eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › "Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim wraz z nadzorem inwestorskim" realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim wraz z nadzorem inwestorskim” realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim wraz z nadzorem inwestorskim” realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f64b29da-cfe7-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067959/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 „Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim wraz z nadzorem inwestorskim” realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.6.2024.RD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 19952223,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowej pn. „Modernizacja dróg powiatowych w Powiacie Wołowskim wraz z nadzorem inwestorskim”, w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

1) Przedmiotem zamówienia w części 1 jest wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego, polegających na remoncie nawierzchni odcinków dróg powiatowych o łącznej długości 31,983 km;

Część 1 - wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim
1. Zakres robót objętych modernizacją obejmuje miedzy innymi:
1) utwardzenie poboczy frezowinami (zebranie nadmiaru ziemi – zawyżone pobocza)
2) wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy drogi
3) wykonanie warstw bitumicznych nawierzchni z betonu asfaltowego

2. Zakres zamówienia podzielony został na 8 odcinków:
1) Odcinek 1: DP 1274D Wińsko – gr. powiatu trzebnickiego dł. 10,3 km ,KL drogi Z
2) Odcinek 2: DP 1277D Wińsko – Smogorzówek dł. 5,02 km, KL drogi Z
3) Odcinek 3: DP 1113D Rudawa – Smogorzów Wielki dł. 2,55 km, KL drogi Z
4) Odcinek 4: DP 1275D Wińsko – Kozowo dł. 1,607 km, KL drogi Z
5) Odcinek 5: DP 1114D Głębowice – Pełczyn dł. 5,44 km, KL drogi Z
6) Odcinek 6: DP 1353D gr. pow. trzeb. – Godzięcin dł. 3,653 km, KL drogi Z
7) Odcinek 7: DP 1291 D od. Naborów – DW 341 dł. 1,876 KL drogi Z
8) Odcinek 8: DP Pogalewo Wielkie – Pogalewo Małe (dawna DW 341) dł. 1,537 KL drogi Z

3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentów SWZ, tj. Opisu przedmiotu zamówienia, Przedmiaru robót, map sytuacyjnych oraz obowiązujących przepisów prawa polskiego i wiedzą techniczną;
2) Opracowanie Projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem wraz z wyniesieniem oznakowania tymczasowego w terenie;
3) Opracowanie Projektu stałej organizacji ruchu dla wyniesionych progów zwalniających, zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem wraz z wykonaniem oznakowania stałego w terenie;
4) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót;
5) Przekazanie zrealizowanych obiektów Zamawiającemu;
6) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych;
7) Opracowanie planu BIOZ (jeżeli jest wymagane).

4. Szczegółowy zakres robot dla części 1 zawiera Opis przedmiotu zamówienia i Przedmiar robót, stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 19465583,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowej pn. „Modernizacja dróg powiatowych w Powiacie Wołowskim wraz z nadzorem inwestorskim”, w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2) Przedmiotem zamówienia w części 2 jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego.

Część 2 – pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim.
Zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego, zwanego dalej Wykonawcą, związanych z realizacją przedmiotu umowy zawiera min.:
1) udział przy przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót przez Zamawiającego;
2) sprawowanie kontroli zgodności robót budowlanych z dokumentacją SWZ i zgłoszeniem i innymi decyzjami, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Umową o realizację robót i harmonogramem robót;
3) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego (co najmniej 1 raz w miesiącu, lub częściej w zależności od potrzeb) i innych niezbędnych instytucji (w przypadku takiej konieczności);
4) kontrolowania terminowości wykonania robót w stosunku do harmonogramu robót i potwierdzania ich należytego wykonania w stosownych protokołach odbioru robót, np. sprawdzania zestawień wykonawcy zadania inwestycyjnego, wartości zakończonych i odebranych robót wraz z potwierdzeniem kwot do wypłaty;
5) składania comiesięcznych sprawozdań z postępu robót. W sprawozdaniu należy przedstawić szczegółowy wykaz robót wykonanych w okresie sprawozdawczym i narastająco od początku inwestycji oraz analizę zgodności postępu robót z harmonogramem;
6) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
7) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac i przekazywanie ich do użytkowania,
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
10) przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem,
11) udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót,
12) dokonanie odbiorów robót,
13) nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż jeden raz dziennie oraz na każde żądanie Zamawiającego, a także w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych,
14) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
15) opiniowanie wniosków od wykonawcy robót budowlanych oraz ich przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu, w szczególności w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne), a także ustalania sposobu wykonania tych robót, w terminie 5 dni od złożenia przez wykonawcę zadania inwestycyjnego stosownego wniosku,
16) opracowywania opinii dotyczących ewentualnych wad wykonanych robót budowlanych wraz z proponowanym terminem ich usunięcia
17) prawo żądania od kierownika budowy lub kierownika robót wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
18) kontrolę jakości używanych materiałów łącznie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
19) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w wykonanych robotach oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
20) dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbiorów prac zanikających i ulegających zakryciu,
21) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązany jest do:
a) stwierdzenia gotowości do odbioru,
b) przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru,
22) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
23) pobyt na terenie realizacji inwestycji w każdym przypadku gdy zaistnieje taka potrzeba (nie rzadziej jednak niż raz dziennie) w okresie realizacji robót budowlanych oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę,
24) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
25) potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych,
26) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
27) udział w czynnościach przekazania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i udział w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego,
28) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy robót budowlanych przez cały okres budowy.
29) Wykonawca zobowiązuje się do wypełniania obowiązków, których zakres został określony w niniejszej umowie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. 2020 poz. 1333), dokumentacją SWZ oraz przepisami BHP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 486639,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19599747,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23049159,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19599747,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631014321

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wszystkie części zamówienia z wyłączeniem wykonania robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19599747,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146862,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146862,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146862,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STARBEM Jakub Starczewski, Tomasz Bem S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361505789

7.3.3) Ulica: UL. MICKIEWICZA 10

7.3.4) Miejscowość: Krobia

7.3.5) Kod pocztowy: 63-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146862,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.