eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685496

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecińska 16A

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-003

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial@dobraszczecinska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dobraszczecinska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/dobraszczecinska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń w Dobrej, ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bd17e47-c6c1-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030731/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Modernizacja pomieszczeń w Dobrej ul. Graniczna, na potrzeby Urzędu Gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138439/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WKI.ZP.271.12.2022.LT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przebudowa istniejącej klatki schodowej, która pełnić będzie funkcję komunikacji pionowej i obsługiwać będzie zespół pomieszczeń na piętrze niezależnie od istniejącej części mieszkalnej; zmiana sposobu użytkowania istniejącego lokalu mieszkalnego na lokal biurowy i przebudowę istniejących pomieszczeń w celu dostosowania ich do nowej funkcji, tj. wyodrębnienie korytarza komunikacyjnego, wydzielenie części biurowej, wydzielenie zaplecza socjalnego, wydzielenie pomieszczenia WC i pomieszczenia gospodarczego; wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; wody zimnej; c.w.u.; instalacji kanalizacji sanitarnej; instalacji wentylacji mechanicznej; instalacji klimatyzacji; przebudowa rozdzielnicy głównej RG; przebudowa instalacji elektrycznej gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego i awaryjnego; przebudowa lokalnej sieci komputerowej LAN; wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu; wykonanie instalacji zasilającej dla urządzeń klimatyzacji i wentylacji.
Wydzielenie z istniejącego holu pomieszczenia kasy za pomocą ścian działowych lekkich ze wzmocnieniem ich konstrukcji poszyciem z blach stalowej oraz zmianę aranżacji istniejącego sanitariatu z zamurowaniem otworu wejściowego od strony holu i wykonaniem nowego wejścia od strony korytarza. Pomieszczenie kasy będzie funkcjonować w ramach planowanego zespołu biurowego na piętrze.
Przebudowa rozdzielnicy głównej RG, w tym przystosowanie zasilania do wzrostu mocy elektrycznej na 50 kW, tj. demontaż istniejącej oraz budowę nowej rozdzielnicy głównej RG; roletę okienną przysłaniającą istniejącą RG należy zdemontować; nową należy montować w miejscu istniejącej; do projektowanej RG należy przenieść istniejący układ pomiarowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32427000-2 - System sieciowy

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934780,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1353000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934780,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Westpom Building Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa UNIT Sławomir Janusz Lewicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513228971

7.3.3) Ulica: ul. Krajobrazowa 5a

7.3.4) Miejscowość: Dobra

7.3.5) Kod pocztowy: 72-003

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934780,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.