Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074481/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2022/BZP 00005250/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące utrzymanie dróg i zielenina terenie Gminy Kozienice w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.4.2.) Miejscowość: Kozienice
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozienice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278793
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00275029/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz zieleni na terenie miasta i gminy Kozienice obejmujące:
1. Remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie:
1) Remonty dróg o nawierzchni nieutwardzonej – wykonanie wzmocnienia odcinków dróg kruszywem o różnych frakcjach od 4 – 31,5 w sołectwach Gminy Kozienice. Rodzaj materiału /frakcji/ będzie ustalany na bieżąco/.
a. Wykaz zadań do realizacji ze środków sołeckich i ich wysokość z podaniem sołectw, będzie zawierał załącznik. Szczegółową lokalizację Wykonawca uzgodni z sołtysem. - ok. 1000 t /do wysokości środków finansowych sołectwa/.
2) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z tłucznia i klińca w ilości ok. 1500 ton, na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
a. Kruszywo 0-63mm – 200 t
b. Kruszywo 16-31mm – 400 t
c. Kruszywo 31-63mm – 250 t
d. Kruszywo 4-31,5mm – 250 t
e. Kruszywo 8-16mm – 250 t
f. Kruszywo 0-31,5mm – 100 t
g. Kruszywo 0-8 mm – 40 t
h. Kruszywo 2-8mm – 10 t
3) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z gruzu z wysypiska na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
4) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu szlaki w ilości
ok. 600 t,
5) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu żwiru, piachu w ilości ok. 100 t,
6) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu gruzu
z wysypiska w ilości ok. 1200 t,
7) Ścinka poboczy przy drogach gminnych - ścinanie zawyżonych poboczy dróg gminnych
– ok. 1000 m2, obejmujące usunięcie gałęzi, kamieni itp., ścięcie poboczy z nadaniem wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie powierzchni ściętego pobocza, wywóz nadmiaru gruntu, uzupełnienie poboczy po ścince mieszaniną gruntu uzyskanego ze ścinki poboczy z kruszywem 0 - 31,5 mm w stosunku 50/50, wg wskazań Zamawiającego, zagęszczenie miejsc uzupełnionych,
8) Usuwanie krzaków, drzew i pni - w ilości ok. 2 000 m2 (na wskazanie Zamawiającego),
9) Pielęgnacja zielni przydrożnej w tym nasadzenia nowych drzew,
10) Koszenie poboczy przy drogach gminnych oraz terenów wokół mostów – ok.2 x 180 000m2 + 1 x 140 000m2=ok.500 000m2 w tym: koszenie ręczne lub mechaniczne, wywóz oraz utylizacja części zielonych,
11) Remonty cząstkowe ulic z betonu asfaltowego polimerami – ok.2 ton,
12) Remonty obiektów mostowych i przepustów,
13) Remonty i konserwacja infrastruktury w obrębie sieci kanalizacji deszczowej,
14) Remonty chodników, dróg, parkingów oraz likwidacja barier dla niepełnosprawnych,
15) Bieżące utrzymanie dróg w zakresie profilowania, uzupełniania nawierzchni, zagęszczania, równania, przy użyciu sprzętu – ok. 50 000m2,
16) Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni z kostek betonowych,
17) Montaż, demontaż, utrzymanie, wiat przystankowych,
18) Remonty w tym wymiana szyb i mycie wiat przystankowych,
19) Czyszczenie korytek odprowadzających wody deszczowe /Janików-Folwark, Nowa Wieś, Przewóz, Staszów, Nowiny, Polna/,
20) Zamiatanie dróg, chodników i parkingów,
21) Czyszczenie rowów przydrożnych, przepustów,
22) Odchwaszczanie nawierzchni dróg w tym opryski, ręczne, mechaniczne czyszczenie nawierzchni,
23) Wykaszanie wokół separatorów oraz koryt rzeki w obrębie wylotów kanalizacji deszczowej,
24) Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i remontów dróg,
25) Wprowadzanie stałych organizacji ruchu na drogach i parkingach,
26) Konserwacja oświetlenia ulicznego,
27) Remont infrastruktury w pasie drogowym np. stojaki na rowery, ławki itp.
28) Pozostały zakres prac nie wymieniony, a niezbędny do realizacji bieżącego utrzymania dróg określany w pisemnych zleceniach.
2. Utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych w zakresie:
a) Ustawienie znaków drogowych – prostowanie i pionowanie,
b) Wymianę znaków drogowych, konserwacja znaków i słupków,
c) Wykonywanie nowego oraz konserwacja istniejącego oznakowania poziomego ok. 3 500m2,
3. Dokonywaniem kontroli oznakowania dróg gminnych pod kątem dbałości o prawidłowe ich ustawienie w tym jakości oznakowania, kontrola stanu nawierzchni dróg utrzymywanych
i zarządzanych przez Gminę, chodników, parkingów, ciągów pieszo rowerowych, przepustów, korytek odprowadzających wody deszczowe oraz wiat przystankowych z wykonaniem wpisu do dziennika objazdu dróg. Wykonawca w trakcie objazdu dróg dokona ustawienia znaków /przekręcenia, pionowania, przykręcenia, czyszczenia/ i odnotuje to w dzienniku objazdu dróg.
