eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Doposaż. świetlic na terenie g. Bytów w ram. realiz. proj. "Senio-RITA - Rehabilit., Integracja, Teleopieka i Asystentura dla seniorów, niepełnospr., przew. chorych i ich opiekunów w pow. bytowskim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposaż. świetlic na terenie g. Bytów w ram. realiz. proj. „Senio-RITA - Rehabilit., Integracja, Teleopieka i Asystentura dla seniorów, niepełnospr., przew. chorych i ich opiekunów w pow. bytowskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposaż. świetlic na terenie g. Bytów w ram. realiz. proj. „Senio-RITA - Rehabilit., Integracja, Teleopieka i Asystentura dla seniorów, niepełnospr., przew. chorych i ich opiekunów w pow. bytowskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d18db433-f221-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025026/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie świetlic gminy Bytów - SENIORITA (dostawa mebli)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Senio-RITA - Rehabilitacja, Integracja, Teleopieka i Asystentura dla seniorów, niepełnosprawnych, przewlekle chorych i ich opiekunów w powiecie bytowskim”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219358/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.17.2022.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 87706,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia
W ramach realizacji przedmiotu części I zamówienia wymagana jest dostawa i montaż do punktu świadczenia usług społecznych przy ul. Młyńskiej 8 w Bytowie:
- zestaw mebli kuchennych wraz z wyspą kuchenną, wykonanych i zamontowanych zgodnie z załącznikami graficznymi stanowiącymi Załączniki nr 6 i nr 7 do SWZ (bez zlewu w szafie porządkowej - poza niniejszym zakresem):
a) szafa porządkowa o wymiarach 120 cm szerokości, 33 cm i 75 cm głębokości oraz 216 cm wysokości, dwudrzwiowa, wewnątrz dzielona na dwie przestrzenie, ze ścianami bocznymi
z płyt meblowych, na montowana na ścianie, na której znajduje się zlew (ma znajdować się wewnątrz szafy porządkowej), front zlicowany z zabudową powyżej szafek oraz zabudową komina wentylacyjnego;
b) w ciągu roboczym kuchennym lodówka w zabudowie, szafka nad lodówką, drzwi otwierane uchylnie do góry, wysokość 36 cm, szerokość 60 cm, zmywarka podblatowa, szafka o szerokości 60 cm, wysokości 71 cm, z dwoma szufladami na prowadnicach, pierwsza 18 cm wysokości, druga 53 cm, dwie jednakowe szafki o szerokości 60 cm każda, z trzema szufladami każda, pierwsze dwie szuflady wysokość po 18 cm, ostatnia szuflada 35 cm wysokości, szafka 60 cm szerokości, wysokości 71 cm, z dwoma szufladami, pierwsza 18 cm, druga 53 cm, szafka o szerokości 40 cm, wysokości 71 cm, z dwoma szufladami, pierwsza 18 cm, druga 53 cm, szafka słupek o szerokości 60 cm i wysokości 216 cm, na dole szafka otwierana o wysokości 71 cm, następnie piekarnik i mikrofalówka w zabudowie i szafka otwierana uchylnie od dołuo wysokości 36 cm, szafka wisząca 40 cm szerokości, dalej 5 szafek wiszących o głębokości 30 cm, otwieranych na bok, z trzema półkami każda, przy czym jedna szafka z okapem w zabudowie, bez półek;
c) należy przewidzieć zabudowę z płyty meblowej (tej samej co fronty szafek kuchennych), obejmującą przestrzeń o wysokości 10 cm nad szafą porządkową i szafkami wiszącymi oraz komin wentylacyjny (komin obudowany z dwóch stron) oraz listwę maskującą poniżej mebli kuchennych zgodnie z rysunkiem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ;
d) wyspa kuchenna wykonana zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, z jednej strony otwarte półki, z drugiej otwarte półki i szuflady, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, półki w ramie stalowej z blachy perforowanej, kolor naturalny stalowy;
e) korpusy i fronty szafek z płyty meblowej laminowanej w kolorze jednolity szary, fronty lakierowane matowe,
f) uchwyty meblowe listwowe, kolor naturalny stalowy;
g) blaty z laminatu koloru ciemny grafit, brzegi wykończone listwą stalową w kolorze naturalnym, zlew wokół zasilikonowany dopuszczalna inna forma zabezpieczenia blatu od strony zlewu pod warunkiem uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego na etapie wykonawstwa;
h) ściana powyżej blatu wyłożona blachą stalową w kolorze naturalnym;
Meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, a także dostarczyć i zamontować sprzęt AGD pod zabudowę, o parametrach wskazanych poniżej.
