Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198201/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00212795/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oraz renowacja stolarki budowlanej w lokalach i budynkach mieszkalnych będących w zasobach ZBiLK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 586284112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie obiektami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oraz renowacja stolarki budowlanej w lokalach i budynkach mieszkalnych będących w zasobach ZBiLK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-813a9253-e5a4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029859/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana stolarki budowlanej w lokalach gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.PH.241.P.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 1 do zrealizowania są roboty budowlane w ramach których należy wykonać dostawę, demontaż i montaż stolarki okiennej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w lokalach gminnych położonych w Gdyni przy następujących adresach:- ul. Bp. Dominika 11/16,
- ul. Bp. Dominika 11/17,
- ul. Bp. Dominika 35/2,
- ul. Bohaterów Starówki Warszawskiej 16/13,
- ul. Chylońskiej 59-63/2,
- ul. Gniewskiej 28A/5,
- ul. Kilińskiego 14A/16,
- ul. Legionów 59/2A,
- ul. Leśnej 36c/7,
- ul. Lotników 152/1,
- ul. Mieszkowskiego 10B/10,
- ul. Młyńskiej 17/59,
- ul. Morskiej 61/2,
- ul. Morskiej 108B/10,
- ul. Morskiej 110/39,
- ul. Morskiej 176A-184/39,
- ul. Opata Hackiego 29/17,
- ul. Rolniczej 16/56,
- ul. Romanowskiego 6c/5,
- ul. Starowiejskiej 25/17A,
- ul. Szafranowej 14D/23,
- ul. Traugutta 2E/5,
- ul. Wachowiaka 31,
- ul. Wachowiaka 47,
- ul. Wachowiaka 49/1,
- ul. Warszawskiej 44/12,
- ul. Węglowej 15/3,
- ul. Węglowej 15/4,
- ul. Wiejskiej 7/17,
- ul. Wójta Radtkego 28/12,
- ul. Zacisznej 2,
- ul. Zamenhofa 7/66,
- ul. Zygmunta Augusta 6/60,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 224980,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 2 do zrealizowania są roboty budowlane w ramach których należy wykonać dostawę, demontaż i montaż stolarki drzwiowej w lokalach gminnych położonych w Gdyni przy następujących adresach:- ul. Abrahama 66/14
- ul. Batalionów Chłopskich 14/2,
- ul. Batorego 22/9,
- ul. Bp. Dominika 18/7,
- ul. Chrzanowskiego 21/9,
- ul. Chwarznieńskiej 176A/4,
- ul. Chylońskiej 138/1
- ul. Dąbrowskiego 51/1,
- ul. Dickmana 38/219,
- ul. Handlowej 9B/29
- ul. Legionów 52/3,
- ul. Legionów 84/6,
- ul. Morskiej 93/68 A i B
- ul. Morskiej 212/9,
- ul. Olchowej 4,
- ul. Puckiej 100A,
- ul. Rolniczej 16/53,
- ul. Warszawskiej 53/16
- ul. Waszyngtona 30/21,
- ul. Węglowej 20A/1
- ul. Widnej 4/26,
- ul. Widnej 10D/5,
- ul. Zacisznej 2,
- ul. Zamenhofa 14/24,
- ul. Zamenhofa 9/2,
- ul. Zamenhofa 9/40,
- ul. Zbożowej 30/8,
- ul. Żeglarzy 5/24,
- ul. Żeglarzy 5/31,
- ul. Żeglarzy 5/33,
- ul. Żeglarzy 5/40,
- ul. Żeglarzy 7/15,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 106596,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie części 3 do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie renowacji historycznej stolarki okiennej w lokalach gminnych położonych przy:- ul. Abrahama 71/6,
- ul. Abrahama 71/16
- ul. Arciszewskich 30A/4
- ul. Dembińskiego 14I/5
- ul. Pawia 16,
- ul. Surmana 4/23,
- ul. Świętojańskiej 61/5
- ul. Szczecińskiej 30/2
- ul. Zbożowej 30/5
- ul. Zbożowej 30/8
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 63725,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156324 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182011,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174616,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mirosław Mendykowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Mendykowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581316932
7.3.3) Ulica: Chylońska
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-007
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174616,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81519,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114820,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81519,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Mirosław Mendykowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agnieszka Mendykowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581316932
7.3.3) Ulica: Chylońska
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-007
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81520,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do dnia otwarcia ofert w zakresie części 3 nie złożono żadnych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.