W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego np. duży ubytek, zapadnięcie
w nawierzchni drogi i chodnika oznakuje miejsce poprzez jego wygrodzenie i dokona naprawy
z odnotowaniem zdarzenia w dzienniku objazdów.
Wykaz ulic, dróg, parkingów przedstawia załącznik nr 3 do Umowy
4. Utrzymanie czystości w mieście Kozienice w zakresie.
1) Zamiatanie mechaniczne, ręczne ulic, chodników i parkingów.
2) Opróżnianie koszy i ich utrzymanie.
3) Utrzymanie, konserwacja i bieżące naprawy słupów i tablic ogłoszeniowych.
4) Utrzymanie szaletu miejskiego na placu 15-go Stycznia.
5) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych.
6) Inne prace związane z utrzymaniem czystości zlecone przez Gminę ( np. montaż koszy, słupów ulicznych, porządkowanie lub zamiatanie ręczne wyznaczonych terenów, wywóz zgrabionych liści w okresie jesiennym, itp.).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 1 do Umowy
5. Konserwację, renowację i utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Kozienice w zakresie:
1) Odmładzanie żywopłotów.
2) Prześwietlanie i formowanie koron drzew ulicznych.
3) Mechaniczna pielęgnacja trawników.
4) Pielęgnacja drzew ulicznych.
5) Obsadzanie donic i kwietników.
6) Pielęgnacja kwiatów w donicach i kwietnikach.
7) Wygrabianie liści z trawników wiosną z wywozem.
8) Jesienne grabienie trawników z liści z wywozem
9) Ścinanie drzew.
10) Zakładanie trawników.
11) Inne prace zlecone przez Gminę (w tym określone w załączniku nr 2 poz. 12-20).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 2 do Umowy
6. Utrzymanie fontanny na skwerze plac 15-go Stycznia w okresie od 01.05.2022 r.
do 31.10.2022 r.
7. Usługi w zakresie akcji kryzysowych w zakresie:
a) pełnienie dyżurów przez kierowców podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
b) pełnienie dyżurów przez dyspozytorów podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
c) świadczenie usługi transportu materiałów, sprzętu, osób niezbędnych do prowadzenia akcji – według potrzeb,
d) wynajem sprzętu ciężkiego do prowadzenia akcji,
e) dostawa wyposażenia, materiałów, sprzętu na potrzeby akcji.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz zieleni na terenie miasta i gminy Kozienice obejmujące:
1. Remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie:
1) Remonty dróg o nawierzchni nieutwardzonej – wykonanie wzmocnienia odcinków dróg kruszywem o różnych frakcjach od 4 – 31,5 w sołectwach Gminy Kozienice. Rodzaj materiału /frakcji/ będzie ustalany na bieżąco/.
a. Wykaz zadań do realizacji ze środków sołeckich i ich wysokość z podaniem sołectw, będzie zawierał załącznik. Szczegółową lokalizację Wykonawca uzgodni z sołtysem. - ok. 1000 t /do wysokości środków finansowych sołectwa/.
2) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z tłucznia i klińca w ilości ok. 1500 ton, na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
a. Kruszywo 0-63mm – 200 t
b. Kruszywo 16-31mm – 400 t
c. Kruszywo 31-63mm – 250 t
d. Kruszywo 4-31,5mm – 250 t
e. Kruszywo 8-16mm – 250 t
f. Kruszywo 0-31,5mm – 100 t
g. Kruszywo 0-8 mm – 40 t
h. Kruszywo 2-8mm – 10 t
3) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z gruzu z wysypiska na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
4) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu szlaki w ilości
ok. 600 t,
5) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu żwiru, piachu w ilości ok. 100 t,
6) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu gruzu
z wysypiska w ilości ok. 1200 t,
7) Ścinka poboczy przy drogach gminnych - ścinanie zawyżonych poboczy dróg gminnych
– ok. 1000 m2, obejmujące usunięcie gałęzi, kamieni itp., ścięcie poboczy z nadaniem wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie powierzchni ściętego pobocza, wywóz nadmiaru gruntu, uzupełnienie poboczy po ścince mieszaniną gruntu uzyskanego ze ścinki poboczy z kruszywem 0 - 31,5 mm w stosunku 50/50, wg wskazań Zamawiającego, zagęszczenie miejsc uzupełnionych,
8) Usuwanie krzaków, drzew i pni - w ilości ok. 2 000 m2 (na wskazanie Zamawiającego),
9) Pielęgnacja zielni przydrożnej w tym nasadzenia nowych drzew,
10) Koszenie poboczy przy drogach gminnych oraz terenów wokół mostów – ok.2 x 180 000m2 + 1 x 140 000m2=ok.500 000m2 w tym: koszenie ręczne lub mechaniczne, wywóz oraz utylizacja części zielonych,
11) Remonty cząstkowe ulic z betonu asfaltowego polimerami – ok.2 ton,
12) Remonty obiektów mostowych i przepustów,
13) Remonty i konserwacja infrastruktury w obrębie sieci kanalizacji deszczowej,
14) Remonty chodników, dróg, parkingów oraz likwidacja barier dla niepełnosprawnych,
15) Bieżące utrzymanie dróg w zakresie profilowania, uzupełniania nawierzchni, zagęszczania, równania, przy użyciu sprzętu – ok. 50 000m2,
16) Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni z kostek betonowych,
17) Montaż, demontaż, utrzymanie, wiat przystankowych,
18) Remonty w tym wymiana szyb i mycie wiat przystankowych,
19) Czyszczenie korytek odprowadzających wody deszczowe /Janików-Folwark, Nowa Wieś, Przewóz, Staszów, Nowiny, Polna/,
20) Zamiatanie dróg, chodników i parkingów,
21) Czyszczenie rowów przydrożnych, przepustów,
22) Odchwaszczanie nawierzchni dróg w tym opryski, ręczne, mechaniczne czyszczenie nawierzchni,
23) Wykaszanie wokół separatorów oraz koryt rzeki w obrębie wylotów kanalizacji deszczowej,
24) Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i remontów dróg,
25) Wprowadzanie stałych organizacji ruchu na drogach i parkingach,
26) Konserwacja oświetlenia ulicznego,
27) Remont infrastruktury w pasie drogowym np. stojaki na rowery, ławki itp.