- chłodziarka pod zabudowę, wymiary (wys. x szer. x gł.) 177,2 x 54,8 x 54,9 cm, pojemność chłodziarki 311 l, sposób odszraniania chłodziarki: automatyczny, sterowanie elektroniczne, szybkie chłodzenie, zmiana kierunku otwierania drzwi;
- zmywarka do zabudowy o wymiarach 60 cm szerokości, 71 cm wysokości, głębokość urządzenia pozwalająca na zlicowanie frontu zmywarki z frontami szafek, programy: mycie wnętrza zmywarki, Eco, 90 min., szybki 30 min., 60 min., 160 min., AutoSense, płukanie i wstrzymanie, 3 poziomy: kosz górny, dolny, szuflada na sztućce, pobierana moc: max 1950 W, klasa efektywności energetycznej: A+++, D;
- kuchenka mikrofalowa pod zabudowę z funkcją grilla, kolor czarny, max pobierana moc [W]: 1400, moc mikrofal: 900 W, moc grilla: 1000 W, mechanizm otwierania drzwi: przycisk, wyświetlacz LED, średnica i rodzaj talerza obrotowego: 270 mm, szkło, szerokość 60 cm, głębokość 57 cm, wysokość 46 cm;
- piekarnik elektryczny, parowy, pod zabudowę, chowane pokrętła, blachy dołączone do piekarnika: 1 emaliowana blacha, 1 emaliowana brytfanna, zakres temperatur: 50°C - 275°C, całkowity pobór mocy [W]: 3500 , klasa efektywności energetycznej: A+, wymiary: wys. 60 cm, szer. 60 cm, gł. 57 cm;
- płyta indukcyjna, wymiary [mm] 590 x 520, 4 strefy grzejne, podświetlane sterowanie, funkcja odliczania czasu, wykrywanie obecności garnka;
- zlew jednokomorowy stalowy z ociekaczem, wbudowywany, zestaw odpływowy z syfonem w komplecie, zawór mimośrodowy z sitkiem 3,5", bateria chromowana, stojąca, jednodźwigniowa, wys. korpusu 350 mm, wysokość wylewki 265 mm, obrót wylewki możliwy w zakresie 360 stopni;
- okap kuchenny podszafkowy, przeznaczony do montażu w wiszącej szafce, obwodowy system zasysania zwiększający możliwości filtrowania, aluminiowe filtry, kolor: stal szlachetna, wykończenie: stal nierdzewna, oświetlenie ledowe, poziom hałasu: max 65 dB, wymiary (SxWxG) 51,4 x 30,2 x 28,2 cm;
- 6 stołów 6-osobowych, wymiary: blat o wymiarach 140x90 cm, wysokość 76 cm, płyta laminowana, kolorystyka blatu ciemny grafit, nogi kolor naturalny stalowy;
- 37 krzeseł bankietowych, stalowy stelaż, gładka tapicerka w kolorze czarnym, materiał plamoodporny, możliwość sztaplowania, wysokość całkowita: 93 cm, wysokość do siedziska: 46 cm, szerokość całkowita: 44 cm, owalne oparcie;

- szafa dwudrzwiowa w stylu loftowym, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, zestaw na odzież wierzchnią w sali, wymiary: 160x200x60 cm, stalowy drążek, jednolity kolor szary, korpus i front lakierowany matowy, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 44749,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia
W ramach realizacji przedmiotu części II zamówienia wymagana jest dostawa i montaż mebli do punktu świadczenia usług społecznych przy ul. Młyńskiej 8 w Bytowie:
