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 770 m
- słup S90SRw/4 Fundament D150/200 - 18 szt.
- wysięgnik St-Y1r/W1,5/10/60 - 18 szt.
- Szafka sterownicza oświetlenia drogowego - 1 szt.
- Uziom szpilkowy - 3 szt.
- Rura Arota DVK110/SRS110 - 72,2 m
Dokładny zakres zadania należy zweryfikować z załączoną dokumentacją projektową.

Informacje dodatkowe:
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki
a) zapewnienia nadzorów:
- geodezyjnego,
- archeologicznego,
- geologicznego i geotechnicznego,
wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;
b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia zamierzenia budowlanego, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami,
c) sporządzenia: badania linii kablowej nn, badania i pomiaru instalacji uziemiającej, pomiaru rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, badania i pomiaru instalacji skuteczności zerowania, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdej linii oświetlenia drogowego,
d) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.
2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów.
Koszty utylizacji powstałych odpadów oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 131852,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na wykonaniu obwodu oświetleniowego numer II od lampy L1/II do lampy L16/II (obwód oświetleniowy nr I wraz z szafką sterowniczą został wykonany w pierwszym etapie inwestycji)
Lokalizacja inwestycji:
dz. nr 394 AM-1 obręb Lubnów, Gmina Oborniki Śląskie.
Zadanie swym zakresem obejmuje wykonanie między innymi wbudowania następujących elementów związanych z rozbudową oświetlenia drogowego:
- oprawa uliczna LED 35 w - 16 szt.
- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 494 m
- słup stalowy 8m + Fundament - 16 szt.
- wysięgnik jednoramienny - 16 szt.
- uziom szpilkowy - 3 szt.
- bednarka ocynkowana - 540,8 m
- rura osłonowa AROT DVK 50 - 540,8 m
- rury stalowe przewodowe bez szwuSRS110 - 46,8 m
Szafka sterownicza już istnieje i jest zasilana w związku z zakończeniem I etapu inwestycji.
Dokładny zakres zadania należy zweryfikować z załączoną dokumentacją projektową.

Informacje dodatkowe:
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki
a) zapewnienia nadzorów:
- geodezyjnego,
- archeologicznego,
- geologicznego i geotechnicznego,
wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;
b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia zamierzenia budowlanego, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami,
c) sporządzenia: badania linii kablowej nn, badania i pomiaru instalacji uziemiającej, pomiaru rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, badania i pomiaru instalacji skuteczności zerowania, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdej linii oświetlenia drogowego,
d) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.
2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów.
Koszty utylizacji powstałych odpadów oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 92446,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na wykonaniu obwodu oświetleniowego numer I od lampy L1/I do lampy L9/I (obwód oświetleniowy nr I zasilany będzie z szafki sterowniczej, którą należy wykonać zgodnie z załączonym projektem)

Lokalizacja inwestycji:
dz. nr 92 AM-1 obręb Kowale oraz 283 AM-1 obręb Wilczyn, Gmina Oborniki Śląskie.

Zadanie swym zakresem obejmuje wykonanie między innymi następujących elementów związanych z rozbudową oświetlenia drogowego:
- oprawa uliczna LED 53 w - 9 szt.
- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 307 m
- słup stalowy 8m + Fundament - 9 szt.
- wysięgnik jednoramienny - 9 szt.
- uziom stalowy miedziowany - 27 m
- bednarka ocynkowana - 329 m
- rura osłonowa AROT DVK 50 - 307 m
- Szafka sterownicza oświetlenia drogowego - 1 szt.

Informacje dodatkowe:
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki
a) zapewnienia nadzorów:
- geodezyjnego,
- archeologicznego,
- geologicznego i geotechnicznego,
wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;
b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia zamierzenia budowlanego, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami,
c) sporządzenia: badania linii kablowej nn, badania i pomiaru instalacji uziemiającej, pomiaru rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, badania i pomiaru instalacji skuteczności zerowania, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdej linii oświetlenia drogowego,
d) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.
2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów.
Koszty utylizacji powstałych odpadów oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 55535,79 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na wykonaniu obwodów oświetleniowych numer I, II oraz III (obwód oświetleniowy nr I zasilany będzie z istniejącej latarni ulicznej (własność TAURON S.A.) zlokalizowanej w ciągu drogi powiatowej nr 1358D, obwody nr II oraz III będą zasilane z nowoprojektowanej szafki sterowniczej oświetlenia drogowego, którą należy wykonać zgodnie z załączonym projektem)
Zadanie swym zakresem obejmuje wykonanie między innymi następujących elementów związanych z rozbudową oświetlenia drogowego:
- oprawa uliczna LED 40 w - 11 szt.
- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 383 m
- słup stalowy 8m + Fundament - 11 szt.
- uziom stalowy miedziowany - 34 szt.
- bednarka ocynkowana - 316 m
- rura osłonowa AROT DVK 50 - 32 m
- Szafka sterownicza oświetlenia drogowego - 1 szt.

Informacje dodatkowe:
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki
a) zapewnienia nadzorów:
- geodezyjnego,
- archeologicznego,
- geologicznego i geotechnicznego,
wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;
b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia zamierzenia budowlanego, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami,
c) sporządzenia: badania linii kablowej nn, badania i pomiaru instalacji uziemiającej, pomiaru rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, badania i pomiaru instalacji skuteczności zerowania, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdej linii oświetlenia drogowego,
d) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.
2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów.
Koszty utylizacji powstałych odpadów oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69441,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie swym zakresem obejmuje wykonanie między innymi wbudowania następujących elementów związanych z rozbudową oświetlenia drogowego:
- oprawa uliczna LED 35w - 16 szt.
- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 503 m
- słup stalowy 8m + Fundament - 16 szt.
- uziom stalowy miedziowany - 1 szt.
- bednarka ocynkowana - 480 m
- rura osłonowa AROT DVK 50 - 10m
- rura stalowa przewiertowa bez szwu - 23 m
- Szafka sterownicza oświetlenia drogowego - 1 szt.

Informacje dodatkowe:
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki
a) zapewnienia nadzorów:
- geodezyjnego,
- archeologicznego,
- geologicznego i geotechnicznego,
wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;
b) przygotowanie w imieniu zamawiającego zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie zgłoszenia zamierzenia budowlanego, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami,
c) sporządzenia: badania linii kablowej nn, badania i pomiaru instalacji uziemiającej, pomiaru rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, badania i pomiaru instalacji skuteczności zerowania, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdej linii oświetlenia drogowego,
d) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.
2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę i byli obecni na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów.
Koszty utylizacji powstałych odpadów oraz uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 80651,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143467,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231915,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150109,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROTEG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021804469

7.3.3) Ulica: Czereśniowa

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150109,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109264,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109264,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWRO Zakład Ogólnobudowlany Ignacy Młotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060105749

7.3.3) Ulica: Byków ul. Wrocławska 77

7.3.4) Miejscowość: Mirków

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109264,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66197,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95632,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66197,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWRO Zakład Ogólnobudowlany Ignacy Młotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060105749

7.3.3) Ulica: Byków ul. Wrocławska 77

7.3.4) Miejscowość: Mirków

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66197,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84497,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121286,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84497,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWRO Zakład Ogólnobudowlany Ignacy Młotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060105749

7.3.3) Ulica: Byków ul. Wrocławska 77

7.3.4) Miejscowość: Mirków

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84497,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99823,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142518,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99823,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWRO Zakład Ogólnobudowlany Ignacy Młotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060105749

7.3.3) Ulica: Byków ul. Wrocławska 77

7.3.4) Miejscowość: Mirków

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99823,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.