eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lgota Wielka › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka część II



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60

1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 680 13 81

1.5.8.) Numer faksu: 44 680 17 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lgotawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f353af6b-f915-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024385/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lgota Wielka cz II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234812/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.IR.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Przebudowa drogi gminnej nr 112302E (Brudzice - Janów) - realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
1) wykonaniu prac projektowych,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni,
3) wykonaniu obustronnych poboczy z kruszywa łamliwego,
4) wykonaniu nowej konstrukcji na odcinku od km 0+000,00 do km 0+300,00,
5) budowie kanału technologicznego lub uzyskanie zwolnienia z obowiązku jego budowy
Opis części I , o której mowa został wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ i obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej nr 112302E (Brudzice – Janów) oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji, poprzedzonych opracowaniem koncepcji architektoniczno – budowlanej i technologicznej,
2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę/ dokonanie zgłoszenia budowy przyjętego bez sprzeciwu we właściwym organie administracji architektoniczno – budowalnej, poprzedzonego uzyskaniem niezbędnych warunków, decyzji, opinii i uzgodnień,
3) wykonanie robót budowlanych ;
4) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla tej inwestycji
5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia decyzji na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania (o ile jest wymagane),
7) wykonanie innych czynności niewymienionych powyżej, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 440000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Przebudowa drogi gminnej nr 112309E (Brudzice – Kotlewy)- realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
1) wykonaniu prac projektowych ,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni,
3) wykonaniu poszerzeń podbudowy,
4) wykonaniu chodnika jednostronnego,
5) wykonaniu zjazdów z kostki betonowej i bitumicznych,
6) wykonaniu obustronnych poboczy z kruszywa łamliwego i gruntowych,
7) wykonaniu nowej konstrukcji,
8) wykonaniu rowów i przepustów,
9) budowie kanału technologicznego lub uzyskanie zwolnienia z obowiązku jego budowy
10) wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego,
Opis części II, o której mowa został wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ i obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej nr 112309E (Brudzice – Kotlewy) oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji, poprzedzonej opracowaniem koncepcji architektoniczno – budowlanej i technologicznej,
2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę/ dokonanie zgłoszenia budowy przyjętego bez sprzeciwu we właściwym organie administracji architektoniczno – budowalnej, poprzedzonego uzyskaniem niezbędnych warunków, decyzji, opinii i uzgodnień,
3) wykonanie robót budowlanych,
4) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla tej inwestycji
5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia decyzji na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania (o ile jest wymagane),
7) wykonanie innych czynności niewymienionych powyżej, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 4500000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Przebudowa drogi gminnej nr 112308E (Krępa - Józefina) - realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na :
1) wykonaniu prac projektowych,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni,
3) wykonaniu poszerzeń podbudowy,
4) wykonaniu chodnika jednostronnego,
5) wykonaniu zjazdów z kostki betonowej i bitumicznych,
6) wykonaniu poboczy z kruszywa łamliwego,
7) wykonanie rowów i przepustów,
8) budowie kanału technologicznego lub uzyskanie zwolnienia z obowiązku jego budowy
9) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
Opis części III, o której mowa został wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ i obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej nr 112308E (Krępa - Józefina) oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji, poprzedzonej opracowaniem koncepcji architektoniczno – budowlanej i technologicznej,
2) uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę/ dokonanie zgłoszenia budowy przyjętego bez sprzeciwu we właściwym organie administracji architektoniczno – budowalnej, poprzedzonego uzyskaniem niezbędnych warunków, decyzji, opinii i uzgodnień,
3) wykonanie robót budowlanych,
4) przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla tej inwestycji
5) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
6) uzyskanie w imieniu Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia decyzji na użytkowanie lub zgłoszenia do użytkowania (o ile jest wymagane),
7) wykonanie innych czynności niewymienionych powyżej, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2020000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę w odniesieniu zarówno do części I, części II jak i części III przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zmierzała przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1466775,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1466775,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę w odniesieniu zarówno do części I, części II jak i części III przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zmierzała przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7250850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7250850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę w odniesieniu zarówno do części I, części II jak i części III przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zmierzała przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3308700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3308700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.