eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz w części wsi Łupki



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz
w części wsi Łupki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241226

1.5.8.) Numer faksu: 874241238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz
w części wsi Łupki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68366326-f2c0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029361/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz w części wsi Łupki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220395/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Org.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41313,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz na podstawie Uchwały Nr XXXVI/398/21 Rady Miejskiej w Piszu
z dnia 22 grudnia 2021 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz w części wsi Łupki. Treść uchwały i załącznik graficzny do Uchwały dostępny jest na stronie BIP Pisz pod linkiem: https://bip.pisz.hi.pl/prawo.php?wiad=2905
2. Opracowanie zmiany Studium dla ww. części obszaru gminy Pisz wymaga dokonania, zarówno w części tekstowej jak i graficznej studium, zmian w odniesieniu do wszystkich treści, które w wyniku wprowadzonej zmiany przestają być aktualne. Opracowanie zmiany Studium wymaga dokonania zmian w zakresie określonym w art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3. Obszar przedmiotowego opracowania (określony na załączniku graficznym do Nr XXXVI/398/21 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 22 grudnia 2021 r. w sprawie przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Pisz w części wsi Łupki) położony jest pomiędzy północno – wschodnią granicą administracyjną miasta Pisz, południowo – zachodnią granicą jeziora Roś i drogą gruntową, stanowiącą własność Gminy Pisz, położoną na działkach
o nr geodezyjnych 1/13 i 219, obręb Łupki, gmina Pisz oraz granicą działki nr 625/1, obręb Łupki, gmina Pisz. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem wynosi około 78,5 ha. Teren ten objęty jest opracowaniem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w którym może być uwzględniona zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna w takim zakresie, w jakim jest ona wyznaczona w obowiązującym obecnie Studium, tj. w pasie o maksymalnej szerokości około 100 m przy drodze gruntowej - gminnej, położonej na działkach o nr 1/13 i 219, obręb Łupki. Zapotrzebowanie właścicieli działek objętych opracowaniem planu miejscowego na nową zabudowę jest większe niż wyznaczone w obowiązującym Studium (około 100-metrowy pas). W związku
z powyższym, aby zwiększyć obszar pod zabudowę oraz zmienić przeznaczenie terenów z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową, usług turystycznych i tereny wypoczynkowe na obecnych terenach rolnych, należy uprzednio takie przeznaczenie terenów wprowadzić w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i gminy Pisz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęły dwie oferty, wszystkie złożone w postępowaniu oferty, zostały odrzucone. Oferta nr 1 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy, ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Wykonawca Biuro Planowania Rozwoju Warszawy Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Złotej 59 w dniu 30 czerwca 2022 r. o godz. 21:58 na adres skrzynki ePUAP Urzędu Miejskiego w Piszu złożył zgłoszenie oferty. Podczas deszyfrowania oferty na stronie miniPortalu Zamawiający postępując zgodnie z instrukcją, po wybraniu opcji "Deszyfrowanie" i wybraniu pliku przesłanego przez Wykonawcę nie odszyfrował oferty, a jako rezultat deszyfrowania pojawił się komunikat w brzmieniu: "WYBRANY PLIK NIE ZOSTAŁ PRZESŁANY PRZEZ EPUAP". Oferta została pobrana ze skrzynki ePUAPu Urzędu Miejskiego w Piszu, jednak nie widnieje na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W związku z zaistniałą sytuacją Komisja Przetargowa zwróciła się do Urzędu Zamówień Publicznych z wnioskiem o wyjaśnienia. Urząd Zamówień Publicznych udzielił odpowiedzi, iż przyczyną braku możliwości deszyfrowania oferty był błąd po stronie Wykonawcy polegający na tym, iż Wykonawca składający ofertę powołał się na identyfikator postępowania z platformy e-Zamówień a nie z miniPortalu, strony na której prowadzone jest postępowanie, w związku z powyższym nie ma możliwości odszyfrowania i odczytania oferty złożonej przez Wykonawcę. Oferta nr 2 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 ustawy, ponieważ została złożona po terminie składania ofert. Wykonawca KANON Spółka z o.o. przy ul. Nadarzyńskiej 54, 05-805 Otrębusy w dniu 1 lipca 2022 r. o godz. 10:04 złożył ofertę wraz z załącznikiem nr 2 do SWZ oraz załącznikiem nr 7 do SWZ na stronie prowadzonego postępowania - miniPortal. Zgodnie z brzmieniem pkt 8.1 Ogłoszenia o zamówieniu nr 2022/BZP 00220395/01 z dnia 23 czerwca 2022 r. oraz w cz. XIII ust. 2 SWZ Zamawiający określił termin składania ofert na 1 lipca 2022 r. do godz. 10.00. Ponadto w cz. XIII ust. 18 SWZ poinformował, że oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie odrzucona. Zamawiający prześledził historię złożenia oferty przez Wykonawcę. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ został podpisany przez Wykonawcę o godz. 9.57:41, oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ zostało podpisane przez Wykonawcę o godz. 9.57:43, natomiast oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ zostało podpisane przez Wykonawcę o godz. 9.57:43. Na stronie prowadzone postępowania – miniPortal widnieje informacja iż oferta wraz z ww. załącznikami została złożona przez ePUAP 1 lipca 2022 r. o godz. 10:04. Zamawiający sprawdził również, iż w dniu składania ofert nie wystąpiła awaria sytemu teleinformatycznego. Zamawiający w cz. XIII ust. 21 SWZ zastrzegł, że chwilą złożenia oferty jest czas na serwerze obsługującym miniPortal, który zapisuje wysyłane na niego dane z dokładnością, co do setnej części sekundy. Na serwerze odsługującym miniPortal datą przekazania oferty jest 2022-07-01T10:04:09.903. W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 2 ustawy, mówiący o tym, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.