Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138439/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00151419/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 16A
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-003
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial@dobraszczecinska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dobraszczecinska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/dobraszczecinska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bd17e47-c6c1-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030731/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Modernizacja pomieszczeń w Dobrej ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138439/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WKI.ZP.271.12.2022.LT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przebudowa istniejącej klatki schodowej, która pełnić będzie funkcję komunikacji pionowej i obsługiwać będzie zespół pomieszczeń na piętrze niezależnie od istniejącej części mieszkalnej; zmiana sposobu użytkowania istniejącego lokalu mieszkalnego na lokal biurowy i przebudowę istniejących pomieszczeń w celu dostosowania ich do nowej funkcji, tj. wyodrębnienie korytarza komunikacyjnego, wydzielenie części biurowej, wydzielenie zaplecza socjalnego, wydzielenie pomieszczenia WC i pomieszczenia gospodarczego; wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; wody zimnej; c.w.u.; instalacji kanalizacji sanitarnej; instalacji wentylacji mechanicznej; instalacji klimatyzacji; przebudowa rozdzielnicy głównej RG; przebudowa instalacji elektrycznej gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego i awaryjnego; przebudowa lokalnej sieci komputerowej LAN; wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu; wykonanie instalacji zasilającej dla urządzeń klimatyzacji i wentylacji.
Wydzielenie z istniejącego holu pomieszczenia kasy za pomocą ścian działowych lekkich ze wzmocnieniem ich konstrukcji poszyciem z blach stalowej oraz zmianę aranżacji istniejącego sanitariatu z zamurowaniem otworu wejściowego od strony holu i wykonaniem nowego wejścia od strony korytarza. Pomieszczenie kasy będzie funkcjonować w ramach planowanego zespołu biurowego na piętrze.
Przebudowa rozdzielnicy głównej RG, w tym przystosowanie zasilania do wzrostu mocy elektrycznej na 50 kW, tj. demontaż istniejącej oraz budowę nowej rozdzielnicy głównej RG; roletę okienną przysłaniającą istniejącą RG należy zdemontować; nową należy montować w miejscu istniejącej; do projektowanej RG należy przenieść istniejący układ pomiarowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32427000-2 - System sieciowy
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934780,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1353000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934780,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Westpom Building Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa UNIT Sławomir Janusz Lewicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513228971
7.3.3) Ulica: ul. Krajobrazowa 5a
7.3.4) Miejscowość: Dobra
7.3.5) Kod pocztowy: 72-003
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934780,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI DOBRA
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Poprawa bezpieczeństwa Mieszkańców Gminy Dobra przez budowę oświetlenia i monitoringu w Parku imienia Jana Pawła II w Dobrej
- Grzepnica wymiana starej stalowej sieci wodociągowej zasilającej budynki od nr 2 do nr 11
- Przebudowa stacji uzdatniania wody - SUW "Róży Wiatrów" wraz z budową drogi dojazdowej ...
- Remont pomieszczeń budynku DPS Skęczniew 2024 - I etap - pomieszczenia różne
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Mszczonowie o klatkę schodową z windą - w celu dostosowania placówki oświatowej dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności"
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.