- zestaw B według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 8 i nr 9 do SWZ (bez zlewu - poza niniejszym zakresem),w stylu loftowym, zestaw składa się z 5 półek wiszących na jednej wysokości, każda z półek długość 60 cm, wysokość 36 cm, głębokość 30 cm, łączny wymiar zestawu długość 300 cm, wysokość 36 cm, głębokość 30 cm, szafki stojące otwierane z boku, pierwsza o wymiarze długość 60 cm, wysokość 90 cm, głębokość 40 cm, z koniecznością wkomponowania zlewu istniejącego w blat, następnie dwie szafki dwudrzwiowe, otwierane z boku od wewnątrz, z półkami o wymiarach dwie półki dolne o długości 60 cm, wysokości 42 cm i głębokości 40 cm oraz dwie półki górne o wymiarach długość 60 cm, szerokość 30 cm, głębokość 40 cm, blat zabezpieczony listwami plastikowymi od ścian oraz listwami zakończeniowymi; meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi, kolorystyka blatu ciemny grafit, z laminatu HPL, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, półki w ramie stalowej z blachy perforowanej, kolor naturalny stalowy, korpusy i fronty szafek z płyty laminowanej, kolor jednolity szary, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy,
- zestaw C według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 8 i nr 10 do SWZ, w stylu loftowym, meble biurowe w kształcie wskazanym na rysunkach, o szerokości 50 cm, wysokości 105 cm i łącznej długości ciągu 479 cm, w formie otwartych regałów z płytą laminowaną w miejscach wskazanych na rysunku, całość z elementami ruchomymi w miejscach wskazanych na rysunkach, meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, kolorystyka blatu ciemny grafit, z laminatu HPL, na odcinku nad ruchomą szafką blat podnoszony do góry na zawiasach bocznych dostosowanych do rozmiaru i ciężaru blatu, ramy mebli wykonane z rury stalowej 20/20 mm, kolor ciemny grafit, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, półki w ramie stalowej z blachy perforowanej, kolor naturalny stalowy, korpusy i fronty szafek kolor jednolity szary, z płyty laminowanej, fronty lakierowane matowe, w miejscach wskazanych na rysunku regały zabezpieczone płytą od podłogi do blatu, kolor jednolity szary, z płyty laminowanej, lakierowane matowe;
- zestaw D według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 8 i nr 10 do SWZ, w stylu loftowym, biurko o wysokości 75 cm, szerokości 130 cm i głębokości 60 cm, następnie dwa rzędy pionowe szuflad po dwie szuflady w każdym rzędzie, każda z szuflad o długości 40 cm, wysokości 30,5 cm i głębokości 60 cm, meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi, kolorystyka blatu ciemny grafit, blat laminat HPL, ramy mebli wykonane z rury stalowej 20/20 mm, kolor ciemny grafit, korpusy i fronty szafek kolor jednolity szary, z płyty laminowanej, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 8534,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia
W ramach realizacji przedmiotu części III zamówienia wymagana jest dostawa i montaż mebli do punktu świadczenia usług społecznych przy ul. Młyńskiej 8 w Bytowie:
