eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułów › "Przebudowa budynku świetlico remizy w Sułowie z dostosowaniem go do nowej funkcji biblioteki"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa budynku świetlico remizy w Sułowie z dostosowaniem go do nowej funkcji biblioteki"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna im. Feliksy Poździk w Sułowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001001770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sułów 143

1.5.2.) Miejscowość: Sułów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-448

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 682 64 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@sulow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulow.naszabiblioteka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.sulow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa budynku świetlico remizy w Sułowie z dostosowaniem go do nowej funkcji biblioteki"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4beb6b-f92b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235099/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GBP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa budynku świetlico remizy w Sułowie z dostosowaniem go do nowej funkcji biblioteki”.
1. W ramach robót budowlanych zostanie przebudowany istniejący budynek świetlico - remizy w Sułowie z dostosowaniem go do nowej funkcji biblioteki. Dla potrzeb biblioteki zostanie zaadaptowane całe piętro budynku oraz część parteru, w której znajdują się obecne jej pomieszczenia. Funkcje pozostałej części budynku nie ulegną zmianie. Na parterze zostanie wydzielone pomieszczenie spotkań. W ramach przebudowy budynku zostanie przebudowana istniejąca klatka schodowa. W celu ułatwienia komunikacji między piętrami dla potrzeb osób niepełnosprawnych na schodach zostanie zamontowana platforma schodowa. Na parterze budynku pomieszczenia gospodarcze zostaną zaadoptowane na potrzeby biblioteki. Dodatkowo na parterze zostanie wykonane WC dla osób niepełnosprawnych oraz WC ogólnodostępne. Roboty obejmują również adaptację istniejącego pomieszczenia biurowego na pomieszczenie socjalne. Na piętrze budynku nie zmieni się znacząco układ funkcjonalny. W ramach inwestycji w dotychczasowym pomieszczeniu socjalnym zostanie wykonana pracownia zajęć kulinarnych, a w jednym z pomieszczeń magazynowych będzie pracownia poligrafii. W pomieszczeniach biurowych zostanie wyodrębnione pomieszczenie do pracy cichej, a w pozostałych pomieszczeniach powstanie studio nagrań. Pomieszczania piwnic pozostają bez zmian. W celu ułatwienia dostępności do budynku dla osób niepełnosprawnych zostanie dokonana przebudowa schodów zewnętrznych i istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych.

W ramach robót budowlanych zostaną wykonane następujące roboty:

- roboty rozbiórkowe,
- roboty betoniarskie,
- nadproża stalowe,
- roboty murarskie wewnątrz budynku,
- roboty tynkarskie,
- ścianki działowe z płyt gipsowo kartonowych+ sufit podwieszany,
- wzmocnienie konstrukcji dachowej, wymiana podbitki i orynnowania,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- pasy oddzielające z wełny mineralnej,
- wylewki samopoziomujące i okładziny podłogowe,
- okładziny ścienne,
- wygłuszenie sali widowiskowej i studia nagrań,
- roboty malarskie,
- przebudowa pochylnia dla niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych,
- roboty montażowe

2. Roboty elektryczne obejmują wykonanie instalacji elektrycznych w przebudowywanym
budynku świetlico - remizy w Sułowie w tym między innymi:

 wyłącznik główny prądu p.poż. budynku oraz instalacji fotowoltaicznej,
 wewnętrzną linię zasilającą bibliotekę,
 instalacje elektryczne i teletechniczne wewnętrzne,
 rozdzielnice elektryczne bezpiecznikowe,
 instalację oświetlenia podstawowego,
 instalację oświetlenia awaryjnego,
 zasilanie obwodów wymagających indywidualnego zabezpieczenia,
 instalację gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia,
 instalacje teletechniczne, sieć internetową, instalację TV, monitoring,
 instalację przyzywową WC dla NPS,
 instalację fotowoltaiczną na dachu budynku,
 szafy teletechniczne,
 instalację odgromową i uziemiającą,
 prowadzenie instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
 system oddymiania,
 zasilanie wentylacji mechanicznej, klimatyzacji,
 zasilanie reflektorów, ruchomych głów, sterowanie, nagłośnienie,
 zasilanie kuchni elektrycznej i platformy schodowej.

3. Zakres robót sanitarnych obejmuje budowę przyłącza wodociągowego, a także instalacji wewnętrznych przebudowywanego budynku: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, hydrantowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji.

Dokładny opis i zakres poszczególnych robót obejmują projekty techniczne oraz przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312320-6 - Montaż anten telewizyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych w ramach zadania
„Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja wyposażenia Gminnej Biblioteki Publicznej im. Feliksy Poździk w Sułowie” ogłoszonego w BZP w dniu 1 lipca 2022r. pod nr 2022/BZP 00235099/01, do upływu składania ofert tj. do dnia 26 lipca 2022r. do godz. 10.00 wpłynęła 1 oferta. Kryterium oceny ofert była cena oraz długość okresu gwarancji. Wykonawca złożył ofertę na kwotę 2.177.100,00 zł brutto z terminem udzielenia gwarancji na okres 60 miesięcy. Maksymalna kwota, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania wynosi 1.770.939,95 zł brutto. Wobec tego, że kwota złożonej oferty znacznie przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zadania, zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2177100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2177100,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.