eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin



Ogłoszenie z dnia 2021-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy mięsa i produktów mięsno – wędliniarskich do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001073923

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Romera 21-29

1.4.2.) Miejscowość: Szczecin

1.4.3.) Kod pocztowy: 71-246

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.4.7.) Numer telefonu: 914327712

1.4.8.) Numer faksu: 914327712 wew. 103

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsromera.szczecin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsromera.szczecin.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278580

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00269650/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-11-25 09:30

Po zmianie:
2021-12-01 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-11-25 11:00

Po zmianie:
2021-12-01 11:00

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

W SWZ Rozdział XII "Składanie i otwarcie ofert" dokonano następujących zmian.

BYŁO:

"1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu w terminie do dnia 25.11.2021r., do godz. 9:30
UWAGA:
Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.
Zgodnie z art. 63 ustawy to oferta, a nie formularz elektroniczny udostępniany przez miniPortal/ePUAP (tj. „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”), za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem.
Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.11.2021r., o godz. 11:00
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 25.12.2021r. włącznie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert."

JEST:

"1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu w terminie do dnia 01.12.2021r., do godz. 9:30
UWAGA:
Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.
Zgodnie z art. 63 ustawy to oferta, a nie formularz elektroniczny udostępniany przez miniPortal/ePUAP (tj. „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”), za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem.
Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 01.12.2021r., o godz. 11:00
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 31.12.2021r. włącznie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.