Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00176155/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej na ulicy Kwiatowej w Cewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 861-34-60
1.5.8.) Numer faksu: 59 861-34-62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej na ulicy Kwiatowej w Cewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd1bc58-d9f7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038092/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa drogi gminnej na ul. Kwiatowej w Cewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176155
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 537548,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej ul. Kwiatowej w Cewicach.
Inwestycja została dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Zakres przedmiotu zamówienia
1. Kanalizacja deszczowa:
a) Roboty ziemne – w obrębie istniejącego uzbrojenia roboty bezwzględnie należy wykonywać ręcznie.
b) Kanalizację deszczową należy wykonać z rur PVC SN8 łączonych na wcisk
o średnicy Ø300 – min. 149,7 mb, z rur PVC SN8 łączonych na wcisk
o średnicy Ø200 – min. 16 mb.
c) Wpusty uliczne w konstrukcji monolitycznej żelbetowej z osadnikiem piasku
o średnicy Ø500 – min. 10 szt.
d) Studzienki rewizyjne żelbetowe o średnicy Ø1200 w konstrukcji monolityczno-prefabrykowanej – min. 5 szt.
2. Oświetlenie:
a) Roboty ziemne – w obrębie istniejącego uzbrojenia roboty bezwzględnie należy
wykonać ręcznie.
b) Montaż słupa oświetleniowego stalowego o wys. min. 9 m – min. 3 szt.
c) Montaż opraw oświetleniowych 100 W, strumień świetlny min. 8600 lm min. 3 szt.
d) Wszelkie pomiary i badania należy wykonać zgodnie z projektem, potwierdzone odpowiednimi protokołami.
3. Kanał technologiczny:
a) Roboty ziemne – w obrębie istniejącego uzbrojenia roboty bezwzględnie należy wykonywać ręcznie.
b) Kanał wykonać z rury HDPE 110 – min. 167,5 ,0 mb.
4. Budowa drogi:
a) Budowa drogi gminnej na dz. nr 23/8 ul. Kwiatowej w miejscowości Cewice
o długości min167,5 mb i szerokości min 4,5 m. Nawierzchnia drogi z kostki brukowej betonowej o gr. min 8 cm koloru szarego – min. 930,0 m2; całość odcinka ograniczona obustronnie krawężnikami betonowymi wystającymi o wymiarach 15x30x100 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Konstrukcja jezdni: warstwa odsączająca z piasku gr. min 10 cm, warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 gr. min 15 cm, warstwa podbudowy z chudego betonu – min 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. min 3 cm.
b) Chodnik należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 6 w kolorze szarym, grafitowym i żółtym wg załączonego wzoru – min. 207,0 m2. Konstrukcja chodnika: warstwa odsączająca z piasku gr. min 5 cm, warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 gr. min 10 cm, podsypka cementowo-piaskowa gr. min 3 cm. Chodnik ograniczony obustronnie obrzeżem betonowym.
c) Zjazdy należy wykonać z kostki brukowej betonowej gr. min 8 cm w kolorze grafitowym – min. 102,0 m2. Konstrukcja zjazdu: warstwa odsączająca
z piasku gr. min 10 cm, warstwa podbudowy z KŁSM 0/31,5 gr. min 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa – gr min 3 cm. Od strony drogi krawężniki najazdowe wtopione na hmax=4 cm zakończone opornikami wtopionymi na „zero”.
d) Humusowanie i obsianie trawą pasa zieleni oraz pobocza, nasadzenie w pasie zieleni między jezdnią, a chodnikiem dla pieszych drzew liściastych np. Sorbus aucuparia – min. 28,0 szt.
e) Znaki drogowe pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
f) Regulacji studni, zaworów, kratek ściekowych.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji.
2. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 5 prawa budowlanego.
3. Uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienia opłat z tym związanych na czas realizacji robót.
4. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, kabli, przewodów, kanałów itp. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody
i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
5. W przypadku uszkodzenia kamieni granicznych Wykonawca będzie zobowiązany do ich odtworzenia na własny koszt.
6. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury.
7. Uporządkowanie terenu budowy.
8. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wszystkich niezbędnych instytucji, oraz zarządców sieci o rozpoczęciu prac budowlanych na co najmniej 7 dni wcześniej wraz z uzyskaniem odpowiednich oświadczeń po zakończeniu robót oraz zapozna się z treścią uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej.
9. Wykonawca przed wejściem na tereny będące własnością osób fizycznych zobowiązany jest do ich powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, co najmniej 7 dni wcześniej. Po wykonaniu robót na działkach prywatnych, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od właściciela pisemnego oświadczenia, że nie wnosi on uwag do wykonanych robót oraz, że teren został uporządkowany.
10. Prowadzenia prac w sposób umożliwiający wjazd na posesję.
11. Wykonanie kosztorysu powykonawczego po zakończeniu robót budowlanych.
3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
4. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z niej przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się, ani też nie będzie powodował jakichkolwiek trudności z korzystaniem z powstałej infrastruktury.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1. Roboty ziemne,
2. Roboty brukarskie,
3. Roboty montażowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523219,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 942196,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523219,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWO-HANDLOWA W ROKITKACH ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8420003015
7.3.3) Ulica: ROKITKI 24,
7.3.4) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-116
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWO-HANDLOWA W ROKITKACH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWO-HANDLOWA W ROKITKACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523219,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.