- zestaw A według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 11 i nr 12 do SWZ, w stylu loftowym, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, zestaw składający się z szafy ubraniowej trzysegmentowej, przy czym jeden segment to regał o szerokości 60 cm, z czterema półkami, przesłonięty drzewami, drugi to otwarty regał o szerokości 70 cm z czterema półkami, a ostatni segment to szafa o szerokości 60 cm, z półką i wysuwanym relingiem do wieszania ubrań, przesłonięta drzwiami; wysokość całkowita szafy to 166 cm, długość 190 cm, głębokość 40 cm, dwie pary drzwi jednoskrzydłowych o wymiarach 60 cm na 166 cm, wewnątrz część z relingiem o wysokości 123 cm, reling stalowy, wysuwany, u góry półka o wys. 25 cm; meble należy zamontować
w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi, ramy mebli wykonane z rury stalowej 20/20 mm, kolor ciemny grafit, korpusy i fronty szafek z płyty laminowanej, kolor jednolity szary, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy, podobnie drążek na ubrania,
- zestaw E według załączników graficznych stanowiących Załączniki nr 11 i nr 12 do SWZ, w stylu loftowym, rama stalowa z rury 20/20 mm, kolor ciemny grafit, zestaw składający się z biurka o długości 160 cm, wysokości 75 cm i głębokości 80 cm, prostopadle do biurka pod blatem szafka o długości 80 cm, wysokości 60 cm i głębokości 40 cm, z wydzieloną częścią na komputer o długości 35 cm i częścią
o szerokości 45 cm z szufladą o wysokości 12 cm i szafką o wysokości 34 cm, dodatkowo regał wiszący o długości 140 cm, wysokości 57 cm i głębokości 30 cm, przedzielony wzdłuż
i poprzecznie, tworząc dwie dolne półki o wym. 70 cm długości i 17 cm wysokości oraz dwie górne o długości 70 cm i wysokości 34 cm, meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi, kolorystyka blatu ciemny grafit, blat z laminatu HPL, ramy mebli wykonane z rury stalowej 20/20 mm, kolor ciemny grafit, korpusy i fronty szafek kolor z płyty laminowanej, jednolity szary, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy,
- 3 szt. krzesła biurowe dla osób dorosłych, stalowy stelaż, gładka tapicerka w kolorze czarnym, regulowana wysokość całkowita, wysokość i kąt oparcia, wysokość do siedziska, owalne oparcie, kółka plastikowe podwójne, elementy stalowe osłonięte plastikowymi zabezpieczeniami,

- 9 szt. regały otwarte, stalowe w kolorze ciemny grafit, o szerokości 80 cm, długości 120 cm, wysokości 200 cm, z trzema półkami, na trzech poziomach, kryty od góry, udźwig każdej
z półek minimum 150 kg, wysokość między półkami minimum 70 cm, możliwość regulacji wysokości półek, możliwość umieszczenia palety z każdej strony (bez zabudowanych ścian);
- 6 rolet plisowanych na wymiar, mocowanie inwazyjne, tkanina plisowana, kolor jasny szary, przepuszczalna w około 50 %, perłowa powłoka odbijająca światło, wymiary okien: 3 szt. otwierane: 128x190cm, 1 szt. nieotwierane 128x190cm, 2 szt. okno otwierane 128x214cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 20507,71 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia
W ramach realizacji przedmiotu części IV zamówienia wymagana jest dostawa i montaż mebli do świetlicy w Zabinowicach 19.
