eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad robotami budowlanymi dotyczącymi realizacji zadania pn.: "Remont ul. Pocztowej w Dzierżoniowie".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad robotami budowlanymi dotyczącymi realizacji zadania pn.: „Remont ul. Pocztowej w Dzierżoniowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +487464508802

1.5.8.) Numer faksu: +487464508882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad robotami budowlanymi dotyczącymi realizacji zadania pn.: „Remont ul. Pocztowej w Dzierżoniowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce536410-f211-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013496/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Remont ul. Pocztowej - nadzór drogowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219208/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.43.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50117,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad robotami budowlanymi dotyczącymi realizacji zadania pn. „Remont ul. Pocztowej w Dzierżoniowie”.
Inwestycja będzie dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w zakresie m.in.:
a) wykonania robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni jezdni i chodników (wraz z podbudową), krawężników, obrzeży, i elementów przeznaczonych do demontażu,
b) wykonania nowej nawierzchni jezdni i zjazdów z kostek kamiennych, granitowych ciętych wraz z wykonaniem podbudowy i konstrukcji oraz ułożeniem nowych krawężników i obrzeży kamiennych,
c) wykonania nowej nawierzchni chodników z kostek i płyt kamiennych, granitowych płomieniowanych wraz z wykonaniem podbudowy i konstrukcji oraz ułożeniem nowych obrzeży kamiennych,
d) wykonania robót towarzyszących w pasie drogowym m.in. remontu naświetli okien piwnicznych i zsypów zlokalizowanych w ciągu ulicy wraz z remontem kamiennych schodów przy budynku nr 3 oraz murku kamiennego i wymiany jego przykrycia,
e) odtworzenia zniszczonych terenów zielonych,
f) wprowadzenia i utrzymanie czasowej organizacji ruchu,
g) wprowadzenia i utrzymanie stałej organizacji ruchu,
h)wymiany istniejących wpustów deszczowych wraz z osadnikami i przykanalikami na nowe klasy D400, w tym wyregulowanie do zaprojektowanych rzędnych (nowego poziomu nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów) wszystkich pokryw, skrzynek, studni, urządzeń obcych sieci uzbrojenia terenu (kanalizacja sanitarna, deszczowa, sieć telekomunikacyjna, ciepłownicza) oraz zasuw i zaworów znajdujących się w pasie realizowanych robót drogowych (wraz z wymianą zniszczonych elementów),
i)montażu i regulacji na obszarze prowadzonych prac nowych pierścieni odciążających wraz z płytami nastudziennymi na studniach deszczowych i sanitarnych wraz z wyminą włazów i pokryw na nowe żeliwne z wypełnieniem, z betonu.
3) Szczegółowy zakres robót określają;
1. Projekt Budowlany: „Remont ul. Pocztowej w Dzierżoniowie wraz z przebudową sieci oświetlenia ulicznego ”.
2. Projekt Wykonawczy: „Remont ul. Pocztowej w Dzierżoniowie wraz z przebudową sieci oświetlenia ulicznego ”.
3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: „Remont ul. Pocztowej w Dzierżoniowie wraz z przebudową sieci oświetlenia ulicznego ”.
4. Projekcie stałej organizacji ruchu: „Remont ul. Pocztowej w Dzierżoniowie wraz z przebudową sieci oświetlenia ulicznego ”.
5. Zaświadczenie tut. Starostwa z dn. 8 lipca 2020r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
4) Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje obowiązki i prawa określone w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 2351 z póź. zm.), jak również uczestniczenie w radach budowy zwoływanych przez Zamawiającego, a odbywających się raz w tygodniu oraz w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i ich sprawdzanie oraz potwierdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej w formie pisemnej.
Realizując zapisy art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do podjęcia działań na każde żądanie wykonawcy robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120540 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "Inwest - Projekt" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890536270

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 15a

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-306

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.