Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót związanych z przebudową ul. Jaśminowej w ramach zadania budżetowego pn. „przebudowa ul Jaśminowej na odcinku od ul. Nagietkowej do ul. Tulipanowej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.p1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót związanych z przebudową ul. Jaśminowej w ramach zadania budżetowego pn. „przebudowa ul Jaśminowej na odcinku od ul. Nagietkowej do ul. Tulipanowej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c79d4c4-4215-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust 1 pkt7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129) dalej ustawy Pzp - w związku z umową WIN/67/2020 z dnia 23.12.2020 r. zawartą w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego - numer postępowania WZP. 271.41.2020 o nazwie :,, Zadanie I -Przebudowa ul. Jaśminowej na odcinku od ul. Nagietkowej do ul. Tulipanowej
Zadanie II - Przebudowa ul. Jagienki na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Bilewiczówny Zadanie III Przebudowa ul. Prusa na docinku od ul. Żeromskiego do ul. Cybulskiego".
Zamówienie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego
dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. (...)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 85000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót:
-wykonanie wjazdów do posesji 103 m2,
- podbudowa z kruszywa łamanego 103m2,
- przepusty rurowe pod wjazdami ława fundamentowa -21,28 m3,
- przepusty pod wjazdami- rury PP o śr. 40 cm. - 266 m,
- przepusty pod wjazdami- ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm.
- opis przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej wszystkich właścicieli sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli właścicieli sieci,
2) zabezpieczenie terenu budowy/robót, sąsiednich obiektów,w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót
3) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robot
4)zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,
5) organizacja zaplecza budowy
6) zgłoszenie przez kierownika budowy przedstawicieli inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu
7)ubezpieczenie budowy
8) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - miedzy innymi odbiorów technicznych ,a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian
9) wykonanie wszystkich innych prac w tym nie ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowanie terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 1G
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM w podziale na części
- Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
- Dostawa gazów medycznych i spożywczych w butlach będących własnością Zamawiającego przez okres 36 miesięcy do SPSK im. prof. Aa Grucy CMKP w Otwocku
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM".
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Termomodernizacja obiektów oświatowych - CKZiU nr 1 Budowlanka
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
- Przebudowa i rozbudowa kompleksu sportowego przy szkole podstawowej w Szulborzu Wielkim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.