eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szyd³owie



Og³oszenie z dnia 2022-07-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szyd³owie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lutomiersk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Paw³a II nr 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lutomiersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11

1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.lutomiersk.info

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szyd³owie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1506edd4-0d9f-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00279991

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00034523/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.17 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szyd³owie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.lutomiersk.info/a,1983,budowa-boiska-wielofunkcyjnego-przy-szkole-podstawowej-w-szydlowie-znak-sprawy-riir271112022

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.lutomiersk.info/a,1983,budowa-boiska-wielofunkcyjnego-przy-szkole-podstawowej-w-szydlowie-znak-sprawy-riir271112022

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim drog± elektroniczn± przy u¿yciu
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej. ePUAP: Urz±d Miasta i Gminy Lutomiersk (nazwa: 24i1qj4la4);
poczta elektroniczna: ug@lutomiersk.pl
Komunikacja oraz sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ
zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do
komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów
oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie i instrukcji u¿ytkowania miniPortalu oraz Regulaminie
ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz
do komunikacji wynosi 150 MB.
Za dat± przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej – datê ich
przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz identyfikator ID postêpowania jako za³±cznik nr 10 do niniejszej SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Dzia³aj±c zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako: „RODO” informujemy
i¿:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lutomiersk reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
Lutomiersk, z siedzib± w Lutomiersku, Plac Jana Paw³a II nr 11, 95-083 Lutomiersk; e-mail: ug@lutomiersk.pl, tel. 43 677 50 11.
2) W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
email:
iod@lutomiersk.pl
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w nastêpuj±cych celach:
• wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
• realizacji umów zawartych przez Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
• wykonania zadañ realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej przez Administratora, na
podstawie art. 6 ust. 1 lit e) RODO;
• w innych przypadkach, w których Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie wcze¶niej udzielonej zgody w
zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± udostêpniane:
• organom w³adzy publicznej oraz podmiotom wykonuj±cym zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej
w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
• podmiotom dostarczaj±cym i wspieraj±cym systemy teleinformatyczne Administratora oraz innym podmiotom wspó³pracuj±cym z
Administratorem, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania
przez ww. podmioty adekwatnych ¶rodków technicznych i organizacyjnych zapewniaj±cych ochronê danych;
• podmiotom, którym Administrator ma obowi±zek przekazywaæ dane na gruncie obowi±zuj±cych przepisów prawa;
• w zakresie stanowi±cym informacjê publiczn± – Pani/Pana dane osobowe bêd± ujawnione ka¿demu zainteresowanemu tak±
informacj± lub zostan± opublikowane na stronie BIP Administratora. 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu, dla którego zosta³y zebrane. Kryteria
ustalenia tego okresu wynikaj± g³ównie z przepisów obowi±zuj±cego prawa dotycz±cych archiwizacji, przepisów merytorycznych lub
Kodeksu postêpowania administracyjnego. W przypadku wyra¿enia zgody, Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane do czasu
realizacji celu, dla którego zosta³y pozyskane, a nastêpnie przez okres niezbêdny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeñ
zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
6) Ma Pan/Pani, w zale¿no¶ci od charakteru przetwarzania, prawo do:
• dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania;
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
• przenoszenia danych;
• cofniêcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie;
• wniesienia skargi do Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych narusza przepisy RODO.
7) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych, w zale¿no¶ci od ¶ci¶le okre¶lonego celu przetwarzania jest wymogiem
ustawowym lub dobrowolnym.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIiR.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szyd³owie (dz.nr 401). Zakres prac: wykonanie robót ziemnych pod koryto boiska wielofunkcyjnego, wykonanie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego wraz z wyznaczeniem oznakowania boiska do siatkówki, boiska do koszykówki, monta¿ ogrodzenia (³apacze pi³ek), wykonanie chodnika wokó³ boiska, monta¿ tulei do osadzenia siatki do gry, koszy, monta¿ stanowiska sêdziowskiego, monta¿ prefabrykowanych mocowañ do osadzenia lamp solarnych, zainstalowanie lamp solarnych.
Zadanie bêdzie realizowane wg zg³oszenia robót budowlanych znak: AB.6743.129.2022.GL z dnia 04.04.2022r. przyjêtego bez uwag i sprzeciwu przez Wydzia³ Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Pabianicach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni oferty kieruj±c siê nastêpuj±cymi kryteriami:
1) cena oferty brutto (C) - 60 %
2) gwarancja i rêkojmia na roboty budowlane (G) – 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie
Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na
dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
c) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r poz. 275) z innym wykonawc±,
który z³o¿y³ odrêbn± ofert±, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw do
wykluczenia go z postêpowania na podstawach wskazanych w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la par. 11 projektu umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urz±d Miasta i Gminy Lutomiersk - 24i1qj4la4) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie wspó³finansowane jest z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.