28) Pozostały zakres prac nie wymieniony, a niezbędny do realizacji bieżącego utrzymania dróg określany w pisemnych zleceniach.
2. Utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych w zakresie:
a) Ustawienie znaków drogowych – prostowanie i pionowanie,
b) Wymianę znaków drogowych, konserwacja znaków i słupków,
c) Wykonywanie nowego oraz konserwacja istniejącego oznakowania poziomego ok. 3 500m2,
3. Dokonywaniem kontroli oznakowania dróg gminnych pod kątem dbałości o prawidłowe ich ustawienie w tym jakości oznakowania, kontrola stanu nawierzchni dróg utrzymywanych
i zarządzanych przez Gminę, chodników, parkingów, ciągów pieszo rowerowych, przepustów, korytek odprowadzających wody deszczowe oraz wiat przystankowych z wykonaniem wpisu do dziennika objazdu dróg. Wykonawca w trakcie objazdu dróg dokona ustawienia znaków /przekręcenia, pionowania, przykręcenia, czyszczenia/ i odnotuje to w dzienniku objazdu dróg.
W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego np. duży ubytek, zapadnięcie
w nawierzchni drogi i chodnika oznakuje miejsce poprzez jego wygrodzenie i dokona naprawy
z odnotowaniem zdarzenia w dzienniku objazdów.
Wykaz ulic, dróg, parkingów przedstawia załącznik nr 3 do Umowy
4. Utrzymanie czystości w mieście Kozienice w zakresie.
1) Zamiatanie mechaniczne, ręczne ulic, chodników i parkingów.
2) Opróżnianie koszy i ich utrzymanie.
3) Utrzymanie, konserwacja i bieżące naprawy słupów i tablic ogłoszeniowych.
4) Utrzymanie szaletu miejskiego na placu 15-go Stycznia.
5) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych.
6) Inne prace związane z utrzymaniem czystości zlecone przez Gminę ( np. montaż koszy, słupów ulicznych, porządkowanie lub zamiatanie ręczne wyznaczonych terenów, wywóz zgrabionych liści w okresie jesiennym, itp.).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 1 do Umowy
5. Konserwację, renowację i utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Kozienice w zakresie:
1) Odmładzanie żywopłotów.
2) Prześwietlanie i formowanie koron drzew ulicznych.
3) Mechaniczna pielęgnacja trawników.
4) Pielęgnacja drzew ulicznych.
5) Obsadzanie donic i kwietników.
6) Pielęgnacja kwiatów w donicach i kwietnikach.
7) Wygrabianie liści z trawników wiosną z wywozem.
8) Jesienne grabienie trawników z liści z wywozem
9) Ścinanie drzew.
10) Zakładanie trawników.
11) Inne prace zlecone przez Gminę (w tym określone w załączniku nr 2 poz. 12-20).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 2 do Umowy
6. Utrzymanie fontanny na skwerze plac 15-go Stycznia w okresie od 01.05.2022 r.
do 31.10.2022 r.
7. Utrzymania fontanny oraz tężni solankowej na terenie skweru przy skrzyżowaniu ulic Głowaczowskiej i Sportowej w Kozienicach w okresie od 01.04.2022 r. do 31.10.2022 r.
Zakres prac przedstawia załącznik nr 4 do Umowy.
8. Usługi w zakresie akcji kryzysowych w zakresie:
a) pełnienie dyżurów przez kierowców podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
b) pełnienie dyżurów przez dyspozytorów podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
c) świadczenie usługi transportu materiałów, sprzętu, osób niezbędnych do prowadzenia akcji – według potrzeb,
d) wynajem sprzętu ciężkiego do prowadzenia akcji,
e) dostawa wyposażenia, materiałów, sprzętu na potrzeby akcji.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.