Rodzaj zakupu Ilość Parametry
Meble kuchenne do świetlicy w miejscowości Ząbinowice
fronty i korpusy wykonane z płyty laminowanej, blaty z laminatu HPL, zgodnie z lokalizacją wskazaną
w załączniku graficznym stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ, całość z blatem roboczym, jednolitym, zlew wokół zasilikonowany bezbarwnym silikonem, bateria kuchenna nablatowa z mieszadłem, wylewka ruchoma, z nakładką napowietrzającą wodę, blat zabezpieczony listwami plastikowymi od ścian oraz listwami zakończeniowymi, meble należy zamontować w miejscach wskazanych na rysunku pomocniczym stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ, zgodnie z zasadami montażu mebli, dół szafek należy zabezpieczyć listwami maskującymi o szerokości 10 cm, kolorystyka blatu ciemny grafit, korpusy i fronty szafek kolor jednolity szary, fronty lakierowane matowe, uchwyty listwowe, kolor naturalny stalowy (nie dotyczy mebli stalowych)
A szafka dolna ‘60’ 2 dolna, o szerokości 60 cm, długości 60 cm, wysokości 85 cm, z trzema szufladami, przy czym pierwsza szuflada z plastikowym wkładem na sztućce,
B szafka dolna ‘60’ 1 dolna, o szerokości 60 cm, długości 40 cm, wysokości 85 cm, z trzema szufladami,
C szafka dolna ‘60’ 1 dolna, o szerokości i długości 60 cm, wysokości 85 cm, drzwi prawe, z miejscem na butlę gazową, wentylowana
D szafka dolna ‘60’ 3 dolna o szerokości 60 cm, długości 60 cm, wysokości 85 cm, z szufladą na sztućce (bez wkładu), poniżej dwie półki zamknięte, drzwi prawe
E szafka dolna ‘80’ 1 dolna, o szerokości 80 cm, długości 60 cm, wysokości 85 cm, dwudrzwiowa, ze zlewem nakładanym na blat
F szafka dolna ‘80’ 1 dolna o szerokości 80 cm, długości 60 cm, wysokości 85 cm, z szufladą na sztućce (bez wkładu), poniżej dwie półki zamknięte, drzwi prawe
G szafka wisząca ‘60’ 6 wisząca, o szerokości 60 cm, długości 30 cm i wysokości 94 cm, z dwoma półkami, każda półka z oddzielnymi uchylnymi od dołu drzwiami,
H szafka wisząca ‘80’ 1 wisząca o szerokości 80 cm, długości 30 cm i wysokości 94 cm, dwudrzwiowa, z ociekaczem dwupoziomowym i zbiornikiem na wodę,
I szafka wisząca ‘60’ 3 wisząca o szerokości 60 cm, długości 30 cm i wysokości 94 cm, z dwoma półkami, każda półka z oddzielnymi uchylnymi od dołu drzwiami, dolne drzwi witrynowe – szkło mleczne białe, jednolite
J szafka wisząca ‘80’ 1 wisząca o szerokości 80 cm, długości 30 cm i wysokości 94 cm, z dwoma półkami, każda półka z oddzielnymi uchylnymi od dołu drzwiami, dolne drzwi witrynowe – szkło mleczne białe, jednolite
K blat roboczy 1 blat roboczy przyścienny, nierdzewny, stalowy o wymiarach 60 cm szerokości, 180 cm długości, 85 cm wysokości, konstrukcja stalowa, ustawiany nad grzejnikiem (konstrukcja musi omijać grzejnik)
L dostawka 1 dostawka przyścienna, nierdzewna, stalowa o wymiarach 40 cm szerokości, 60 cm długości, 85 cm wysokości, na nóżkach, z zamykanymi dwiema półkami, drzwi prawe
M dostawka na kółkach 1 dostawka stalowa, nierdzewna, o wymiarach 70 cm szerokości, 90 cm długości, 85 cm wysokości, nóżki z kółkami, z zamontowanym hamulcem na co najmniej dwóch nóżkach, z otwartą półką

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 13914,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną na część I zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający w dniu 19.07.2022 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na część I zamówienia złożoną przez Wykonawcę Tronus Polska Spółka z o. o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. W dniu 26.07.2022 r. Wykonawca zawiadomił Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy na część I zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126690,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną na część II zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. zamówienia.
Zamawiający w dniu 13.07.2022 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na część II zamówienia złożoną przez PH Energia s. c. Przemysław Wielgo Hubert Widomski, ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce. W dniu 20.07.2022 r. Wykonawca zawiadomił Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy na część II zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną na część III zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający w dniu 19.07.2022 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na część III zamówienia złożoną przez Wykonawcę Tronus Polska Spółka z o. o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. W dniu 26.07.2022 r. Wykonawca zawiadomił Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy na część III zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną na część IV zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający w dniu 13.07.2022 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej na część IV zamówienia złożoną przez PH Energia s. c. Przemysław Wielgo Hubert Widomski, ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce. W dniu 20.07.2022 r. Wykonawca zawiadomił Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy na część IV zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42558,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.