eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Bieżące utrzymanie dróg i zielenina terenie Gminy Kozienice w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące utrzymanie dróg i zielenina terenie Gminy Kozienice w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.4.2.) Miejscowość: Kozienice

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozienice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278793

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00275029/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz zieleni na terenie miasta i gminy Kozienice obejmujące:
1. Remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie:
1) Remonty dróg o nawierzchni nieutwardzonej – wykonanie wzmocnienia odcinków dróg kruszywem o różnych frakcjach od 4 – 31,5 w sołectwach Gminy Kozienice. Rodzaj materiału /frakcji/ będzie ustalany na bieżąco/.
a. Wykaz zadań do realizacji ze środków sołeckich i ich wysokość z podaniem sołectw, będzie zawierał załącznik. Szczegółową lokalizację Wykonawca uzgodni z sołtysem. - ok. 1000 t /do wysokości środków finansowych sołectwa/.
2) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z tłucznia i klińca w ilości ok. 1500 ton, na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
a. Kruszywo 0-63mm – 200 t
b. Kruszywo 16-31mm – 400 t
c. Kruszywo 31-63mm – 250 t
d. Kruszywo 4-31,5mm – 250 t
e. Kruszywo 8-16mm – 250 t
f. Kruszywo 0-31,5mm – 100 t
g. Kruszywo 0-8 mm – 40 t
h. Kruszywo 2-8mm – 10 t
3) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z gruzu z wysypiska na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
4) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu szlaki w ilości
ok. 600 t,
5) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu żwiru, piachu w ilości ok. 100 t,
6) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu gruzu
z wysypiska w ilości ok. 1200 t,
7) Ścinka poboczy przy drogach gminnych - ścinanie zawyżonych poboczy dróg gminnych
– ok. 1000 m2, obejmujące usunięcie gałęzi, kamieni itp., ścięcie poboczy z nadaniem wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie powierzchni ściętego pobocza, wywóz nadmiaru gruntu, uzupełnienie poboczy po ścince mieszaniną gruntu uzyskanego ze ścinki poboczy z kruszywem 0 - 31,5 mm w stosunku 50/50, wg wskazań Zamawiającego, zagęszczenie miejsc uzupełnionych,
8) Usuwanie krzaków, drzew i pni - w ilości ok. 2 000 m2 (na wskazanie Zamawiającego),
9) Pielęgnacja zielni przydrożnej w tym nasadzenia nowych drzew,
10) Koszenie poboczy przy drogach gminnych oraz terenów wokół mostów – ok.2 x 180 000m2 + 1 x 140 000m2=ok.500 000m2 w tym: koszenie ręczne lub mechaniczne, wywóz oraz utylizacja części zielonych,
11) Remonty cząstkowe ulic z betonu asfaltowego polimerami – ok.2 ton,
12) Remonty obiektów mostowych i przepustów,
13) Remonty i konserwacja infrastruktury w obrębie sieci kanalizacji deszczowej,
14) Remonty chodników, dróg, parkingów oraz likwidacja barier dla niepełnosprawnych,
15) Bieżące utrzymanie dróg w zakresie profilowania, uzupełniania nawierzchni, zagęszczania, równania, przy użyciu sprzętu – ok. 50 000m2,
16) Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni z kostek betonowych,
17) Montaż, demontaż, utrzymanie, wiat przystankowych,
18) Remonty w tym wymiana szyb i mycie wiat przystankowych,
19) Czyszczenie korytek odprowadzających wody deszczowe /Janików-Folwark, Nowa Wieś, Przewóz, Staszów, Nowiny, Polna/,
20) Zamiatanie dróg, chodników i parkingów,
21) Czyszczenie rowów przydrożnych, przepustów,
22) Odchwaszczanie nawierzchni dróg w tym opryski, ręczne, mechaniczne czyszczenie nawierzchni,
23) Wykaszanie wokół separatorów oraz koryt rzeki w obrębie wylotów kanalizacji deszczowej,
24) Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i remontów dróg,
25) Wprowadzanie stałych organizacji ruchu na drogach i parkingach,
26) Konserwacja oświetlenia ulicznego,
27) Remont infrastruktury w pasie drogowym np. stojaki na rowery, ławki itp.
28) Pozostały zakres prac nie wymieniony, a niezbędny do realizacji bieżącego utrzymania dróg określany w pisemnych zleceniach.

2. Utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych w zakresie:
a) Ustawienie znaków drogowych – prostowanie i pionowanie,
b) Wymianę znaków drogowych, konserwacja znaków i słupków,
c) Wykonywanie nowego oraz konserwacja istniejącego oznakowania poziomego ok. 3 500m2,

3. Dokonywaniem kontroli oznakowania dróg gminnych pod kątem dbałości o prawidłowe ich ustawienie w tym jakości oznakowania, kontrola stanu nawierzchni dróg utrzymywanych
i zarządzanych przez Gminę, chodników, parkingów, ciągów pieszo rowerowych, przepustów, korytek odprowadzających wody deszczowe oraz wiat przystankowych z wykonaniem wpisu do dziennika objazdu dróg. Wykonawca w trakcie objazdu dróg dokona ustawienia znaków /przekręcenia, pionowania, przykręcenia, czyszczenia/ i odnotuje to w dzienniku objazdu dróg.
W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego np. duży ubytek, zapadnięcie
w nawierzchni drogi i chodnika oznakuje miejsce poprzez jego wygrodzenie i dokona naprawy
z odnotowaniem zdarzenia w dzienniku objazdów.
Wykaz ulic, dróg, parkingów przedstawia załącznik nr 3 do Umowy

4. Utrzymanie czystości w mieście Kozienice w zakresie.

1) Zamiatanie mechaniczne, ręczne ulic, chodników i parkingów.
2) Opróżnianie koszy i ich utrzymanie.
3) Utrzymanie, konserwacja i bieżące naprawy słupów i tablic ogłoszeniowych.
4) Utrzymanie szaletu miejskiego na placu 15-go Stycznia.
5) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych.
6) Inne prace związane z utrzymaniem czystości zlecone przez Gminę ( np. montaż koszy, słupów ulicznych, porządkowanie lub zamiatanie ręczne wyznaczonych terenów, wywóz zgrabionych liści w okresie jesiennym, itp.).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 1 do Umowy

5. Konserwację, renowację i utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Kozienice w zakresie:
1) Odmładzanie żywopłotów.
2) Prześwietlanie i formowanie koron drzew ulicznych.
3) Mechaniczna pielęgnacja trawników.
4) Pielęgnacja drzew ulicznych.
5) Obsadzanie donic i kwietników.
6) Pielęgnacja kwiatów w donicach i kwietnikach.
7) Wygrabianie liści z trawników wiosną z wywozem.
8) Jesienne grabienie trawników z liści z wywozem
9) Ścinanie drzew.
10) Zakładanie trawników.
11) Inne prace zlecone przez Gminę (w tym określone w załączniku nr 2 poz. 12-20).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 2 do Umowy

6. Utrzymanie fontanny na skwerze plac 15-go Stycznia w okresie od 01.05.2022 r.
do 31.10.2022 r.

7. Usługi w zakresie akcji kryzysowych w zakresie:
a) pełnienie dyżurów przez kierowców podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
b) pełnienie dyżurów przez dyspozytorów podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
c) świadczenie usługi transportu materiałów, sprzętu, osób niezbędnych do prowadzenia akcji – według potrzeb,
d) wynajem sprzętu ciężkiego do prowadzenia akcji,
e) dostawa wyposażenia, materiałów, sprzętu na potrzeby akcji.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz zieleni na terenie miasta i gminy Kozienice obejmujące:
1. Remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie:
1) Remonty dróg o nawierzchni nieutwardzonej – wykonanie wzmocnienia odcinków dróg kruszywem o różnych frakcjach od 4 – 31,5 w sołectwach Gminy Kozienice. Rodzaj materiału /frakcji/ będzie ustalany na bieżąco/.
a. Wykaz zadań do realizacji ze środków sołeckich i ich wysokość z podaniem sołectw, będzie zawierał załącznik. Szczegółową lokalizację Wykonawca uzgodni z sołtysem. - ok. 1000 t /do wysokości środków finansowych sołectwa/.
2) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z tłucznia i klińca w ilości ok. 1500 ton, na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
a. Kruszywo 0-63mm – 200 t
b. Kruszywo 16-31mm – 400 t
c. Kruszywo 31-63mm – 250 t
d. Kruszywo 4-31,5mm – 250 t
e. Kruszywo 8-16mm – 250 t
f. Kruszywo 0-31,5mm – 100 t
g. Kruszywo 0-8 mm – 40 t
h. Kruszywo 2-8mm – 10 t
3) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z gruzu z wysypiska na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
4) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu szlaki w ilości
ok. 600 t,
5) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu żwiru, piachu w ilości ok. 100 t,
6) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu gruzu
z wysypiska w ilości ok. 1200 t,
7) Ścinka poboczy przy drogach gminnych - ścinanie zawyżonych poboczy dróg gminnych
– ok. 1000 m2, obejmujące usunięcie gałęzi, kamieni itp., ścięcie poboczy z nadaniem wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie powierzchni ściętego pobocza, wywóz nadmiaru gruntu, uzupełnienie poboczy po ścince mieszaniną gruntu uzyskanego ze ścinki poboczy z kruszywem 0 - 31,5 mm w stosunku 50/50, wg wskazań Zamawiającego, zagęszczenie miejsc uzupełnionych,
8) Usuwanie krzaków, drzew i pni - w ilości ok. 2 000 m2 (na wskazanie Zamawiającego),
9) Pielęgnacja zielni przydrożnej w tym nasadzenia nowych drzew,
10) Koszenie poboczy przy drogach gminnych oraz terenów wokół mostów – ok.2 x 180 000m2 + 1 x 140 000m2=ok.500 000m2 w tym: koszenie ręczne lub mechaniczne, wywóz oraz utylizacja części zielonych,
11) Remonty cząstkowe ulic z betonu asfaltowego polimerami – ok.2 ton,
12) Remonty obiektów mostowych i przepustów,
13) Remonty i konserwacja infrastruktury w obrębie sieci kanalizacji deszczowej,
14) Remonty chodników, dróg, parkingów oraz likwidacja barier dla niepełnosprawnych,
15) Bieżące utrzymanie dróg w zakresie profilowania, uzupełniania nawierzchni, zagęszczania, równania, przy użyciu sprzętu – ok. 50 000m2,
16) Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni z kostek betonowych,
17) Montaż, demontaż, utrzymanie, wiat przystankowych,
18) Remonty w tym wymiana szyb i mycie wiat przystankowych,
19) Czyszczenie korytek odprowadzających wody deszczowe /Janików-Folwark, Nowa Wieś, Przewóz, Staszów, Nowiny, Polna/,
20) Zamiatanie dróg, chodników i parkingów,
21) Czyszczenie rowów przydrożnych, przepustów,
22) Odchwaszczanie nawierzchni dróg w tym opryski, ręczne, mechaniczne czyszczenie nawierzchni,
23) Wykaszanie wokół separatorów oraz koryt rzeki w obrębie wylotów kanalizacji deszczowej,
24) Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i remontów dróg,
25) Wprowadzanie stałych organizacji ruchu na drogach i parkingach,
26) Konserwacja oświetlenia ulicznego,
27) Remont infrastruktury w pasie drogowym np. stojaki na rowery, ławki itp.
28) Pozostały zakres prac nie wymieniony, a niezbędny do realizacji bieżącego utrzymania dróg określany w pisemnych zleceniach.

2. Utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych w zakresie:
a) Ustawienie znaków drogowych – prostowanie i pionowanie,
b) Wymianę znaków drogowych, konserwacja znaków i słupków,
c) Wykonywanie nowego oraz konserwacja istniejącego oznakowania poziomego ok. 3 500m2,

3. Dokonywaniem kontroli oznakowania dróg gminnych pod kątem dbałości o prawidłowe ich ustawienie w tym jakości oznakowania, kontrola stanu nawierzchni dróg utrzymywanych
i zarządzanych przez Gminę, chodników, parkingów, ciągów pieszo rowerowych, przepustów, korytek odprowadzających wody deszczowe oraz wiat przystankowych z wykonaniem wpisu do dziennika objazdu dróg. Wykonawca w trakcie objazdu dróg dokona ustawienia znaków /przekręcenia, pionowania, przykręcenia, czyszczenia/ i odnotuje to w dzienniku objazdu dróg.
W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego np. duży ubytek, zapadnięcie
w nawierzchni drogi i chodnika oznakuje miejsce poprzez jego wygrodzenie i dokona naprawy
z odnotowaniem zdarzenia w dzienniku objazdów.
Wykaz ulic, dróg, parkingów przedstawia załącznik nr 3 do Umowy

4. Utrzymanie czystości w mieście Kozienice w zakresie.

1) Zamiatanie mechaniczne, ręczne ulic, chodników i parkingów.
2) Opróżnianie koszy i ich utrzymanie.
3) Utrzymanie, konserwacja i bieżące naprawy słupów i tablic ogłoszeniowych.
4) Utrzymanie szaletu miejskiego na placu 15-go Stycznia.
5) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych.
6) Inne prace związane z utrzymaniem czystości zlecone przez Gminę ( np. montaż koszy, słupów ulicznych, porządkowanie lub zamiatanie ręczne wyznaczonych terenów, wywóz zgrabionych liści w okresie jesiennym, itp.).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 1 do Umowy
5. Konserwację, renowację i utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Kozienice w zakresie:
1) Odmładzanie żywopłotów.
2) Prześwietlanie i formowanie koron drzew ulicznych.
3) Mechaniczna pielęgnacja trawników.
4) Pielęgnacja drzew ulicznych.
5) Obsadzanie donic i kwietników.
6) Pielęgnacja kwiatów w donicach i kwietnikach.
7) Wygrabianie liści z trawników wiosną z wywozem.
8) Jesienne grabienie trawników z liści z wywozem
9) Ścinanie drzew.
10) Zakładanie trawników.
11) Inne prace zlecone przez Gminę (w tym określone w załączniku nr 2 poz. 12-20).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 2 do Umowy

6. Utrzymanie fontanny na skwerze plac 15-go Stycznia w okresie od 01.05.2022 r.
do 31.10.2022 r.

7. Utrzymania fontanny oraz tężni solankowej na terenie skweru przy skrzyżowaniu ulic Głowaczowskiej i Sportowej w Kozienicach w okresie od 01.04.2022 r. do 31.10.2022 r.
Zakres prac przedstawia załącznik nr 4 do Umowy.

8. Usługi w zakresie akcji kryzysowych w zakresie:
a) pełnienie dyżurów przez kierowców podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
b) pełnienie dyżurów przez dyspozytorów podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
c) świadczenie usługi transportu materiałów, sprzętu, osób niezbędnych do prowadzenia akcji – według potrzeb,
d) wynajem sprzętu ciężkiego do prowadzenia akcji,
e) dostawa wyposażenia, materiałów, sprzętu na potrzeby akcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.